Nejnižší cena za posledních 45 dní: 276 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Kniha 'Pozor, přichází zákazník!' je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích. Dobrý prodavač musí nabízené zboží nejen dobře znát, ale také ho musí umět zákazníkům aktivně nabízet a prodávat. Jde například o hobby markety, prodejny sportovních potřeb a oblečení, elektrospotřebičů, výpočetní techniky, stavebnin, sanitární techniky, nábytku, vybavení a výrobků pro domácnosti. Ale také o prodejny s průmyslovým zbožím, nejrůznější technikou nebo autopotřebami. V takových obchodech zákazníci očekávají a potřebují asistenci odborné obsluhy. Nácvik dobrých prodejních dovedností je úkolem pro vedoucí prodejen, firemní školitele nebo area manažery. V internímu výcviku vám tento manuál může dobře pomoci. Kniha 'Pozor, přichází zákazník!' vás provede klíčovými fázemi aktivního prodejního rozhovoru. Od navázání kontaktu se zákazníkem na ploše prodejny, po zvládnutí případných dotěrných dotazů a námitek. V knize najdete mimo jiné následující kapitoly: Pozitivní první dojem Navázání kontaktu se zákazníkem Prodavač v roli poradce Psychologie rozhodování zákazníků Jak sdělit cenu Překonání námitek Cross-selling Upselling Nejčastější nákupní signály Základy merchandisingu Maloobchod nezanikne v souboji s e-shopy, pokud budou prodavači na prodejnách aktivně prodávat. Zákazník musí být v centru pozornosti a zájmu obsluhy. Takže pozor, zákazník přichází!
Produkt Pozor, přichází zákazník - Dušan Jílek má EAN kód 9788075686145.
Kategorie | Knihy |
EAN | 9788075686145 |
Kniha 'Pozor, přichází zákazník!' je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích. Dobrý prodavač musí nabízené zboží nejen dobře znát, ale také ho musí umět
Kniha 'Profesionální telefonování' je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami). Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům, technickým konzultantům a pracovníkům obchodních
Kniha 'Jak připravit skvělou prezentaci' slouží jako návod k přípravě profesionální prezentace. Ujasníte si, s jakým cílem prezentaci připravujete. Promyslíte si komu, kde a co budete říkat. Kniha vám dále poradí, jak nejlépe váš výklad podpoříte, abyste zaujali a udrželi
Kniha 'Manažer jako druhé řemeslo' je stručný návod na to, jak zvládnout 'řemeslo' vedení lidí. V 15 kapitolách popisuje zásady a dovednosti, které by měl znát a používat každý, kdo řídí tým pracovníků. Především je napsaná pro ty, kdo původně management nestudovali,
Kniha je napsaná především pro zaměstnance ve firmách, kteří mohou aktivně ovlivňovat náplň a průběh svého pracovního dne. Obsahuje praktické komentované příklady na určování priorit pro tři pracovní pozice: IT specialisty, obchodníka a vedoucího ve výrobě. Je velmi
Kniha 'Manažer jako druhé řemeslo - V roli leadera' je zaměřena na dovednosti vedoucích na středních a vyšších manažerských pozicích. Soustředí se na témata jako je leadership, komunikování s různými lidmi, motivování, koučování a rozvíjení potenciálu a schopností
Kniha 'Manažer jako druhé řemeslo - V první linii' je základní návod na to, jak zvládnout 'řemeslo' vedení lidí. Je zaměřena na ty vedoucí, kteří přímo řídí nějakou skupinu pracovníků. Jsou to vedoucí oddělení, týmů nebo směn. Ve výrobních firmách se to týká pozic
Práce je více filozofickou úvahou, avšak nepostrádající dějové události, jenž se odehrávají na pozadí rozhovoru skupiny lidí, kteří při svých denních starostech ztratili přehled o skutečném světě na jedné straně a starce, který naopak pozorně vnímá dění kolem sebe