Nejnižší cena za posledních 45 dní: 189 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Vyprávění volně navazuje na celoroční putování Aničky a Honzíka z knihy Rok stromů, kteří tráví víkendy na chalupě u dědečka a babičky v severních Čechách. Hned na začátku prázdnin na půdě najdou starý, trochu roztrhaný a místy nečitelný deník dědečkova bratra Ferdinanda – světoběžníka, který měl vždycky rád cestování, hádanky, bádání, tajemství a dobrodružství. Ferdinandovy zápisky je vrhnou do světa nejrůznějších objevů a vynálezů, které posunuly lidstvo. Díky tomu, že některé stránky v deníku jsou nečitelné, nebo dokonce celé chybí, musejí děti hodně přemýšlet a hledat v knihách a mapách. Na rozluštění deníku pracují celé prázdniny a všech deset objevů se jim nakonec někdy i s pomocí dědečka podaří rozluštit. Ferdinand svoje cestování zahájil přesně 1. září 1962 a na cestách byl celých deset měsíců – jednotlivé kapitoly tak kopírují celý školní rok. Vladimíra Ottomanská je ředitelkou mateřské školy, lektorkou jógy a autorkou několika velmi úspěšných knih pro mateřské školy.
Tento produkt se nachází v kategorii Knihy pro děti od značky Portál, naleznete ho u prodejce Alza.cz, KnihyDobrovsky.cz.
Produkt Svět objevů a vynálezů: Celoroční projekt do mateřské školy popisuje EAN kód 9788026219637.
Kategorie | Knihy, Knihy pro děti |
Značka | Portál |
E-shop | Alza.cz, KnihyDobrovsky.cz |
EAN | 9788026219637 |
Podpořte zdravý vývoj všech členů rodiny a vybírejte z velké nabídky hraček pro děti. Bavte se s přáteli, vyplňte svým seniorům volný čas. Hračka je často splněním dětského snu dospělého.
Kreativní, interaktivní, didaktické nebo vzdělávací hry a hračky jsou tou nejlepší přípravou na budoucnost vašich dětí. Umožněte dětem soutěžit a prosadit se v kolektivu.
Vyprávění volně navazuje na celoroční putování Aničky a Honzíka z knihy Rok stromů, kteří tráví víkendy na chalupě u dědečka a babičky v severních Čechách. Hned na začátku prázdnin na půdě najdou starý, trochu roztrhaný a místy nečitelný deník dědečkova bratra
Nápaditá kniha obsahuje čtyři projekty pro práci s dětmi v mateřské škole. Najdete v ní úryvky z literárních textů doplněné hrami, pohybovými činnostmi, jednoduchým tvořením, tematickými básničkami a známými písničkami, náměty k rozhovorům s dětmi o daném tématu i
Kniha se věnuje výukovým projektům v mateřské škole, ve kterých se vypravíme například k moři nebo do sněhového království, vydáme se po stopách medvědů a do šumavského lesa, kde se s dětmi dozvíme něco hlubšího o významu dřeva, budeme zkoumat a objevovat různé
Jak se dospělí setkávají s dětmi? Co vidíme, když pozorujeme děti? Jak hodnotíme jejich osobní prostředí a jejich rodiny? Pouze ti, kteří si uvědomují svůj vnitřní postoj, mohou děti vhodně doprovázet a podporovat v jejich vývoji. Pak je možné rovnoměrně rozvíjet
„Vždyť si jenom hrají s dětmi!“ To je častá představa o práci pedagogů mateřských škol. Učitelky podle nich celé dny sedí na koberci, staví kostky a jezdí s kočárkem, pak stráví hodinku na zahradě a jako bonus je čeká dvouhodinovka poledního odpočinku, při kterém si
Kniha obsahuje množství her, které lze hrát s dětmi v rámci pohybových chvilek v mateřské škole, případně v nižších ročnících ve družině a ve volnočasových kroužcích s obecně herním a sportovním zaměřením.Každá hra obsahuje jednoduchý popis činnosti a v doprovodu
Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu,
Celoroční projekt je určen pro nejstarší věkovou skupinu předškoláků nebo na mladší školáky. Projekt je rozpracován tak, aby vycházel z požadavků RVP pro předškolní a základní vzdělávání, a je rozdělen na tři části:A – metodickou,B – obrazovou,C – pracovní
Publikace se věnuje problematice rozvoje mezigeneračních vztahů u dětí předškolního věku. Přináší poznatky o významu těchto vztahů jak pro dítě, tak pro seniory, a náměty, jak může mateřská škola rozvoj těchto vztahů podpořit. Velká část publikace je pak věnována
