LEGO® Friends 41713 Olivie a vesmírná akademie Lego

• Spousta parádních funkcí
  • Interaktivní digitální návod
  • Balení obsahuje 757 dílků

Realistický model raketoplánu

Replika z kostek má stejné manipulační rameno jako skutečný stroj.

Sledujte hvězdy ve hvězdárně

Minipanenky mohou sledovat nebesa pomocí dalekohledu.

Vesmírná škola

Kadeti se učí o létání do vesmíru.

Hlásí se řídicí středisko…

Děti si budou hrát na to, že navigují raketoplán v letu.

Kosmický trenažér

Minipanenky se mohou roztočit – ale raději před obědem!

Realistické planety

Provedení planet je vědecky přesné.

Dárek z jiného světa

Udělejte radost mladým fanouškům vesmíru s touto bohatou stavebnicí, v níž Olivie navštěvuje vesmírnou akademii.

Specifikace
  • Rozdmýchejte v malých vědátorech vášeň pro kosmický výzkum vzdělávacím modelem vesmírné akademie
  • Nechybí budova akademie, vesmírná raketa a 4 postavy LEGO® Friends
  • Děti absolvují výcvik pro astronauty a zúčastní se letu ve vesmírné raketě LEGO®
  • Vědecky přesný model dětem umožní dozvědět se něco nového o vesmíru
  • Akademie měří přes 26 cm na výšku a 21 cm na šířku
  • Tip na dárek pro děti od 8 let, které zbožňují kreativní vesmírné stavebnice a modely vozidel
  • Interaktivní digitální návod na stavění posune stavitelskou zábavu na zcela novou úroveň
  • Počet dílků 757
  • Vhodné pro děti od 8 let

Rozměry balení: 28,2 x 7,9 x 54 cmPočet dílků: 757 dílkůDoporučený věk: 8+

• Udělejte radost malým nadšencům do vědy a vesmíru – Nabídněte dětem mimozemský herní zážitek se stavebnicí Olivie a vesmírná akademie (41713), která dětem přinese zajímavé informace o vesmírném programu
  • Model vesmírné rakety s autentickými detaily – Tato stavebnice představuje vesmírný program prostřednictvím modelu rakety, budovy akademie, teleskopu a 4 postav LEGO® Friends
  • Let na křídlech fantazie – Děti si mohou hrát na výcvik astronautů, simulovat let v raketoplánu, projít se ve vesmíru a hledat nové galaxie
  • Kreativní dárek pro fanoušky vesmírných modelů – Tato vědecká stavebnice přináší super výzvu pro malé stavitele od 8 let, kteří si vychutnají stavbu modelu vesmírné rakety a následně si své dílo hrdě vystaví
  • Spousta informací o vesmíru – Díky mnoha vědecky přesným prvkům, kterými se stavebnice jen hemží, se fanoušci vědy dozvědí něco nového o vesmíru a výcviku astronautů
  • Rozměry – Akademie měří přes 26 cm na výšku, 21 cm na šířku a 10 cm do hloubky. Raketa měří přes 8 cm na výšku, 23 cm na délku a 15 cm na šířku
  • Hvězdný stavitelský zážitek – Aplikace LEGO® s návody na stavění umožňuje malým vědátorům přibližovat, otáčet a vizualizovat si digitální verzi jejich modelu, zatímco na něm pracují
  • Hra podněcující učení – Stavebnice LEGO® Friends jsou navrženy tak, aby dětem pomohly objevovat to, co je baví, a rozšiřovat jejich chápání světa ve společnosti dobře známých postav
  • Špičková kvalita bez kompromisů – Stavebnice LEGO® splňují striktní oborové standardy kvality, aby umožňovaly bezpečné spojování a vytváření odolných modelů
  • Jistota bezpečnosti – Stavebnice LEGO® Friends jsou důkladně testovány a splňují striktní globální bezpečnostní normy

