Mezi nejvíce zastoupené značky patří Grada, Fragment, Argo, Svojtka, CPress, SLOVART, Karolinum, HarperCollins, Host, ALBATROS, Crew, E-knihy jedou, Bambook, MOBA, Penguin, Triton, Viz Media,Subs. of Shogakukan Inc, Infoa, Wolters Kluwer, Albatros Media, Cooboo, Fontána, Ikar, Epocha alebo Portál. Všechny značky
eBook: Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku
eBook: Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace
eBook: Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive | způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební
eBook: Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe
eBook: Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na
eBook: Kniha vychází v edici 'Protipóly marketingové komunikace', která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší
eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a
eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a
Kniha Do formy: Společně i každý zvlášť:Kniha si klade za cíl posunout českou sportovní literaturu na další úroveň. Žádnému čtenáři zajímajícímu se o fungování těla při sportu, o přírodu kolem sebe nebo dokonce o pradávné začátky maratonů a ultramaratonů by doma
eBook: Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů
eBook: Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo
Kniha, ktorá vznikla ako výsledok priateľstva piatich ľudí a ich priateľstva s krajinou. Traja autori sú básnici (Mila Haugová, Rudolf Jurolek a Juraj Kuniak), dvaja výtvarníci (sochár Rastislav Biarinec a maliar Ján Kudlička), každý však vníma krajinu svojím vlastným, osobitým
Středověké nástěnné malířství je hlavním tématem knihy plné poutavého textu a bohatého obrazového doprovodu. Publikace se věnuje významné gotické památce kostelu sv. Jakuba Většího v Libiši na Mělnicku. Význam libišského kostela spočívá především v jeho
Kniha vybízí manažery projektů k přemýšlení o důsledcích vlastních rozhodnutí, je podnětem k proměně mentálních modelů, k novým postupům. Kniha spojuje archetypy systémového myšlení, systémovou dynamiku, počítačové modelování a metody pro řízení projektů a
eBook: Ethicum je učeno pro základní orientaci v etice. S pomocí příkladů a explikací představuje základní sféry etického zájmu (deskriptivní etika, deontická logika, metaetika, normativní etika, aplikovaná etika). Vstup do textu otevírá set základních otázek, které si etika
eBook: Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní
eBook: Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského výzkumu médií, shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, který média mají (nebo
eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává
eBook: Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním
eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity
Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a
eBook: Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto
eBook: Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření
eBook: Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv
eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a
eBook: Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům
K 230. výročí vyhlášení Tolerančního patentu vychází druhé doplněné vydání knihy Patent zvaný toleranční od přední české odbornice na toto historické období. Nové vydání je rozšířeno o nové paralely a úvahy autorky, které nebyly v prvním vydání uvedeny. Kniha
eBook: Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že
eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného
eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní
eBook: Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu, že mužské a ženské role nejsou neměnné a dochází k jejich pozvolným změnám. Tyto změny mohou mít závažné dopady na marketingovou
eBook: Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské
eBook: Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost
Táto monografia vznikla prakticky na počiatku tohto tisícročia, ktoré má určite eštenepripravené mnohé nečakané prekvapenia a výzvy. Práca teda môže zachytiť všetkyproblémy, otázky, ktoré kladie a bude klásť toto storočie. Naznačí len niektoré témy, ktorýmbude čeliť
eBook: Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image
eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe
eBook: Monografie přináší pohled na proměny českého pivovarství v porevolučním období. Je doplněna několika výzkumy vnímání druhů a značek piva vysokoškolskými studenty
eBook: Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času
eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost
eBook: Táto monografia bola pripravovaná na základe niekoľko ročného výskumu v českých firmách pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú federáciu. Autori predpokladajú, že sankcie budú skôr či neskôr zrušené a výsledky výskumu pomôžu českým firmám
eBook: Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových
eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace
eBook: Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru,
eBook: Monografie přináší výsledky výzkumu postojů příslušníků Policie ČR k vybraným negativním společenským jevům a možnostem jejich prevence a řešení
Všechno to začalo sázkou v hospodě, kde jsme se čtyři kámoši dohodli, že to zkusíme. Tenkrát jsem byl přesvědčený o tom, že je to blbost a v životě bych maraton neběžel, ovšem po pár pivech mi to přišlo jako dobrý nápad, který snad lze zrealizovat…Autorův tréninkový
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás
Autor s mezioborovým vysokoškolským vzděláním, praxí od technika po ministerského radu a rodinou se čtyřmi dětmi se v 54 letech začal zabývat problémy tzv. vyspělého sociálního státu. Stal se posluchačem přednášek na Fakultě sociálních věd a přibral postupně studium
Tato publikace obsahuje výsledky setkávání skupiny křesťanů různých vyznání, kteří se vzápětí po pádu totality začali jako Kruh českých duchovních tradic pravidelně scházet. Na setkáních se probíraly jednotlivé tradice českého národa. Snad se výsledky rozhovorů svou
Tradiční cirkus žije. Co o něm ale ví současný člověk v době informačních technologií? To co si vygoogluje, to co ho v prvních pár vteřinách zaujme v televizním spotu na či na YouTube. V dnešní době zaujmou ti viditelní, jiní, barevní. Principál s hipísáckou vizáží,
Tato publikace představuje kompaktní dílo pojednávající o rozvoji kompetence k řešení problémů, které umožňuje nejen seznámení s metodickými přístupy a identifikaci jejich silné a slabé stránky, ale může být rovněž metodologickou inspirací v případě práce s rámcovou
Pihovaté pralinky jsou krátké povídky pro pohlazení duše. Zavedou vás do fantazie a možná i poodkryjí tajná zákoutí vašeho nitra. Plné emocí vám budou vyprávět o naději, lásce, hledání, touze i pomíjivosti. Délku mají tak akorát ke kávě, místo zákusku. Ochutnáte?
Paní mezičasu je knižní prvotina, která je koncipována jako deníkový záznam a představuje autorovu tvorbu vzniklou v průběhu jednoho roku. Čtenáře zaujme pohled autora na svět a zpříjemní několik pomíjivých okamžiků
Publikaci Evangelíci v rané toleranční době v Čechách a na Moravě připravila k vydání doc. Phdr. Eva Melmuková – Šašecí. Je však kolektivním dílem týmu autorů komise pro toleranční přihlášky Poradního odboru Českobratrské církve evangelické. Sborník poskytuje
Knížka vypráví skutečný příběh malé holčičky Markétky, která trpí nemocí Epidermolysis bullosa dystrophic (EBD), česky zvanou nemoc motýlích křídel. Jedná se o velmi závažné a v dnešní době neléčitelné onemocnění, při kterém má člověk natolik jemnou a citlivou