NASA Mars Rover Perseverance - LEGO Technic (42158)

Nejnižší cena za posledních 45 dní: 1 829 Kč

Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.

NASA Mars Rover Perseverance - LEGO Technic (42158) - popis produktu

LEGO® Technic 42158 NASA Mars Rover Perseverance

Děti při stavění modelu NASA Mars Rover Perseverance (42158) od LEGO® Technic zažijí nezapomenutelné dobrodružství. Tento stavební projekt je ideální pro děti, které milují vědu a techniku. Jeho součástí je aplikace s rozšířenou realitou, díky níž děti lépe poznají prostředí Marsu a misi vozítka.

Vezměte své milovníky vesmíru na misi na Mars Poskytněte dětem dobrodružství jako z jiného světa se stavebnicí LEGO® Technic™ podle modelu NASA Mars Rover Perseverance.

Odstartujte stavitelské dobrodružství Objevte intuitivní návod v aplikaci LEGO® Builder, kde děti mohou přibližovat a otáčet modely ve 3D.

Cesta na Mars Tento model je nabitý funkcemi, které dětem lépe přestaví výzvy, kterým NASA Rover Perseverance a vrtulník Ingenuity čelily. Vozítko se pyšní 360° řízením, pohyblivýma rukama a odpruženými nápravami, díky nimž se vozítko dokáže pohybovat i na nerovném terénu na všech 6 kolech. Mezi další sestavitelné prvky patří napájecí stanice, antény, kamery a vědecké nástroje.

Intuitivní návod na stavění Aplikace LEGO Builder děti provede intuitivním stavitelským dobrodružstvím. Umožňuje jim přibližovat a otáčet modely ve 3D, ukládat stavebnice a sledovat postup.

• Oddejte se vášni pro vědu a techniku – Děti od 10 let se dozví více o výzvách spojených s průzkumem vesmíru díky stavebnici LEGO® Technic NASA Mars Rover Perseverance (42158)
  • Proveďte zkušební let – Součástí stavebnice je sestavitelná verze vrtulníku NASA Ingenuity, který doprovázel Perseverance Rover a byl použit k otestování letu na Marsu
  • Funkce rozšířené reality – Aplikace pro rozšířenou realitu dětem umožní dozvědět se více o vozítku a jeho misi
  • Objevte funkce – Pyšní se 360° řízením, pohyblivýma rukama a odpruženými nápravami, díky nimž se vozítko dokáže pohybovat i na nerovném terénu, a nechybí ani sestavitelné vědecké nástroje
  • Skvělý dárek pro děti od 10 let – Model NASA Mars Rover Perseverance je perfektním dárkem pro děti, které zajímá průzkum vesmíru nebo věda a technika
  • Rozměry – Tento model od LEGO® Technic měří přes 23 cm na výšku, 32 cm na délku a 23 cm na šířku
  • Praktický pomocník – Objevte intuitivní návod v aplikaci LEGO® Builder, kde nadšení stavitelé mohou přibližovat a otáčet své modely ve 3D, sledovat postup a ukládat stavebnice. To jim pomůže v rozvoji nových dovedností
  • Úvod do světa techniky – Modely LEGO® Technic nabízejí realistické mechanismy a funkce pohybu, které uvedou mladé stavitele do světa inženýrství
  • Špičková kvalita – Dílky LEGO® Technic splňují ty nejpřísnější standardy a jsou konzistentní, kompatibilní a vždy dobře drží
  • Bezpečnost na prvním místě – Dílky LEGO® Technic pouštíme na zem, zahříváme, drtíme, kroutíme a analyzujeme, abychom zajistili, že vyhovují přísným globálním bezpečnostním standardům

Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.

