Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Kniha Když naše dítě nemluví plynule: Koktavost a jiné neplynulosti řeči:Přibližně u 5 % lidí se někdy v životě objeví delší nebo kratší dobu trvající problémy s plynulostí řeči. Může se jednat o koktavost, breptavost nebo příznak jiného druhu narušené komunikační schopnosti, ale může jít také o přirozený jev – „normální“ neplynulost jako průvodní znak vývoje řeči dítěte. Rodiče i pedagogové jsou proto často při konfrontaci s neplynulostí řeči dítěte bezradní, nevědí, do které ze zmíněných kategorií své dítě zařadit, případně neplynulost řeči podceňují s argumentem, že z toho dítě „vyroste“. Cílem této příručky je tedy odpovědět na nejčastější otázky, s nimiž se autoři setkávali během své terapeutické a poradenské praxe: co bývá příčinou neplynulosti v řeči a jak se projevuje, o jakou diagnózu se může jednat, jak dítěti s neplynulostí/koktavostí účinně pomoci, kde získat další informace. Prof. PhDr. Viktor Lechta, Ph.D., má 36 let praxe v oblasti terapie koktavosti, je zakladatelem Centra pro dysfluence – pracoviště speciálně zaměřeného na poruchy plynulosti řeči v Bratislavě. PhDr. Barbara Králiková je klinická logopedka.
Produkt Když naše dítě nemluví plynule: Koktavost a jiné neplynulosti řeči lze nalézt mezi produkty ve skupině Knihy pro děti od značky Portál, naleznete ho u prodejce Alza.cz.
Produkt Když naše dítě nemluví plynule: Koktavost a jiné neplynulosti řeči má přiřazen EAN kód 9788073678494.
Kategorie | Knihy, Knihy pro děti |
Značka | Portál |
E-shop | Alza.cz |
EAN | 9788073678494 |
Podpořte zdravý vývoj všech členů rodiny a vybírejte z velké nabídky hraček pro děti. Bavte se s přáteli, vyplňte svým seniorům volný čas. Hračka je často splněním dětského snu dospělého.
Kreativní, interaktivní, didaktické nebo vzdělávací hry a hračky jsou tou nejlepší přípravou na budoucnost vašich dětí. Umožněte dětem soutěžit a prosadit se v kolektivu.
Kniha Když naše dítě nemluví plynule: Koktavost a jiné neplynulosti řeči:Přibližně u 5 % lidí se někdy v životě objeví delší nebo kratší dobu trvající problémy s plynulostí řeči. Může se jednat o koktavost, breptavost nebo příznak jiného druhu narušené komunikační
eBook: Dnešní výchova je v mnohém jiná, než tomu bylo dřív. O děti pečujeme, jako by šlo o vzácné cizokrajné květiny, kolem kterých je třeba postavit skleník a neustále je chránit, hlídat a se vším jim pomáhat. To se ovšem moc neslučuje s cílem výchovy, jímž by měl
Dnešní výchova je v mnohém jiná, než tomu bylo dřív. O děti pečujeme, jako by šlo o vzácné cizokrajné květiny, kolem kterých je třeba postavit skleník a neustále je chránit, hlídat a se vším jim pomáhat. To se ovšem moc neslučuje s cílem výchovy, jímž by měl být
Kniha Cvičení pro rozvoj řeči: Prevence a náprava poruch komunikace u mladších dětí: Náměty pro více než sto zábavných činností slouží učitelkám v mateřských školách i rodičům k podpoře vývoje řeči dětí raného věku. Logopedům umožňuje přehledné zhodnocení
Naše nálada se neustále mění. Je to, jako když se houpeme na houpačce. Jednou jsme dole, jednou nahoře, někdy se stane, že z houpačky dokonce i spadneme. Nikdo z nás není neustále naprosto šťastný. Každý si někdy prochází různými starostmi a obavami, např. když je někdo z
Barevné pracovní listy jsou zaměřené na rozvoj řeči především u dětí s vývojovou dysfázií a na děti s odlišným mateřským jazykem. Využít je ale mohou rodiče, logopedi a pedagogové MŠ i u běžných dětí. Každý pracovní list obsahuje metodický pokyn, jak s listem
Kniha Moje pocity: Encyklopedie pro děti: | Když se objeví silné pocity, můžeš si s nimi poradit! | Někdy se stává, že nás pocity jako žárlivost nebo nadšení přemůžou a vyvalí se z nás jako láva ze sopky. Mít silné pocity je rozhodně v pořádku, ale můžeme se naučit
Kniha Hrajeme si s dětmi na rodičovské dovolené: Pro knihu návodů na hry, vyrábění a jiné zábavy pro rodiče s dětmi od narození do 4 let autorka vybírá takové aktivity, které jsou jednoduché, zajímavé a přitom snadno použitelné bez speciálních pomůcek. Využívá věci
