Nejnižší cena za posledních 45 dní: 219 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
eBook:,Včely nečekají. Nečekají, až jim někdo poručí, nečekají na dokonalost, nečekají na pozdější dobu. Ani my nemusíme čekat. Dnešek nesmíme promarnit. Přehodnocení toho, čím může být práce a vedení, z hlavy vizionáře, známého autora a myšlenkového vůdce Setha Godina. Proč má práce zrovna takovou podobu, jakou má, proč je čím dál tím víc vysilující a co můžeme my všichni – zejména lídři – udělat, aby měla novou, lidštější podobu? Ekonomická nejistota spolu s nárůstem práce na home office jsou příčinou toho, že se cítíme více odtržení od významu práce, kterou vykonáváme. Manažeři vyvedení tím z míry reagují tvrdšími podmínkami a sankcemi, propouštěním, zvýšenou kontrolou a povinnou účastí na schůzích. Zaměstnanci častěji opouštějí své pozice anebo odvádějí jen přesně tolik práce, kolik je nezbytně nutné. Vzdej se svých snů a své duše, přesvědčujeme se navzájem, a můžeš si koupit pár věcí, které ti zajistí status a spokojenost. ALE TAKHLE TO BÝT NEMUSÍ. Seth Godin, autor legendárních knih o podnikání a marketingu, se ve 144 slokách dotýká příčin toho, co je na práci jak pro pracovníky, tak pro management tolik bolestivé. Ukazuje, co stojí za těmito trendy a jak lépe a smysluplněji práci pojmout. Stojíme před jednoduchým rozhodnutím. Buď participovat na kocovině, kterou průmyslový kapitalismus prochází, dál uvažovat o lidech jako o nahraditelných součástkách stroje a účastnit se marného soutěžení s umělou inteligencí, alias závodu ke dnu. Nebo se propojit v zájmu vystavění organizace, která má větší význam, než jen generování zisku, ve které bude mít každý své místo, účel a důvěru, díky níž ze sebe bude moci vydávat to nejlepší – bez ohledu na to, z jakého místa práci vykonává. Tato kniha je určena ke sdílení se šéfy a kolegy, k diskuzi a k použití v praxi. Ať už zaujímáme jakoukoliv pozici, máme možnost něco změnit. Neboť, jak píše Godin: „LIDÉ NEJSOU ZDROJE. NEJSOU NÁSTROJEM. JSOU SMYSLEM.“
eBook:,Včely nečekají. Nečekají, až jim někdo poručí, nečekají na dokonalost, nečekají na pozdější dobu. Ani my nemusíme čekat. Dnešek nesmíme promarnit. Přehodnocení toho, čím může být práce a vedení, z hlavy vizionáře, známého autora a myšlenkového vůdce Setha
Oduševnělé přehodnocení toho, čím může být práce a vedení, z hlavy vizionáře, známého autora a myšlenkového vůdce Setha Godina. Píseň o významu je strhující úvaha o práci: proč je taková, jaká je, proč se tak zhoršila a co můžeme všichni – zejména vedoucí
INSPIRACE PRO TY KREATIVNÍ Z NÁS, KTEŘÍ SE SKRÝVAJÍ, VYČKÁVAJÍ NEBO ZAŽÍVAJÍ TVŮRČÍ BLOK. Vaše práce pokulhává? Chcete se zbavit pocitu marnosti? Přejete si najít odvahu k realizaci a sdílení toho, co tvoříte? Potřebujete vyhecovat, povzbudit a najít ten správný stimul?