LEGO stavebnice LEGO® Technic 42158 NASA Mars Rover Perseverance: LEGO® Technic 42158 NASA Mars Rover PerseveranceZúčastni se dobrodružné mise na MarsVydej se na misi na Mars a postav si LEGO® Rover Perseverance a vrtulník Ingenuity, který ho doprovázel.Stavebnice pro malé i větší staviteleLEGO® Technic se vyznačuje precizním zpracováním do nejmenších detailů a vysokou funkčností a pohyblivostí modelů.Užij si zábavu s LEGO® PerseveranceLEGO® stavebnice nadchne děti, které milují vesmír, vědu a techniku. Součástí je aplikace s rozšířenou realitou.1132kostek10+doporučený věkNávodje součástí baleníLEGO® Technic 42158 NASA Mars Rover PerseveranceMise na Mars je tady! Postav si LEGO® Rover Perseverance s 360° řízením a odpruženými nápravami, díky kterým zvládne i nerovný terén. Otestuj pokročilé 2režimové řízení a zkus pohybovat rukou robota. Samozřejmě nechybí napájení stanice, antény a další doplňky.LEGO® aplikaceSoučástí stavebnice LEGO® je také vrtulník Ingenuity, který Perseverance doprovázel. Chceš se o misi a Marsu dozvědět více? Stáhni si parádní aplikaci s rozšířenou realitou.LEGO® TechnicStavebnice LEGO® Technic jsou určeny pro milovníky strojů a techniky a umožňují sestavení pokročilejších modelů s pohyblivými částmi. Jsou proto ideální pro zkušenější stavitele a milovníky technických modelů.Ostatní vlastnosti LEGO® Technic 42158 NASA Mars Rover Perseverance LEGO pro větší stavitele a milovníky technických modelů Rozvíjí kreativitu a podporuje fantazii LEGO Technic nabízí úžasné stavitelské zážitky Procvičuje jemnou motorikuObsah balení stavebnice LEGO: LEGO Rover Perseverance Vrtulník Ingenuity Doplňky NávodRozměry roveru:23 × 32 × 23 cm

Cesta na MarsTento model je nabitý funkcemi, které dětem lépe přestaví výzvy, kterým NASA Rover Perseverance a vrtulník Ingenuity čelily. Vozítko se pyšní 360° řízením, pohyblivýma rukama a odpruženými nápravami, díky nimž se vozítko dokáže pohybovat i na nerovném terénu na všech 6 kolech. Mezi další sestavitelné prvky patří napájecí stanice, antény, kamery a vědecké nástroje.

Intuitivní návod na stavěníAplikace LEGO Builder děti provede intuitivním stavitelským dobrodružstvím. Umožňuje jim přibližovat a otáčet modely ve 3D, ukládat stavebnice a sledovat postup.

Parametry:

• Produktová řada: Lego Technic
  • Počet dílků: 1132 ks
  • Rozměry balení: 26,2 x 38,2 x 11,8 cm
  • Doporučený věk: 10+

Mars Rover Perseverance je dalším detailně zpracovaným modelem, který může klukům obohatit sbírku Lego stavebnic.

Tento model si mohou sestavit z 1132 dílků. Pro chytré telefony a tablety lze využít interaktivní návod po stažení bezplatné aplikace LEGO Builder, která přináší nástroje pro přibližování a otáčení. Pomocí rozšířené reality děti lépe poznají prostředí Marsu a misi vozítka.

Přednosti:

• stavěním si děti rozvíjí jemnou motoriku
  • velmi kvalitně vyrobené dílky do sebe přesně zapadají

Skladba a funkčnost:

• řízení 360°
  • pohyblivé ruce, odpružené nápravy
  • možnost pohybu na nerovném terénu na všech 6 kolech
  • napájecí stanice, antény, kamery a vědecké nástroje

Vyberte dětem parádní stavebnici LEGO Technic!

Vhodné pro děti od 10 let Materiál: plast Počet dílků: 1132 Rozměry: 32 x 23 x 23 cm

Tento produkt naleznete ve skupině Hračky pro děti, patří pod značku LEGO, LEGO®, v nabídce prodejce 4kids.cz, Tera.cz, Alza.cz, Market-24.cz, KnihyDobrovsky.cz a je přizpůsoben male.

Produkt NASA Mars Rover Perseverance - LEGO Technic (42158) patří do skupiny produktů Lego Technik, patří pod značku LEGO, LEGO® v nabídce e-shopu 4kids.cz, Tera.cz, Alza.cz, Market-24.cz, KnihyDobrovsky.cz a je designován male.

Produkt NASA Mars Rover Perseverance - LEGO Technic (42158) má přiřazen EAN kód 5702017425184.

NASA Mars Rover Perseverance - LEGO Technic (42158) - parametry produktu

NASA Mars Rover Perseverance - LEGO Technic (42158) - historie ceny a dostupnosti

NASA Mars Rover Perseverance - LEGO Technic (42158) - další zajímavé produkty

NASA Mars Rover Perseverance - LEGO Technic (42158) - jak nakoupit nejvýhodnější?