Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na
Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! | V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a
Supercharge ROI by Rebuilding Content Marketing Around Your Customer Marketing has always been about my brand, my product, my company. That's 'inside-out' marketing. Today, customers hate it--and ignore it. What does work? Customized messages they already care about. Marketing that respects their
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové
Marketing Breakfast is an introduction to marketing which analyses all the aspects a business person, start-up or anyone interested needs to know. The book analyses in a very simple way what marketing is and guides the reader how to create and implement a simple yet effective marketing strategy
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem,
In H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. It's not just technological advances that have made it necessary to revisit the way
The leading authority on agile marketing shows how to build marketing operations that can pivot freely and yet remain committed to priorities. As a marketer, are you tired of chasing marketing fads and algorithm rumors that seem to change every couple of months? This guide to building the perfect
Multiply the effectiveness of your campaigns with marketing automation Marketing automation technology has been shown to dramatically increase lead conversions and average deal sizes as well as improving forecasting and customer segmentation. A subset of CRM, it focuses on defining, scheduling,
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní
Create Amazing Business Opportunities And Reach More Followers Using the Power of The Social Media 3 Manuscripts in 1 Book - Facebook Marketing, Youtube Marketing, Instagram Marketing **Facebook Marketing** The book holds your hand and helps you traverse the landscape of Facebook by offering you
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost
Smart marketing techniques to get your business noticed. Plan a successful marketing campaign and move your business forward with this fully updated edition of an established
eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace
Global Marketing Research is a comprehensive text that tracks the dynamic world of global marketing and undertakes a systematic approach in discussing the steps involved in the process of conducting marketing research. This text has been developed by the author from over two decades of experience
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení
Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a
The market changes faster than marketing. In essence, marketing strategy has undergone only two eras, the entity era and the bit era, also known as the industrial age and the digital age. In the age of digital society, all CEOs, CMOs and senior marketing executives must consider how to change their
Written for students, scholars, and marketing research practitioners by three qualitative marketing research pioneers, this book takes readers through the basics to an advanced understanding of the state of the art in qualitative marketing and consumer research. The book offers readers a practical
Digital Marketing In A Week is a simple and straightforward guide to brilliant digital marketing, giving you everything you need to know in just seven short chapters. From social marketing and search engine optimization, to 'paid' advertising, mobile marketing and creating the perfect website for
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam
V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně
Critical Marketing, edited by Tadajewski and Brownlie, brings together both the historical context and recent developments in critical marketing in a single concise text which includes seminal journal articles by leading experts. Critical Marketing is publishing at a time when there is an
Das Buch liefert eine an den speziellen Erfordernissen der Hotellerie orientierte Marketing-Konzeption. Die 2. Auflage wurde u.a. um Aspekte der Preispolitik, des Beschwerdemanagements und der Kundenzufriedenheitsmessung
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu,
Marketing in Healthcare-Related Industries captures the concepts and complexities of marketing healthcare in today's environment. The book provides detailed conceptual and practical insights that will be of great benefit to healthcare scholars and practitioners. Topics on healthcare marketing have
Professional English in Use Marketing offers comprehensive coverage of key marketing vocabulary, it includes 50 units covering everything from marketing basics and the full marketing mix, through to research, advertising, media and
Identifies the definitive rules that govern the world of marketing. This book examines marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, and why good ideas didn't live up to expectations. It contains real-life examples and commonsense
Framed within basic marketing principles, Marketing for Tourism, Hospitality & Events highlights the global shift in tourism demographics today, placing a particular emphasis on the role of digital technology and its impact on travel products and services. Covering developments across a broad
Digital Marketing Like a PRO is an easy to follow, step-by-step marketing guide that helps you maximise all digital
Audiokniha: Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity,