eBook: MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! | V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a
eBook: INSPIRACE PRO TY KREATIVNÍ Z NÁS, KTEŘÍ SE SKRÝVAJÍ, VYČKÁVAJÍ NEBO ZAŽÍVAJÍ TVŮRČÍ BLOK. | | Vaše práce pokulhává? Chcete se zbavit pocitu marnosti? Přejete si najít odvahu k realizaci a sdílení toho, co tvoříte? Potřebujete vyhecovat, povzbudit a najít ten
eBook: Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve
eBook: Svět se změnil a stal se jednou velkou supersoutěží. Pokud v ní chceme obstát, nemůžeme být snadno nahraditelným ozubeným kolečkem v soukolí firmy. Musíme být jejím nepostradatelným pilířem. Jen takoví lidé dostávají nejlepší práci, plat, uznání i největší
THE FINANCIAL TIMES BOOK OF THE MONTH Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books. He is the inventor of countless ideas and phrases
Audiokniha: Nepostradatelným pilířem je člověk, který dokáže vstoupit do chaosu a nastolit řád. Člověk, který umí vynalézat, navazovat kontakty, tvořit a dotahovat věci do konce. Každá instituce, která za něco stoji, má nepostradatelné lidi, kteří tímto způsobem
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! | V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a
This life-changing manifesto shows how you have the potential to make a huge difference wherever you are. Few authors have had the kind of lasting impact and global reach that Seth Godin has had. In a series of now-classic books that have been translated into 36 languages and reached millions of
From the bestselling author of Purple Cow and This is Marketing comes an elegant little book that will inspire artists, writers, and entrepreneurs to stretch and commit to putting their best work out into the world.Creative work doesn't come with a guarantee. But there is a pattern to who succeeds
Urging you to put a Purple Cow into everything you build, and everything you do, to create something truly noticeable, this book is a manifesto for anyone who wants to help create products and services that are worth marketing in the first
What boss wouldn't want employees to believe that obedience and conformity are the keys to success? This book shows us how it's possible and convinces us why it's
The New York Times, BusinessWeek, and Wall Street Journal Bestseller that redefined what it means to be a leader. Since it was first published almost a decade ago, Seth Godin's visionary book has helped tens of thousands of leaders turn a scattering of followers into a loyal tribe. If you need to
The cult classic that revolutionized marketing by teaching businesses that you're either remarkable or invisible. Few authors have had the kind of lasting impact and global reach that Seth Godin has had. In a series of now-classic books that have been translated into 36 languages and reached
From the bestselling author of Linchpin, Tribes, and The Dip comes an elegant little book that will inspire artists, writers, and entrepreneurs to stretch and commit to putting their best work out into the world. Creative work doesn't come with a guarantee. But there is a pattern to who succeeds
How to find the soft innovation that will make your product, service, school, church, or career worth talking about. We live in an era of too much noise, too much clutter, too many choices, and too much spam. And as Seth Godin's 200,000-copy bestseller Purple Cow taught the business world, the old
The bestselling business guru who brought us Purple Cow and The Dip offers his first (and totally unique) book about
The man Business Week calls the ultimate entrepreneur for the Information Age explains Permission Marketing--the groundbreaking concept that enables marketers to shape their message so that consumers will willingly accept it. Whether it is the TV commercial that breaks into our favorite program, or
Karty Smysluplné rozhovory pomáhají vracet hloubku do našich konverzací i vztahů a lépe se tak poznat s našimi blízkými. Obsahují 60 karet s netradičními otázkami, na které nám často nezbývá čas se ptát. Sdílejte spolu své sny, obavy, strachy i touhy
Karty Smysluplné rozhovory pro rodiny vám pomohout vrátit hloubku do vašich běžných konverzací a lépe se vzájemně poznat. Balíček bsahuje 60 netradičních otázek, které vám pomohou prohloubit vztah se členy vaší rodiny
Karty Smysluplné rozhovory pro páry obsahují 60 netradičních otázek, které vám pomohou prohlobit vztah a lépe se poznat se svým partnerem/svou partnerkou. Poskytují prostor pro společné trávení času, reflektování a vzajémné porozumění
eBook: Texty o paměti krajiny, smysluplném bobrovi, areálu jablkového štrúdlu a také o tom, proč lezeme na rozhlednu | Krajina se od 90. let 20. století stala jedním z klíčových pojmů přírodních, ale i některých humanitních věd. První polovina textů se týká skutečné,