Nejnižší cena za posledních 60 dní: 30 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Písanka na moderně zpracovaných a celobarevných stranách procvičuje psaní žáků 1. ročníku. Vychází z tradičních metod výuky psaní. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. Publikace obsahuje kvalitní ilustrace Písanka obsahuje také řadu cvičení zaměřených na mezipředmětové vztahy Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou Písanka obsahuje: Čtvrtý díl písanky je zaměřený na nácvik psaní Každá strana je doplněna několika úkoly zaměřenými nejen na psaní, ale také na celkový rozvoj žáků Písanky respektují sklony písma nejvíce doporučované odborníky Na řádcích je vždy dostatek místa pro velké psací písmo Písanka obsahuje praktické tipy pro správný úchop psacích potřeb Prostor k procvičování obtížných písmen, také v jiných velikostech, naleznete v pracovních listech
Písanka na moderně zpracovaných a celobarevných stranách procvičuje psaní žáků 1. ročníku. Vychází z tradičních metod výuky psaní. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce
Písanka na moderně zpracovaných a celobarevných stranách procvičuje psaní žáků 1. ročníku. Vychází z tradičních metod výuky psaní. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce
Moderně zpracovaná písanka na celobarevných stranách rozvíjí grafomotoriku a logické myšlení žáků 1. ročníku. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého
Moderně zpracovaná písanka na celobarevných stranách rozvíjí grafomotoriku a logické myšlení žáků 1. ročníku. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého
Moderně zpracovaná písanka na celobarevných stranách rozvíjí grafomotoriku a logické myšlení žáků 1. ročníku. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého
1-95 | Na základě pozitivních ohlasů na nové písanky pro 2. ročník zavádíme postupně písanky 1–4 v dvoubarevné variantě. Obsah písanek zůstane nezměněn, budou pod stejným kódem a za stejnou cenu.Do všech písanek je zařazeno psaní podle obrázků, tzv. audiodiktát
Písanky jsou součástí nové sady vytvořené pro první ročník v rámci edice Čtení s porozuměním. Podobně jako v Živé abecedě a ve Slabikáři s kocourem Samem jsou průvodními postavami Alenka, Michal a kocour Sam v podobě ilustračního doprovodu písanek. Nácvik psaní písmen
1-92 | Na základě pozitivních ohlasů na nové písanky pro 2. ročník zavádíme PÍSANKY pro 1. ročník (1.-4. díl) v dvoubarevné variantě. Obsah písanek je nezměněn, jsou pod stejným kódem a za stejnou cenu.Písanky obsahují postupně nácvik všech probíraných malých a velkých
Na základě pozitivních ohlasů na nové písanky pro 2. ročník zavádíme postupně písanky 1–4 v dvoubarevné variantě. Obsah písanek zůstane nezměněn, budou pod stejným kódem a za stejnou cenu. Do všech písanek je zařazeno psaní podle obrázků, tzv. audiodiktát. NNS195
Písanky jsou součástí nové sady vytvořené pro první ročník v rámci edice Čtení s porozuměním. Podobně jako v Živé abecedě a ve Slabikáři s kocourem Samem jsou průvodními postavami Alenka, Michal a kocour Sam v podobě ilustračního doprovodu písanek. Nácvik psaní písmen
Písanky jsou součástí nové sady vytvořené pro první ročník v rámci edice Čtení s porozuměním. Podobně jako v Živé abecedě a ve Slabikáři s kocourem Samem jsou průvodními postavami Alenka, Michal a kocour Sam v podobě ilustračního doprovodu písanek. Nácvik psaní písmen
Písanka na celkem 36 moderně zpracovaných a celobarevných stranách rozvíjí psaní a logické myšlení žáků 2. ročníku. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku
Oba díly slouží k procvičení psaní, pokračují v linii písanek pro 2. ročník a zároveň obsahově prolínají s články i úkoly z Čítanky 3. Tematicky psaní v písankách souvisí s učivem prvouky i s učivem mluvnice. Žáci při psaní plní zajímavé úkoly, které
3-78 | Nové dvoubarevné písanky svým pojetím navazují na písanky pro druhý ročník a dále je rozvíjejí. Tematicky jsou členěny po měsících tak, jak žáci procházejí školním rokem. První díl je zaměřen na postupné opakování všech psacích tvarů písmen a číslic. Také
2-48 | Již vyšla Písanka pro 2. ročník, 1. díl, ze souboru učebních materiálů 'Píšeme tiskacím písmem'. | Písanka obsahuje postupné opakování všech tvarů písmen a číslic pro psaní nevázaným písmem. Všechna malá písmena jsou doplněna krátkým textem o některém
K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným písmem,
Zpracováno obdobným způsobem jako 1. díl
3-49 | K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným
Písanky jsou součástí souboru Český jazyk pro 1. třídu ZŠ, který obsahuje dále Živou abecedu tetky Abecedky, Slabikář a Čítanku. | 4. díl: S, š, Š, L, c, Č, b, B, ž, Ž, g, G, f, F, ch, Ch, di, ti, ni, dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě, fě, ď, ť, ň, číslice
První díl ze souboru tří písanek psacího vázaného písma pro 2. ročník
Písanka 4 pro 1. ročník k analyticko-syntetické metodě čtení je součástí souboru čtyř písanek. Písanka v sobě integruje procvičování psaní i čtení těchto písmen: q, Q, w, W, x, X
První díl ze souboru tří písanek nevázaného písma Sassoon pro 2. ročník
Sada písanek je tvořena ze tří dílů, navazuje na Velkou písanku a rozvíjí počáteční psaní v návaznosti na výuku čtení. Písanky obsahují kromě opisu, systematického rozvoje přepisu a autodiktátu také aktivní zaměstnání. Předností písanek je systematické