Start-up Marketing Strategies in India analyses real-life marketing challenges faced by Indian start-ups from across the marketing mix of Product, Price, Place & Promotion. Eleven original case studies discuss the experiences of successful Indian entrepreneurs across a wide variety of sectors,
A primer for marketing professionals and students, the second edition of Malcolm McDonald on Marketing Planning provides a clear guide to marketing planning. Focussing on the practical application of marketing planning this book will guide readers through the production of a marketing plan that has
The Marketing Director's Handbook is the only practical guide to managing a marketing function at board level. This combined work includes the original practical guide (volume 1) and the new work on managing digital marketing (volume
Create an influencer marketing strategy that benefits both brand and the influencer with this fascinating guide, rich in case studies from the biggest and the best and the small and specialist. Influencer marketing can no longer be ignored. Whether it's broad scale celebrity endorsement, or
Marketing has changed forever--this is what comes next Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing
Rediscover the fundamentals of marketing from the best in the business In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the 'Four P's of Marketing,' Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world. In a new age when marketers are
In today's complex commercial environments, marketing has become a central aspect to every successful business. Businesses need flexible, effective means of gaining commercial traction by managing their relationships with audiences, stakeholders and competitors. They require effective marketing and
NAMED BEST MARKETING BOOK OF 2011 BY THE AMERICAN MARKETINGASSOCIATION How organizations can deliver significant performance gainsthrough strategic investment in marketingIn the new era of tight marketing budgets, no organization cancontinue to spend on marketing without knowing what's working
'A must-have book for anyone interested in marketing to learn, step by step, how marketing is actually done.' Jaideep Prabhu, Professor of Marketing at the Cambridge Judge Business School, Cambridge University 'This book is a great read that will help you add value to your business, customers and
Apply software-inspired management concepts to accelerate modern marketing In many ways, modern marketing has more in common with the software profession than it does with classic marketing management. As surprising as that may sound, it's the natural result of the world going digital. Marketing
The Marketing Director's Handbook Volume 2 brings you up-to-date on the digital age and uniquely sets out how to manage specific digital marketing marketing activities and boost marketing
Shopper Marketing explores the subject of focused marketing initiatives aimed at browsers and shoppers who are in-store and can be influenced in their final buying decisions. Now with a new foreword by Philip Kotler this second edition features 12 brand new articles that reflect the current changes
Philip Kotler - der Altvater des Marketing - gilt als einer der Architekten des modernen Marketing. In seiner 40-j hrigen Karriere hat er eine Reihe dicker W lzer zum Thema Marketing geschrieben, die alle zu internationalen Klassikern geworden sind und in 25 Sprachen bersetzt wurden. Mit
The Content Marketing Handbook helps entrepreneurs, marketers, and small business owners understand the true role of content within integrated multichannel marketing campaigns, avoid wasting time and money by giving away content with no ROI, and instead skillfully create content that builds trust,
Part I: Understanding Social Marketing.- Chapter 1 The Big Picture in Social Marketing.- Chapter 2 The Fundamentals of Social Marketing.- Chapter 3 Research and Evaluation in Social Marketing.- Chapter 4 Theory in Social Marketing.- Chapter 5 A Brief History of Social Marketing.- Part II Social
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů
Discover new entrepreneurial marketing strategies and techniques for supercharging profits now, and sustaining competitive advantage for years to come Marketing That Works, Second Edition delivers a comprehensive portfolio of high-value, low-cost marketing solutions that fully leverage today's
A primer on the future of PR, marketing and advertising -- now revised and updated with new case studies 'Forget everything you thought you knew about marketing and read this book. And then make everyone you work with read it, too.' --Jason Harris, CEO of Mekanism Megabrands like Dropbox,
Guided by famed marketing consultant and best-selling author Perry Marshall, sales and marketing professionals learn how to apply Pareto's 80/20 rule specifically to sales and marketing. With a powerful 80/20 software tool (online, included with the book), sellers and marketers uncover how to slash
Tasked with creating marketing strategy? This book is for you. Learn about the most useful tools and models, dodge common mistakes, and optimize your marketing strategy success, with this practical and adaptable framework from award-winning thought-leader Jenna Tiffany. Create an effective
Your nonconscious mind will filter out more than 99 percent of marketing you 'see' today. Traditional marketing simply doesn't work in today's complex world. To reach today's customers and influence their purchases, marketers and market researchers need to understand and harness the power of
