Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha

Nejnižší cena za posledních 45 dní: 297 Kč

Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha - popis produktu

eBook: Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha - parametry produktu

KategorieKnihy

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha - historie ceny a dostupnosti

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha - další zajímavé produkty

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha - jak nakoupit nejvýhodnější?