Nejnižší cena za posledních 45 dní: 276 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Kniha 'Profesionální telefonování' je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami). Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům, technickým konzultantům a pracovníkům obchodních oddělení či zákaznického servisu. Druhé vydání je rozšířené o aktivní telefonování v dobách krize (např. koronavirové pandemie). V 57 kapitolách najdete rozbor a popis dovedností a postupů pro úspěšné telefonování. Postupně se seznámíte s tím, jak se připravit a začít aktivně telefonovat. Jak domlouvat termíny schůzek nebo prezentací. Jak umět komunikovat s různými typy lidí. Jak po telefonu sdělit obchodní nabídku i jak zvládat námitky a další dovednosti. Oproti prvnímu vydání přibylo porovnání, co je vhodné řešit osobní, telefonickou nebo e-mailovou komunikací. Druhé vydání je však zejména rozšířené o kapitoly, které se zaměřují na aktivní obchodní telefonování v časech krize. Popisuje, jak provést průzkumný telefonát a jak na něj navázat cíleným aktivním voláním s konkrétní nabídkou. Kniha poslouží nováčkům jako dobrý návod k tomu, aby se do telefonování rychle pustili a dosáhli očekávaných výsledků. Pokročilým a zkušeným obchodníkům přinese tipy a nápady, jak postupovat v některých specifických situacích - každý se může v něčem zlepšit. Knihu má praktický formát A5 a je svázána do kroužkové vazby. Pohodlně se v ní listuje a může ležet otevřená na správném místě na vašem pracovním stole.
Produkt Profesionální telefonování - Dušan Jílek má EAN kód 9788075683755.
Kategorie | Knihy |
EAN | 9788075683755 |
Kniha 'Profesionální telefonování' je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami). Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům, technickým konzultantům a pracovníkům obchodních
Kniha 'Jak připravit skvělou prezentaci' slouží jako návod k přípravě profesionální prezentace. Ujasníte si, s jakým cílem prezentaci připravujete. Promyslíte si komu, kde a co budete říkat. Kniha vám dále poradí, jak nejlépe váš výklad podpoříte, abyste zaujali a udrželi
Kniha 'Pozor, přichází zákazník!' je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích. Dobrý prodavač musí nabízené zboží nejen dobře znát, ale také ho musí umět
Kniha 'Manažer jako druhé řemeslo' je stručný návod na to, jak zvládnout 'řemeslo' vedení lidí. V 15 kapitolách popisuje zásady a dovednosti, které by měl znát a používat každý, kdo řídí tým pracovníků. Především je napsaná pro ty, kdo původně management nestudovali,
Kniha je napsaná především pro zaměstnance ve firmách, kteří mohou aktivně ovlivňovat náplň a průběh svého pracovního dne. Obsahuje praktické komentované příklady na určování priorit pro tři pracovní pozice: IT specialisty, obchodníka a vedoucího ve výrobě. Je velmi
Kniha 'Manažer jako druhé řemeslo - V roli leadera' je zaměřena na dovednosti vedoucích na středních a vyšších manažerských pozicích. Soustředí se na témata jako je leadership, komunikování s různými lidmi, motivování, koučování a rozvíjení potenciálu a schopností
Kniha 'Manažer jako druhé řemeslo - V první linii' je základní návod na to, jak zvládnout 'řemeslo' vedení lidí. Je zaměřena na ty vedoucí, kteří přímo řídí nějakou skupinu pracovníků. Jsou to vedoucí oddělení, týmů nebo směn. Ve výrobních firmách se to týká pozic
Práce je více filozofickou úvahou, avšak nepostrádající dějové události, jenž se odehrávají na pozadí rozhovoru skupiny lidí, kteří při svých denních starostech ztratili přehled o skutečném světě na jedné straně a starce, který naopak pozorně vnímá dění kolem sebe