LEGO - Friends 41713 Olivia a vesmírná akademie, Věková kategorie: 8+ Vyneste nadšení začínajících astronautů až do stratosféry se setem Olivia a vesmírná akademie (41713). Děti od 8 let mohou s postavami ze série LEGO Friends absolvovat přípravu na vesmírná dobrodružství. Tento set je plný autentických prvků, od pohonu raketoplánu až po simulátor virtuální reality. Kromě zábavy se s nimi děti mohou i něco naučit – všechny obrazové materiály v akademii jsou vědecky přesné a na tabuli v učebně se nacházejí skutečné výpočty pro lety do vesmíru. Vzdělávací hračka pro zvědavé děti Děti se zálibou ve vesmírných lodích si jistě zamilují tento model raketoplánu LEGO. Po otevření dveří na pantech se ukáže úložný prostor, který je naprosto jako skutečný, zatímco k ramenu Canadarm lze připojit minipanenky na průzkum vesmíru. Dolů na Zemi zase najdete teleskop, víceosý trenažér, řídící místnost a vesmírnou galerii s otočným modelem Slunce, Země a Měsíce. Stavebnice jako z jiné dimenze Tato vesmírná hračka obsahuje také návod pro digitální věk. Ten je totiž interaktivní a umožňuje dětem přibližovat, otáčet a zobrazovat 3D verzi modelu, který právě skládají. Umocněte nadšení malých vědců pro vesmír – připravte dětem jedinečný herní zážitek se stavebnicí Olivia a vesmírná akademie (41713), která jim přiblíží vesmírný program Vesmírná loď s autentickými detaily – tento set obsahuje model raketoplánu s prvky z vesmírného programu, budovu akademie, teleskop a 4 postavy ze série LEGO Friends Fantazii narostou křídla – děti mohou při hře absolvovat výcvik pro astronauty, simulaci letu raketoplánem, projít se ve vzduchoprázdnu a objevovat na hvězdné obloze nové galaxie Kreativní dárky pro fanoušky vesmírných hraček – tato vědecká stavebnice představuje obohacující výzvu pro malé stavitele ve věku od 8 let, kteří chtějí mít parádní výstavní model raketoplánu Bohatá nadílka faktů o vesmíru – díky množství vědecky přesných prvků v tomto setu nabudou milovníci vědy nových poznatků o vesmíru a výcviku astronautů Rozměry – akademie měří přes 26 cm na výšku, 21 cm na šířku a 10 cm do hloubky, zatímco raketoplán měří přes 8 cm na výšku, 23 cm na délku a 9 cm na šířku Hvězdný stavitelský zážitek – pomocí appky LEGO Building Instructions mohou malí vědci přibližovat, oddalovat a různě zobrazovat digitální verzi svého modelu během stavění Vzdělávací hračky – stavebnice ze série LEGO Friends pomáhají dětem objevovat nové zájmy a rozšiřují jejich poznatky o světě prostřednictvím zajímavých postav Špičková kvalita bez kompromisů – stavebnice LEGO splňují přísné normy kvality v odvětví, aby se daly bezpečně spojovat do odolných modelů Počet dílků: 757 Pro děti od: 8 let

Vesmírnou akademii, raketu a další příslušenství si mohou holky postavit ze 757 dílků.

Poté si mohou přehrát příběh s výcvikem pro výpravný let do vesmíru. Užijí si tak zábavu i učení. Všechny obrázky v akademii jsou z vědeckého hlediska správné a na tabuli v učebně jsou napsány skutečné rovnice pro vesmírný let.

Ke stavebnici je také připravena ke stažení zdarma aplikace Instructions Plus do chytrého telefonu či tabletu. Děti s ní získají interaktivní návod s nástroji pro přibližování a otáčení.

Akademie měří přes 26 cm na výšku, 21 cm na šířku a 10 cm do hloubky. Raketa měří přes 8 cm na výšku, 23 cm na délku a 15 cm na šířku.

Skladba a funkčnost:

• do nákladového prostoru vedou vyklápěcí dveře
  • k manipulačnímu ramenu lze připevnit minipanenky zkoumající vesmír
  • autentické funkce, od přídavných trysek vesmírné rakety až po simulátor virtuální reality

Obsah balení:

• celkem 757 dílků
  • teleskop, víceosý trenažér, řídicí místnost
  • vesmírná galerie s modelem Slunce, Země a Měsíce simulující oběžné dráhy těles

Vyberte dětem kvalitní stavebnici Lego!

Vhodné pro děti od 8 let Materiál: plast Počet dílků: 757 Rozměry balení: 28,2 x 7,85 x 54 cm Země původu: EU

Rozprouděte fantazii ve vesmírné akademii

Inspirujte fanoušky vědy od 8 let k přehrávání nekonečných příběhů s touto stavebnicí, která se pyšní spoustu parádních funkcí.

Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.

Stavebnice LEGO® Friends 41713 Olivie a vesmírná akademie tě provede vesmírným výcvikem. Sada je nabitá autentickými funkcemi. Navíc se naučíš spoustu nových věcí, všechny obrázky a rovnice na tabuli jsou totiž z vědeckého hlediska naprosto správné.

Produkt LEGO® Friends 41713 Olivie a vesmírná akademie Lego lze nalézt mezi produkty ve skupině Hračky pro děti, patří pod značku LEGO, LEGO®, v nabídce prodejce NejlevnejsiZbozi.cz, Alza.cz, 4kids.cz, Market-24.cz, Albi.cz, KnihyDobrovsky.cz a je přizpůsoben female.

Tento produkt naleznete ve skupině Lego Friends, patří pod značku LEGO, LEGO® v nabídce e-shopu NejlevnejsiZbozi.cz, Alza.cz, 4kids.cz, Market-24.cz, Albi.cz, KnihyDobrovsky.cz a je designován female.

Produkt LEGO® Friends 41713 Olivie a vesmírná akademie Lego je označen EAN kódem 5702017154121.

LEGO® Friends 41713 Olivie a vesmírná akademie Lego - parametry produktu

LEGO® Friends 41713 Olivie a vesmírná akademie Lego - historie ceny a dostupnosti

LEGO® Friends 41713 Olivie a vesmírná akademie Lego - další zajímavé produkty

LEGO® Friends 41713 Olivie a vesmírná akademie Lego - jak nakoupit nejvýhodnější?