When Guerrilla Marketing was first published in 1983, Jay Levinson revolutionized marketing strategies for the small-business owner with his take-no-prisoners approach to finding clients. Based on hundreds of solid ideas that really work, Levinson's philosophy has given birth to a new way of
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního
eBook: MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! | V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a
In his trusted book for small businesses, John Jantsch challenges you to craft a marketing strategy that is as reliable as the go-to household item we all know, love, and turn to in a pinch: duct tape.As a renowned marketing guru and small business coach, John Jantsch has become a leading advisor
WHAT MAKES AN EFFECTIVE AND SUCCESSFUL MARKETING LEADER?The 12 Powers of a Marketing Leader, by former McKinsey Partner Thomas Barta and senior London Business School professor Patrick Barwise, is the first research-based leadership book for marketers in the 21st century. Based on the largest ever
Supercharge your marketing strategy with data analytics In Data-First Marketing: How to Compete & Win in the Age of Analytics, distinguished authors Miller and Lim demystify the application of data analytics to marketing in any size business. Digital transformation has created a widening gap
Marketing, while essential to organisational success, is arguably one of the most controversial aspects of business management. Criticisms of marketing's impact range from fostering materialism and unsustainable consumption patterns through to the use of deception, stifling of innovation and
Fashion is all about image. Consequently, fashion marketing communications - encompassing image management and public relations, branding, visual merchandising, publicity campaigns, handling the media, celebrity endorsement and sponsorship, crisis management etc. - have become increasingly
Your Definitive, Up-to-Date Guide to Marketing Metrics--Choosing Them, Implementing Them, Applying Them This award-winning guide will help you accurately quantify the performance of all your marketing investments, increase marketing ROI, and grow profits. Four renowned experts help you apply
Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této
eBook: MARKETING PRO KAŽDÉHO | Unikátní příručka pro podnikatele, marketéry i laiky. Z moderního marketingu přináší to nejpodstatnější a učí „marketingově myslet“. Ukazuje důležitost, smysl a použitelnost marketingu v běžném životě každého člověka a upozorňuje
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu
Simple, powerful marketing strategies every business can afford to implement There's never been a better time to be a marketer or entrepreneur than right now. Thanks to the Internet, a new world of free and inexpensive tactics can help get the word out to the prospects of any business with a
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací,
SEMTECH - MARKETING PART NUMBER T/R - UCLAMP3321ZATFT
A unique and practical guide for those who manage or aspire to manage a marketing function at board level. Contains practical advice, ideas, arguments, tools and strategies to enhance the profitable growth and value of your organisation. Covers the marketing technical and management aspects of the
Killing your current marketing structure may be the only way to save it Two of the world's top marketing experts reveal the next level of breakthrough success--transforming your marketing strategy into a standalone profit center.What if everything we currently know about marketing is what is
eBook:,Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje
Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu.Kolektiv autorů:Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.,Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří
eBook: Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují
eBook: Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům
eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity
eBook: Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto
eBook: Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s
eBook: Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. | Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných
Kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie digitálního marketingu
Marketing is civilized warfare. And as high-tech products become increasingly standardized -- practically identical, from the customer's point of view -- it is marketing that spells life or death for new devices or entire firms. In a book that is as fascinating as it is pragmatic, William H
Essentials of Marketing, seventh edition, provides an accessible, lively and engaging introduction to marketing. Taking a practical, tactical approach, the authors cover traditional marketing techniques and theories, as well as offering the most up to date critical
***BUSINESS BOOK AWARDS - FINALIST 2021*** This timely book is a sequel to John Grant's Green Marketing Manifesto (2007) the award-winning and bestselling definitive guide to green marketing (and not greenwashing). Fast forward to mid-2020. Climate Change is back at the top of the public and
As the effectiveness of traditional marketing techniques continues to diminish, contemporary marketing increasingly becomes the most reliable method of expanding outreach and reflecting the needs of the modern consumer. When implemented, these contemporary strategies offer the greatest support for
Winning B2B Marketing shows you the fastest and most effective methods to build a business-to-business marketing and sales operation that creates awareness, generates leads and delivers revenue consistently and predictably. This book covers the best strategies and tactics to accelerate your success
