Nejnižší cena za posledních 60 dní: 253 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
eBook: Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
eBook: Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí
eBook: Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické
eBook: Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto
eBook: Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? | Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? | Zajímá vás, nakolik rozhoduje o závažných veřejných záležitostech sama veřejnost? | | | Autor odkrývá současnou praxi
eBook: Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR
The Public Relations Strategic Toolkit presents guidance to instruct and educate students and professionals of public relations and corporate communications. Alison Theaker and Heather Yaxley cover every aspect of critical practice, including definitions of public relations, key theoretical
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům,
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem 'Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem', je koncipována v duchu doby jako 'all-in-one'. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší
eBook: Agentura se oficiálně věnuje public relations, ve skutečnosti však vyrábí skandály pro média i tajné služby a má nástroje, jak zasahovat do politiky a nakonec se do ní i dostat. Řadový pracovník Agentury Bebe je vyslán řídit volební kampaň do středně velkého
Sport Public Relations, Third Edition With Web Resource, offers a comprehensive examination of the value and practice of public relations in sport. Extensively updated and substantially reorganized, this third edition reflects the evolution of the field with modern applications across a wide range
This text presents an introduction to public relations basics, from writing good press releases to evaluating PR services to working with internal public relations offices. It also includes a timely section to help you make the most of cutting-edge Web 2.0 tools like blogs, websites and podcasts to
eBook: Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři,
eBook: Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že
Taking a public relations campaign from planning through to implementation can seem overwhelming. Planning and Managing Public Relations Campaigns provides a blueprint for success, and is widely regarded as one of the best 'how-to' guides for students and practitioners. Digestible and easy to read,
Public Relations: The Basics is a highly readable introduction to one of the most exciting and fast-paced media industries. Both the practice and profession of public relations are explored and the focus is on those issues which will be most relevant to those new to the field: The four key
Ethics in Public Relations: Responsible Advocacy is the first book to identify universal principles of responsible advocacy in public relations. In this engaging book, editors Kathy Fitzpatrick and Carolyn Bronstein bring together prominent authorities in the field to address theoretic and
The second edition of Political Public Relations offers an interdisciplinary overview of the latest theory and research in the still emerging field of political public relations.The book continues its international orientation in order to fully contextualize the field amidst the various political
This new (third) edition of Rethinking Public Relations continues the argument of previous editions that public relations is weak propaganda. However, while earlier editions focused on PR as representative of the uneven power distribution in society, this book goes further, conceiving the power of
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových
Nonprofit organizations are managing to carry out sophisticated public relations programming that cultivates relationships with their key audiences. Their public relations challenges, however, have routinely been understudied. Budgetary and staffing restraints often limit how these organizations
Public Relations, Society and the Generative Power of History examines how histories are used to explore how the past is constructed from the present, how the present is always historical, and how both past and present can power imagined futures.Divided into three distinct parts, the book uses
eBook: Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky