Nejnižší cena za posledních 60 dní: 23 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným písmem, rovněž upevňovat čtení vázaného písma.
Cílem Písanek pro 3. ročník je rozvoj písařských dovedností žáků a upevňování správných tvarů obtížných písmen a spojů. Texty v písankách tematicky souvisle provázejí žáka celým školním rokem, záchytnými body jsou: začátek školního roku, spolužáci, podzimní
Cílem Písanek pro 3. ročník je rozvoj písařských dovedností žáků a upevňování správných tvarů obtížných písmen a spojů. Texty v písankách tematicky souvisle provázejí žáka celým školním rokem, záchytnými body jsou: začátek školního roku, spolužáci, podzimní
Sada písanek je tvořena ze tří dílů, navazuje na Velkou písanku a rozvíjí počáteční psaní v návaznosti na výuku čtení. Písanky obsahují kromě opisu, systematického rozvoje přepisu a autodiktátu také aktivní zaměstnání. Předností písanek je systematické
Zpracováno obdobným způsobem jako 1. díl
Je první písankou žáků 1. ročníků pro období přípravy na psaní. Obsahuje náměty kresebních cviků k uvolnění ruky pro psaní s poutavými motivačními nápady, ilustracemi a rytmickými říkadly. Přípravné tahy pro psaní jsou ve zvětšené podobě. Na každé stránce jsou
Sada písanek je tvořena ze tří dílů, navazuje na Velkou písanku a rozvíjí počáteční psaní v návaznosti na výuku čtení. Písanky obsahují kromě opisu, systematického rozvoje přepisu a autodiktátu také aktivní zaměstnání. Předností písanek je systematické
Sada písanek je tvořena ze tří dílů, navazuje na Velkou písanku a rozvíjí počáteční psaní v návaznosti na výuku čtení. Písanky obsahují kromě opisu, systematického rozvoje přepisu a autodiktátu také aktivní zaměstnání. Předností písanek je systematické
3-78 | Nové dvoubarevné písanky svým pojetím navazují na písanky pro druhý ročník a dále je rozvíjejí. Tematicky jsou členěny po měsících tak, jak žáci procházejí školním rokem. První díl je zaměřen na postupné opakování všech psacích tvarů písmen a číslic. Také
Písanky jsou předtištěné linkované pracovní sešity s ilustracemi, které slouží k nácviku psaní v hodinách českého jazyka v 2. ročníku ZŠ. Cílem při sestavování byl rozvoj písařských dovedností žáků prostřednictvím systematického nácviku psaní jednotlivých tvarů
Písanky jsou předtištěné linkované pracovní sešity s ilustracemi, které slouží k nácviku psaní v hodinách českého jazyka v 2. ročníku ZŠ. Cílem při sestavování byl rozvoj písařských dovedností žáků prostřednictvím systematického nácviku psaní jednotlivých tvarů
Písanky jsou součástí souboru Český jazyk pro 1. třídu ZŠ, který obsahuje dále Živou abecedu tetky Abecedky, Slabikář a Čítanku
Písanky jsou součástí nové sady vytvořené pro první ročník v rámci edice Čtení s porozuměním. Podobně jako v Živé abecedě a ve Slabikáři s kocourem Samem jsou průvodními postavami Alenka, Michal a kocour Sam v podobě ilustračního doprovodu písanek. Nácvik psaní písmen
Písanky korespondují s postupem učiva v učebnici. V písankách je pamatováno na procvičování písmen, slov, vět, číslic i matematických výrazů. Psací písmo použité v písankách je v souladu s aktuální tabulí psacího písma a prošlo schvalovacím řízením ve
Písanky korespondují s postupem učiva v učebnici. V písankách je pamatováno na procvičování písmen, slov, vět, číslic i matematických výrazů. Psací písmo použité v písankách je v souladu s aktuální tabulí psacího písma a prošlo schvalovacím řízením ve
Oba díly slouží k procvičení psaní, pokračují v linii písanek pro 2. ročník a zároveň obsahově prolínají s články i úkoly z Čítanky 3. Tematicky psaní v písankách souvisí s učivem prvouky i s učivem mluvnice. Žáci při psaní plní zajímavé úkoly, které
Postupně přechází od opakování psacího písma provázeného motivačními říkadly k psaní odpovědí na otázky, hádanky a rébusy, přepisování textů z oblasti prvouky apod
Písanky jsou součástí souboru Český jazyk pro 1. třídu ZŠ, který obsahuje dále Živou abecedu tetky Abecedky, Slabikář a Čítanku. | 4. díl: S, š, Š, L, c, Č, b, B, ž, Ž, g, G, f, F, ch, Ch, di, ti, ni, dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě, fě, ď, ť, ň, číslice
Na základě pozitivních ohlasů na nové písanky pro 2. ročník zavádíme postupně písanky 1–4 v dvoubarevné variantě. Obsah písanek zůstane nezměněn, budou pod stejným kódem a za stejnou cenu. Do všech písanek je zařazeno psaní podle obrázků, tzv. audiodiktát. NNS195
3-88 | Tato písanka sloužící k výuce nevázaného písma je určena žákům 3. ročníků, kteří se dosud učili psát vázaným písmem. Je tak alternativou výuky nevázaného písma od 1. ročníku, k níž slouží řada Píšeme tiskacím písmem pro 1. ročník. | Písanka seznamuje
1-92 | Na základě pozitivních ohlasů na nové písanky pro 2. ročník zavádíme PÍSANKY pro 1. ročník (1.-4. díl) v dvoubarevné variantě. Obsah písanek je nezměněn, jsou pod stejným kódem a za stejnou cenu.Písanky obsahují postupně nácvik všech probíraných malých a velkých
3-49 | K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným
Písanky odpovídají obsahu Živé abecedy a Slabikáře. K ulehčení psaní slouží pomocné linky pro dodržení velikosti písmen i jejich sklonu. Jsou vhodné i pro leváky. 1.a 2. písanka přinášejí před nácvikem samostatných písmen různé cviky, které jsou základem pro psaní
K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným písmem,