Get the whole picture and learn to create a successful online content marketing program Successful online marketing is about more than creating a Facebook page or writing a corporate blog. Brands need to build lasting connections with the right customers online through an effective online content
In today's ever changing environment, digital marketing has become the fastest means to advertise a business and create a brand value online. This book explains the digital marketing concept and tools to help students gain in-depth knowledge and develop critical thinking about the
eBook: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! | | Tradiční marketing
Build a disruptive marketing agency for the modern age The marketing services industry is on the cusp of a truly transformational period. The old guard, rooted in tradition and resistant to change, will fall and new leaders will emerge. Hybrid marketing agencies that are more nimble, tech savvy,
Get on board the next massive marketing revolutionAI for Marketing and Product Innovation offers creatives and marketing professionals a non-tech guide to artificial intelligence (AI) and machine learning (ML)--twin technologies that stand poised to revolutionize the way we sell. The future is
Marketing has never been so important because business has never been so competitive. Brilliant Marketing shows anyone how they can devise and execute winning marketing strategies. With practical advice from start to finish, this updated new edition gives you the lowdown on what works and how you
With a focus on introducing the key concepts of critical and alternative marketing, this text brings the real-world challenges and considerations of marketing to students. Both productive and positive, the approach taken offers other ways of looking at, and solving, marketing ′problems′
eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka
Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné
eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného
a punchy, stripped-down version of what marketing is all about. The Times Higher Education Supplement If you have a product you re looking to market, or you re seeking to learn more about the potential of online marketing, Marketing: The Basics tells you everything you need to know about the
Creative Arts Marketing third edition is a long-awaited update of a classic and influential text. A ground-breaking book when first published, it covers the core concepts of marketing and management as they apply to the arts and heritage industries with a depth that is still unrivalled. With an
Sport marketing is more accessible than ever, with sport business professionals, companies, the media, athletes, teams, coaches, and fans connecting in new ways and with new experiences. Sport Marketing, Fifth Edition With HKPropel Access, presents a modernized, current-day approach to the dynamic
Through six previous editions, Airline Marketing and Management has established itself as the leading textbook for students of marketing and its application to today's airline industry, as well as a reference work for those with a professional interest in the area. Carefully revised, the seventh
Essentials of Global Marketing offers a concise and manageable approach to the subject. The accessible structure takes the reader through the entire international marketing planning process, and fundamental concepts are illuminated by examples from a wide range of companies, small and large, from
Providing a uniquely scholarly approach towards the subject, Social Media Marketing continues to draw on current trends and research to deliver a critical evaluation of social media marketing in relation to marketing theory and business and social science scholarship alongside industry
Destination marketing relies on planning, organisation, and successful strategies and tactics. Tourism Planning and Destination Marketing provides an in-depth understanding of the tourism marketing environment, including destination branding, distribution channels, etourism, digital media, and
Develops an indispensable framework for understanding services, their effective marketing and how this drives value creation. This book reflects the importance of marketing for public services and not-for-profit organizations. It includes chapters on service systems and the experiential aspects of
A marketing first approach to exploring the inter-relatedness of the key components that impact any international marketing venture - markets, the 4Ps, culture, language, political, legal and economic systems, and infrastructure - to support an understanding of the synergies between international
'Clothing that is not purchased or worn is not fashion' (to paraphrase Armani) Knowledge of marketing is essential to help ensure success and reduce the risk of failure in fashion. For the designer starting up in business, this book offers a guide to the major decisions that will enable you to
Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective, providing students with a practical planning system and a seven-step approach to creating a comprehensive marketing plan. The new SAGE Marketing
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený
This Book Can Make You a Better Marketing Manager'Owning your mess and being vulnerable makes you an even stronger leader and Scott Miller shows you exactly how.' ―Dave Hollis, bestselling author of Get Out of Your Own WayIn this second book of Scott Miller's Mess to Success series, the