Každý se někdy naštve. Někteří lidé zvládají svůj vztek lépe než jiní. A někteří vypadají, jako by vůbec nebyli schopni svou zuřivost zvládat. Když má dítě vztek, jeho mozek a tělo reagují takhle:V hlavě se mu honí strašné věci.Chce křičet, ječet nebo
Kniha obsahuje více než 70 her, které rozvíjejí vyjadřovací schopnosti malých dětí při integraci všech vjemů. Pro rozvoj řeči u dětí od dvou do pěti let ji mohou využít logopedické preventiskty a učitelky v mateřské škole i rodiče. U každé aktivity jsou jasně popsány
Kdo spinká v řece? A kdo pod listem? A kdo na stromě?Leporelo do postýlky pro malé spáče.Ať se ti zdají veselé sny! | Petr Horáček je výtvarník a autor velmi úspěšných dětských knih, které vycházejí po celém světě. V Portálu jich vyšla celá řada, třeba Papuchalk Petr,
Kniha Bitva na řece Pádu: Dobrodružný román ze století páry: Námětem románu je válka dvou chlapeckých gangů na předměstí italského Turína. Odehrává se na pozadí euforie pro technické vynálezy „věku páry“ a současně tvrdých sociálních a politických střetů Itálie
Když mají děti horečku, průjem, chytnou zase nějakou infekci nebo nemohou spát, myslíme zpravidla nejprve na nějaký osvědčený domácí prostředek nebo doufáme, že zajistíme rychlou lékařskou pomoc. Nejenže jsou nemocné děti bezmocné, ale činí bezmocnými i své rodiče
Kniha Říkanky pro upevnění hlásek Č, Š, Ž:Kniha je pátou publikací z cyklu logopedických textů určených převážně dětem, které mají v řeči větší obtíže než pouze výslovnostní. Přímo navazuje na knihu Říkanky pro upevnění hlásek C, S, Z. Ilustrované básničky
Co si počít, když tatínek přestal mluvit a v poslední době se zdržuje převážně v dílně nebo v zahradním domku? A jak přesvědčit pětatřicetileté dítě, aby se už konečně poohlédlo po vlastním bydlení? Okamžik, kdy děti dospějí, osamostatní se a opustí domov a
Jak se dospělí setkávají s dětmi? Co vidíme, když pozorujeme děti? Jak hodnotíme jejich osobní prostředí a jejich rodiny? Pouze ti, kteří si uvědomují svůj vnitřní postoj, mohou děti vhodně doprovázet a podporovat v jejich vývoji. Pak je možné rovnoměrně rozvíjet
Kniha Husa Líza a vánoční hvězda: | Nové, velkoformátové vydání oblíbené vánoční knihy pro děti! | | Když husa Líza zjistí, že na vánočním stromě chybí hvězda, vydá se na dlouhou cestu, aby z oblohy uloupla jednu zářící hvězdu. Je jí jedno, jak dlouhé bude její
Průvodce péčí o nedonošené děti | Kniha nabízí pomoc rodičům, kterým se dítě narodilo předčasně. Vysvětluje jednotlivé stupně nezralosti, seznamuje s lékařskou péčí, s tím, jaká vyšetření dítě čekají a jakou výživu mají rodiče nedonošenému miminku poskytovat
Kniha Jak ochránit děti před pornografií na internetu:Stačí jedno kliknutí a vaše dítě se dostane na internetové stránky, kde může shlédnout explicitní pornografické scény. Sledování pornografických obsahů zkracuje dětství, probouzí předčasný zájem o sexualitu u dětí,
Cvičme s dětmi odmalička – tak zní motto nové knihy rozcviček, ve které najdete řadu pohybových inspirací. Knihou vás budou provázet Violka s Pipem, kteří děti motivují k pohybovým činnostem a ukazují jim, že cvičení může být i legrace. Najdete v ní cvičení i pro
Kniha Sebeúcta u dětí: Jak ji pěstovat a chránit: Nová kniha známého psychoterapeuta Heinze-Petera Röhra ukazuje, že pouze když mají děti silné sebevědomí, mohou se dobře rozvíjet. Poruchy vývoje sebevědomí často ústí v psychologické problémy v dospělosti a v problémy
Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu,
Pracovní listy umožní učitelům i rodičům účinněji pomáhat dětem při jejich problémech se čtením. Děti se učí číst pomocí hry, využívá se i prožitku a obrazného přepisu, tedy činností zaměstnávajících pravou mozkovou hemisféru. Tak je možno zintenzivnit činnost
Když jsou děti příliš živé, nesoustředěné či „příliš nervózní“, často se přičítá vliv vnějším okolnostem: školnímu či sociálnímu prostředí či dokonce rodinnému rytmu. Autorka ukazuje, že při vhodném vedení mohou děti najít vnitřní klid a rovnováhu,