Nejnižší cena za posledních 45 dní: 671 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Monografie popisuje historii vzniku, vývoje a technickou stránku provozu tatranských železnic, životopisy jednotlivých vozů této řady a postupný vývoj depa Poprad. 213 černobílých a 62 barevných fotografií, 9 výkresů, 5 map a 2 samostatné přílohy.
Produkt Elektrické vozy řady EMU 49.0 - Vladislav Borek lze nalézt mezi produkty ve skupině Elektrická auta, je v nabídce značky Corona, Neznámé nakladatelství v nabídce e-shopu KnihyDobrovsky.cz.
Produkt Elektrické vozy řady EMU 49.0 - Vladislav Borek označuje EAN kód 9788086116358.
Kategorie | Knihy, Elektrická auta |
Značka | Corona, Neznámé nakladatelství |
E-shop | KnihyDobrovsky.cz |
EAN | 9788086116358 |
Podpořte zdravý vývoj všech členů rodiny a vybírejte z velké nabídky hraček pro děti. Bavte se s přáteli, vyplňte svým seniorům volný čas. Hračka je často splněním dětského snu dospělého.
Kreativní, interaktivní, didaktické nebo vzdělávací hry a hračky jsou tou nejlepší přípravou na budoucnost vašich dětí. Umožněte dětem soutěžit a prosadit se v kolektivu.
Monografie popisuje historii vzniku, vývoje a technickou stránku provozu tatranských železnic, životopisy jednotlivých vozů této řady a postupný vývoj depa Poprad. 213 černobílých a 62 barevných fotografií, 9 výkresů, 5 map a 2 samostatné přílohy
Druhý díl volně navazuje na předchozí monografii. Zabývá se důkladně vznikem, konstrukcí, výrobou a provozem této řady, ale i ukončením provozu v barvách ČSD. 1. vydání, vázaná, 248 str., 159 čb. a 181 bar fotografií a 48 výkresů
Další z řady obrazových publikací, tentokrát o populární rychlíkové parní řadě lokomotiv provozované u ČSD
Kniha MiniPÉDIA Objavujeme svet hrou! Dopravné prostriedky:Tieto autá poznám, tie nám jazdia pod oknami! Ale kde jazdí električka a metro? Koho vozí diaľkový autobus a čo sa mieša v tej veľkej hlučnej cisterne na stavbe? Pre všetkých malých milovníkov rýchlych kolies je táto
Monografie parních lokomotiv 476.0 obsahuje kromě popisu vzniku a provozu této řady i pojednání o lokomotivě 'Drug' věnované v 50. letech J. V. Stalinovi
Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. Lokomotiva se osvědčila
Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. Lokomotiva se osvědčila
Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. Lokomotiva se osvědčila
Klasická monografie jedné z prvních řad motorových lokomotiv vyráběných v lokomotivce ČKD pro provoz u ČSD. Jsou zde také zmíněny i její následnice T 435.001 a 02 a konkurentky řady T 455.0 z Maďarska
Kniha přináší celkový přehled o jednofázových elektrických lokomotivách provozovaných na kolejích v České a Slovenské republice. Je doplněna kompletním seznamem jednofázových elektrických lokomotiv s potřebnými údaji, náčrtky všech řad a převážně barevnými
Technická data motorů. Údržba vozidla. Elektrická instalace. Stírače. Osvětlení. Přístrojová deska. Topení / klimatizace. Přední náprava. Zadní náprava. Ráfky a pneumatiky. Řízení. Brzdy. Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Řídící systém motoru
Stavebnice papírového modelu, měřítko 1:612 modely:- Elektrická lokomotiva řady 122- Elektrická lokomotiva řady 163
eBook: V šedesátých a sedmdesátých letech minulého století plzeňská Škoda vyvinula celou řadu typů elektrických lokomotiv, u nichž byla v případě Československa největším tuzemským výrobcem. Některé z těchto lokomotivních řad jsou již delší dobu vyřazeny