Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Nejnižší cena za posledních 60 dní: 69 Kč

Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha - popis produktu

eBook: Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři.

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha - historie ceny a dostupnosti

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha - další zajímavé produkty

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha - jak nakoupit nejvýhodnější?