Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.

Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - popis produktu

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.

Produkt Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová má přiřazen EAN kód 9788087500804.

Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - parametry produktu

KategorieKnihy
EAN9788087500804

Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - historie ceny a dostupnosti

Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - další zajímavé produkty

Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - jak nakoupit nejvýhodnější?