Mohou již dvouleté děti do mateřské školy? Jak to zařídit, aby byly spokojené, aby jim pobyt mezi dětmi svědčil, aby se ve školce cítily dobře? Hodně z toho je v rukou pedagogů mateřských škol. Nezbytnými předpoklady jsou dobrá informovanost, znalost problematiky a úprava
Současní učitelé by měli děti vést cestou poznávání, objevování, bádání a zkoumání. Zejména preprimární vzdělávání dává učitelům možnost ovlivňovat způsob myšlení a jednání dětí už od nejútlejšího věku. Děti mohou denně zažívat radostné chvíle při
Kniha Co děti nejvíc potřebují: Potřeba otevřené budoucnosti; mateřská a otcovská identita;:Co malé děti nejvíce potřebují? To je otázka, která předznamenává celou řadu úvah nad různými tématy ze světa vědy o dětské duši. Odpověď je složitá i jednoduchá zárověň
Dovolte dětem, aby byly dětmi | Děti nejsou podle autora ani „tyrany“, ani „případy“, ani „projekty“, natož náhražkami partnera. Kniha je polemikou s dnes oblíbenými přístupy k dětem a dětství: Děti se stávají projekcí ambiciózních rodičů, od kolébky až zhruba do
Kniha nabízí tři desítky projektů pro společné tvoření rodičů s dětmi. Obsahuje náměty na společnou tvorbu dárků, sestavování rodinného rodokmenu, tvorbu originálních dekorací, přípravu narozeninových oslav, mramorování, zapichovaný patchwork, mramorování olejovými
Milí objevitelé, vítejte na cestě Evropou. Navštívíte rodiště prima sportů, oblečení i vynálezů, zjistíte, k čemu slouží největší přístroj planety, kde vystavují nejstarší evropskou mumii, jaká evropská bankovka má nejvyšší hodnotu i kam až sahá nejhlubší stanice
Kniha Moje pocity: Encyklopedie pro děti: | Když se objeví silné pocity, můžeš si s nimi poradit! | Někdy se stává, že nás pocity jako žárlivost nebo nadšení přemůžou a vyvalí se z nás jako láva ze sopky. Mít silné pocity je rozhodně v pořádku, ale můžeme se naučit
Kniha Pohádky do hajan:V krátkých pohádkových příbězích se prolíná reálný svět dětí se světem fantazie. Pohádky děti baví, pomáhají jim rozvíjet představivost a zároveň jim otevírají oči při uvažování o tom, co je dobré a co špatné. Svým rozsahem odpovídají
Kniha Hry a úkoly, než půjdu do školy: Rozvíjíme dovednosti předškolních dětí:Publikace známé a oblíbené autorky literatury pro děti obsahuje náměty na činnosti, které vždy vycházejí z básničky a týkají se rozvíjení pohybových dovedností, znalostí o světě kolem
Soubor pracovních listů, s nimiž se děti mohou vydat na cestu poznání – objevovat vzájemné vztahy mezi objekty okolního světa, rozeznávat nejjednodušší geometrické útvary, osvojovat si číselné představy a posilovat vědomí logických vazeb. Rozvíjejí si sluchové
Příběh pro děti, v němž se mísí reálný svět se světem fantazie, volně navazuje na předchozí autorčinu knihu Školní strašidlo. O prázdninách se děti ze školy vytratí a Radílek, školní strašidlo, zůstane sám. Trochu se nudí, tak ho napadne zajít do knihovny. Tam
Kolem domu Hedvičiných rodičů projíždí záhadný autobus. Hedvika s maminkou si nejprve myslí, že to lupiči obhlížejí terén! Když se ukáže, že je to obyčejný školní autobus, znamená to, že začátek školního roku je na spadnutí. A začnou se dít věci!Hedvika s Lindou
Práce s dětmi je krásná, ale za úsměvem spokojených a šikovných dětí stojí velká dřina. Náplní práce paní učitelky není jen zajistit předškolní výchovu, ale i vzdělávání předškolních dětí. Snaží se rozvíjet jejich celkovou osobnost dítěte, tak aby z mateřské
Kniha Svět hraček a her: První čtení, to nic není: Pohádky jsou napsány tak, aby je mohly číst děti, které se učí číst. Cvičí si čtení, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky tzv. genetické metody čtení
Soubor krátkých pohádek, které rodiče nebo učitelky mateřských škol mohou dětem číst před spaním. Tomuto účelu také odpovídá rozsah jednotlivých pohádek. Tematicky jsou seskupeny do oddílů s názvy: Kouzelné pohádky, Pohádky o zvířátkách, Pohádky pro zlobidýlka,