Nejnižší cena za posledních 45 dní: 203 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Dospívání je složité období plné neklidu a pochybování o sobě samém. Pro mladé lidi s poruchou autistického spektra je vzhledem k jejich handicapu ještě složitější. Jak najít vnitřní klid? Co pomůže v budování vztahů s vrstevníky? Jak mohou kontrolovat své pocity? Autoři nabízejí soubor aktivit, které jsou založeny na technikách mindfulness a které přispívají k tomu, aby si dospívající dokázali postupně vybudovat důležité dovednosti.První část knihy se zaměřuje na zklidnění těla a mysli. Další se věnuje tomu, jak využít své myšlenky a pocity k budování nezávislosti. Poslední kapitola se pak věnuje vztahům s druhými lidmi a kontrole nad vlastním životem.Irene McHenry je psycholožka, edukátorka, poradkyně, autora a editorka řady publikací.Carol Moog je psycholožka s bohatou praxí v práci s dětmi, dospívajícími a dospělými s poruchou autistického spektra.
Produkt Aktivity pro starší děti s PAS: Jak budovat sebevědomí, vnitřní klid a vztahy lze nalézt mezi produkty ve skupině Knihy pro děti od značky Portál, naleznete ho u prodejce Alza.cz, KnihyDobrovsky.cz.
Produkt Aktivity pro starší děti s PAS: Jak budovat sebevědomí, vnitřní klid a vztahy popisuje EAN kód 9788026215332.
Kategorie | Knihy, Knihy pro děti |
Značka | Portál |
E-shop | Alza.cz, KnihyDobrovsky.cz |
EAN | 9788026215332 |
Podpořte zdravý vývoj všech členů rodiny a vybírejte z velké nabídky hraček pro děti. Bavte se s přáteli, vyplňte svým seniorům volný čas. Hračka je často splněním dětského snu dospělého.
Kreativní, interaktivní, didaktické nebo vzdělávací hry a hračky jsou tou nejlepší přípravou na budoucnost vašich dětí. Umožněte dětem soutěžit a prosadit se v kolektivu.
Dospívání je složité období plné neklidu a pochybování o sobě samém. Pro mladé lidi s poruchou autistického spektra je vzhledem k jejich handicapu ještě složitější. Jak najít vnitřní klid? Co pomůže v budování vztahů s vrstevníky? Jak mohou kontrolovat své pocity?
Jak mohou děti s ADHD dostat své impulzivní chování pod kontrolu? Odpověď nabízí kniha plná aktivit, které rozvíjejí sebedůvěru, sociální dovednosti a sebekontrolu. Autor shromáždil 44 jednoduchých aktivit, které mají podobu desetiminutovek a dají se provádět bez větší
eBook:,Dětský psychoterapeut a psychiatr Peter Pöthe shrnuje ve své knize zkušenosti z více než dvacetileté terapeutické práce s dětmi. Opírá se přitom o aktualizované znalosti a praktické zkušenosti s dětskými klienty, jejich rodiči i s odbornými pracovníky v oblasti péče o
Dětský psychoterapeut a psychiatr Peter Pöthe shrnuje ve své knize zkušenosti z více než dvacetileté terapeutické práce s dětmi. Opírá se přitom o aktualizované znalosti a praktické zkušenosti s dětskými klienty, jejich rodiči i s odbornými pracovníky v oblasti péče o
Vztah k tělesnému pohybu bychom měli v dětech rozvíjet a podporovat už od útlého věku. Pohyb by se měl stát jednou ze základních životních potřeb, proto je důležité, aby z něj děti měly radost. Motivace jednoduchou říkankou a veselé ilustrace k provedení cviku jim umožní
Publikace se věnuje problematice rozvoje mezigeneračních vztahů u dětí předškolního věku. Přináší poznatky o významu těchto vztahů jak pro dítě, tak pro seniory, a náměty, jak může mateřská škola rozvoj těchto vztahů podpořit. Velká část publikace je pak věnována
Kniha aktivit, která především prvostupňové děti jistě zabaví, ať už na živo, nebo v online prostoru. Lze tu najít tvořivé postupy s návody, hry znalostní, tělocvičné, postřehové, ale také aktivity čistě pro zábavu a dobrou náladu. Některé jsou opravdu jednoduché,
Cílem publikace je seznámit čtenáře s traumatem u dětí, které způsobila pečující osoba, a popsat způsoby podpory, resp. léčby traumatizovaného dítěte. Pokryta jsou témata jako neurofyziologie traumatu, dispozice k traumatu, nezdolnost, vliv na kvalitu vazby k blízkým osobám,
Napínavý příběh pro starší děti je prvním dílem volné série originálních detektivek pro mládež. Hlavní hrdina, šestnáctiletý Leon, se dostane na šikmou plochu a skončí ve vězení pro mladistvé. Naštěstí je brzy propuštěn na podmínku a získá dokonce i výuční
