Nejnižší cena za posledních 45 dní: 24 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
1A-12 Písanky obsahují postupný nácvik jednotlivých písmen. Metodicky je vždy nejdříve zařazeno seznámení s daným písmenem, pak jeho správná vazba ve slabikách či slovech, dále navazuje přepis, psaní podle obrázků s nápovědou a nakonec autodiktát, tedy samostatné psaní podle obrázků. Postupně jsou žáci vedeni k opisu a přepisu vět, jednoduchým odpovědím na otázky a základům vysuzování. Výuka velkých tvarů vázaného písma je zařazena ve 3. díle Písanky, kdy se žáci na konci 1. ročníku po zafixování psaní malých tvarů vázaného písma mohou lépe soustředit na obtížnější velké tvary. Písmena jsou za sebou řazena podle tvarových skupin.
Produkt Písanka, 1 .díl (Čteme a píšeme s Agátou) má EAN kód 8595606701540.
Kategorie | Knihy |
EAN | 8595606701540 |
1A-14 | Písanky obsahují postupný nácvik jednotlivých písmen. Metodicky je vždy nejdříve zařazeno seznámení s daným písmenem, pak jeho správná vazba ve slabikách či slovech, dále navazuje přepis, psaní podle obrázků s nápovědou a nakonec autodiktát, tedy samostatné psaní
1A-28 | Soubor Hry se slabikami „Čteme a píšeme s Agátou“ obsahuje šestnáct karet v osmi sadách seřazených postupně podle písmen probíraných v Živé abecedě (používají se pouze velká tiskací písmena). Každá sada se skládá z jedné karty s obrázky a k ní vhodné
1A-61 Čteme a píšeme s Agátou v rozvolněné podobě Pracovní sešit pokládající základy čtenářské gramotnosti včetně pisatelské. 1. díl zahrnuje A, M, L, E. Seznamte se s možnostmi práce s Čtenářskými základy prostřednictvím videozáznamu autorského představení zde
2-48 | Již vyšla Písanka pro 2. ročník, 1. díl, ze souboru učebních materiálů 'Píšeme tiskacím písmem'. | Písanka obsahuje postupné opakování všech tvarů písmen a číslic pro psaní nevázaným písmem. Všechna malá písmena jsou doplněna krátkým textem o některém
1A-03 1. a 2. díl Slabikáře pokračují v postupném vyvozování písmen a čtení slov. Žáci se již také seznamují s krátkými texty a učí se s nimi pracovat. Všechny úkoly a cvičení podporují nácvik čtení a psaní s porozuměním. Nabízíme také variantu 1. a 2. dílu
1-47 Písanky ke Slabikáři 1.–3. díl obsahují nácvik psaní písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně probírány ve Slabikáři. Každá strana jednotlivých písanek ke Slabikáři odpovídá svým obsahem vždy jedné straně Slabikáře. Vazba na jednotlivé strany Slabikáře je v
3-49 | K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným
1A-04 | 1. a 2. díl Slabikáře pokračují v postupném vyvozování písmen a čtení slov. Žáci se již také seznamují s krátkými texty a učí se s nimi pracovat. Všechny úkoly a cvičení podporují nácvik čtení a psaní s porozuměním. | Nabízíme také variantu 1. a 2. dílu
1-48 | Písanky ke Slabikáři 1.–3. díl obsahují nácvik psaní písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně probírány ve Slabikáři. Každá strana jednotlivých písanek ke Slabikáři odpovídá svým obsahem vždy jedné straně Slabikáře. Vazba na jednotlivé strany Slabikáře je v
1-49 | Písanky ke Slabikáři 1.–3. díl obsahují nácvik psaní písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně probírány ve Slabikáři. Každá strana jednotlivých písanek ke Slabikáři odpovídá svým obsahem vždy jedné straně Slabikáře. Vazba na jednotlivé strany Živé abecedy a
2-49 | Písanka pro 2. ročník, 2. díl, ze souboru učebních materiálů 'Píšeme tiskacím písmem'. | V této písance se procvičuje psaní slov, vět a nacvičuje se přepis krátkých textů nevázaným písmem. Jednotlivé úkoly podporují zvýšenou pozornost žáků při psaní a
1A-62 Čteme a píšeme s Agátou v rozvolněné podobě Pracovní sešit pokládající základy čtenářské gramotnosti včetně pisatelské. 2. díl zahrnuje S, O, P, U, I. Seznamte se s možnostmi práce s Čtenářskými základy prostřednictvím videozáznamu autorského představení zde
K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným písmem,
1-24 Písanky 3 a 4 mají menší velikost písma. Kromě opisů je v Písankách zařazován také přepis. Ten slouží k upevňování znalosti písmen. Tiskací tvary poskytují oporu a kontrolu správného sledu písmen a diakritických znamének
1A-11 | Uvolňovací cviky je pracovní sešit určený k přípravě na psaní. Jeho úkolem je uvolnění ruky žáka tak, aby se mohlo v Písankách začít s výukou psacího písma. Sešit je oboustranný: z jedné strany obsahuje uvolňovací cviky a nácvik jednotlivých prvků psacího
1-94 | Písanky 3 a 4 mají menší velikost písma. Kromě opisů je v Písankách zařazován také přepis. Ten slouží k upevňování znalosti písmen. Tiskací tvary poskytují oporu a kontrolu správného sledu písmen a diakritických znamének
Písanky k nácviku písmen a psaní nevázaným písmem. K usnadnění psaní slouží pomocné linky. První tři písanky korespondují se stranami z Živé abecedy a Slabikáře. Čtvrtá písanka přináší hravá a tvořivá cvičení k nácviku nevázaného písma. Schvalovací
1-46 | Písanka k Živé abecedě obsahuje uvolňovací cviky pro přípravné období, nácvik psaní prvních písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně vyvozované v Živé abecedě. Každá strana písanky odpovídá svým obsahem jedné straně Živé abecedy. Všechny cviky přípravného
1-92 | Na základě pozitivních ohlasů na nové písanky pro 2. ročník zavádíme PÍSANKY pro 1. ročník (1.-4. díl) v dvoubarevné variantě. Obsah písanek je nezměněn, jsou pod stejným kódem a za stejnou cenu.Písanky obsahují postupně nácvik všech probíraných malých a velkých
1-95 | Na základě pozitivních ohlasů na nové písanky pro 2. ročník zavádíme postupně písanky 1–4 v dvoubarevné variantě. Obsah písanek zůstane nezměněn, budou pod stejným kódem a za stejnou cenu.Do všech písanek je zařazeno psaní podle obrázků, tzv. audiodiktát
Postupně přechází od opakování psacího písma provázeného motivačními říkadly k psaní odpovědí na otázky, hádanky a rébusy, přepisování textů z oblasti prvouky apod
3-78 | Nové dvoubarevné písanky svým pojetím navazují na písanky pro druhý ročník a dále je rozvíjejí. Tematicky jsou členěny po měsících tak, jak žáci procházejí školním rokem. První díl je zaměřen na postupné opakování všech psacích tvarů písmen a číslic. Také