Soubor pracovních listů, s nimiž se děti mohou vydat na cestu poznání – objevovat vzájemné vztahy mezi objekty okolního světa, rozeznávat nejjednodušší geometrické útvary, osvojovat si číselné představy a posilovat vědomí logických vazeb. Rozvíjejí si sluchové
Mnohé děti, které zažily vážné trauma, se uzavřou do sebe a je pro ně složité zapojit se aktivně do terapeutického procesu. Tato kniha nabízí soubor terapeutických aktivit, které dětem a dospívajícím pomohou v prozkoumávání jejich pocitů a v projevování vlastních
Stovka aktivit, které nabízejí prostor pro dětskou kreativitu a hravé učení. Činnosti jsou rozděleny do šesti kategorií: děti si mohou hrát na zahradě nebo na procházce. Najdeme zde také hry, které děti mohou hrát ve třídě, hry pro deštivé dny, vyrábění a psychomotorické
Kniha Jógové pohádky: Pohybové chvilky v MŠ: | Jóga je báječným doplňkem pohybových aktivit, zvládnou ji děti již od tří let, učí je poznávat svoje tělo i duši, relaxovat, rozvíjet tvořivost a fantazii i sociální vztahy. V knize najdete 12 jógových pohádek, které vždy
Kniha aktivit pro MŠ navazuje na stejnojmenný úspěšný první díl a zaměřuje se na široký repertoár různých druhů činností: témata pro ranní kruh, výtvarné práce, hry s písmenky a textem, manipulační stolní hry, hudební aktivity, pokusy a objevy, konstrukční hry,
Kniha potěší učitele a vychovatele volající po širší nabídce kolektivních herních aktivit s netradiční, ale oblíbenou pomůckou – padákem. Nabízí na padesát her s padákem a v poslední kapitole je doplněna hrami se stuhami a šátky. Hra s padákem poskytuje dětem radost z
Knížka představuje soubor her a inspirací pro pohybové aktivity vycházející z jógy a upravené speciálně pro děti předškolního věku. Metodický úvod se věnuje důležitým otázkám rozvoje koordinace pohybu a dechu, rozvoji jemné motoriky pohybu, specifikům, které
Občasný pocit frustrace ze školy, ze vztahů s kamarády a rodičů, nebo dokonce ze života je docela normální. A za to, že dospívající někdy ztratí hlavu a reaguje hněvem, se nemusí stydět, to se stává. Dospívání je složité období a je třeba se během něj vypořádávat s
Pojďme se společně rozepsat na žánrech, které mladé čtenáře baví. Ať už je to fantasy plné draků, magických předmětů a vrtošivých bohů nebo sci-fi, ve kterých se létá vesmírnými loděmi či ve vznášedlech, cestuje časem a vyjednává s roboty. Velkou popularitu mají
Kniha Jak to chodí v lidské hlavě: Psychologie pro děti: Cílem knihy je zprostředkovat dětem co nejpřitažlivější formou základní povědomí o psychologii, a to tak, aby byly informace co nejsnáze pochopitelné i pro nejmladší čtenáře. Jednotlivé kapitoly se věnují například
Jsou dnes děti víc nevychované a drzé než dříve? Jsou snad dnes rodiče méně kompetentní? Jak může denně docházet k situacím, v nichž 'malý tyran' triumfuje a oni si zoufají? Jak se vyhnout trvalému stresu ve výchově a přitom neupadnout do autoritářství, ukazuje zkušený
Kniha Sebeúcta u dětí: Jak ji pěstovat a chránit: Nová kniha známého psychoterapeuta Heinze-Petera Röhra ukazuje, že pouze když mají děti silné sebevědomí, mohou se dobře rozvíjet. Poruchy vývoje sebevědomí často ústí v psychologické problémy v dospělosti a v problémy
Pro knihu návodů na hry, vyrábění a jiné zábavy pro rodiče s dětmi od narození do 4 let autorka vybírá takové aktivity, které jsou jednoduché, zajímavé a přitom snadno použitelné bez speciálních pomůcek. Využívá věci běžně dostupné v domácnosti i v přírodě
Kniha se věnuje výukovým projektům MŠ, které jsou určeny pro třídy dvouletých dětí, pro děti z odlišného sociálního a jazykového prostředí nebo pro mateřské školy speciální, kam docházejí děti s mentálním hendikepem, děti s PAS či s výraznou poruchou pozornosti a
Jak se dospělí setkávají s dětmi? Co vidíme, když pozorujeme děti? Jak hodnotíme jejich osobní prostředí a jejich rodiny? Pouze ti, kteří si uvědomují svůj vnitřní postoj, mohou děti vhodně doprovázet a podporovat v jejich vývoji. Pak je možné rovnoměrně rozvíjet