Nejnižší cena za posledních 45 dní: 142 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Čtvrtý díl knižních sborníků vycházející v rámci projektu 'Odkaz Jana Grossmana divadelníkům'. Naleznete v něm reprezentativní soubor článků, studií, reflexí, anketních odpovědí i polemik Jana Grossmana o divadle. V této části přináší kapitoly věnované mj. Havlovi, Kafkovi, Brechtovi, Králi Ubu, Maryše nebo Josefu Švejkovi. S úvodem Miroslava Klímy.
Produkt Texty o divadle / první část - Jan Grossman popisuje EAN kód 9788086102092.
Kategorie | Knihy |
EAN | 9788086102092 |
Čtvrtý díl knižních sborníků vycházející v rámci projektu 'Odkaz Jana Grossmana divadelníkům'. Naleznete v něm reprezentativní soubor článků, studií, reflexí, anketních odpovědí i polemik Jana Grossmana o divadle. V této části přináší kapitoly věnované mj. Havlovi,
Dvousvazková edice přináší poprvé v úplnosti literárněkritické, teatrologické, obecněestetické a publicistické práce Jana Grossmana (1925-1993), jedné nejvýraznějších osobností české kultury druhé poloviny 20. století. Editor Petr Šrámek soubor rozčlenil do jedenácti
Dvousvazková edice přináší poprvé v úplnosti literárněkritické, teatrologické, obecněestetické a publicistické práce Jana Grossmana (1925-1993), jedné nejvýraznějších osobností české kultury druhé poloviny 20. století. Editor Petr Šrámek soubor rozčlenil do jedenácti
Kniha shrnuje většinu textů, které Jan Schmidt napsal o divadle nebo o tématech, které se divadla týkají
Obrazová publikace Divadelní jarmara Alfréda Radoka a Jana Grossmana, která vychází při příležitosti Pražského Quadriennale 2003, je zprávou o 35 letech divadla, které - jak praví samotný autor 'dostávalo na frak, a proto bylo dobré.' Kniha obsahuje okolo 750 fotografií
Publikace obsahuje dvě části: první představuje text hry Jana Schmida Sežeňte Mozarta! nastudované v lednu 2015 legendárním pražským divadlem Studio Ypsilon, druhou část tvoří rozsáhlý obrazový materiál (fotografie z této inscenace). Na fotografiích například: Jiří Korn,
Druhá část knihy o režisérovi Janu Němcovi, navazující na první díl událostmi po roce 1974, přibližuje režisérovy životní peripetie v exilu, návrat do vlasti po roce 1989 a umělecké i pedagogické působení Jana Němce až do úmrtí v březnu 2016. Jan Bernard podrobně
Nový Grossmanov román je rodinnou drámou - príbehom troch generácií silných žien. Temné udalosti z minulosti otrávili ich vzájomné vzťahy a zaviedli ich neúprosne späť. Vydávajú sa spolu na cestu na ostrov Goli otok pri chorvátskom pobreží. Dnes deväťdesiatročná Vera tu
Divadlo jako chrám, divadlo jako lidová slavnost, divadlo jako model pro nové uspořádání společnosti. Polské divadelní studio Reduta (zal. 1919) bylo jedním z reformních divadel, která se kromě inscenačních experimentů zabývala hledáním zcela nových modelů společenského
Obsáhlý slovník českého alternativního divadla z pera předního českého divadelního teoretika
České vydání knihy o divadle tohoto významného polského scénografa, režiséra a v neposlední řadě také reformátora je rozděleno do dvou částí. První část tvoří překlad monografie Jana Kłossowicze Divadlo Tadeusze Kantora. Tu vydal polský teatrolog a divadelní a
Publikace Divadlo a svoboda - První dekáda nezávislosti českého divadla po roce 1989 představuje bouřlivou energii a pluralitu estetik, témat i aktivit českého nezávislého divadla prvního porevolučního desetiletí. Jedná se o kritický katalog, který rozšiřuje o odborné studie a
Kniha O pejskovi a kočičce Jak hráli divadlo a co bylo na Mikuláše: | Milé děti, | | v tomto Povídání o pejskovi a kočičce se dozvíte, jak jsme hráli divadlo a co bylo na Mikuláše. Poznali jsme, že když je člověk nemocný, nemůže ven a musí ležet v postýlce, má dlouhou
První část kánonu Nového zákona tvoří skupina čtyř evangelií. Tyto spisy navazují na nejstarší z nich, Evangelium podle Marka, avšak každý po svém, s vlastními důrazy i zvláštními látkami podávají svědectví o závěrečném období života Ježíše z Nazareta, jeho
První část knihy se věnuje tématu Nymburk ve starší české literatuře vychází ze zmínek ve středověkých kronikách, představuje místní humanistické básníky a spisovatele, připomíná lidovou slovesnost a přes období národního probuzení se dopracuje až k literárnímu
Příručka pro organizátory, producenty, manažery, produkční, studenty a adepty studia divadla, kultury a umění
eBook: „Divadlo, naše láska“ je prvním pokusem o monografický pohled na jeden z nejvýznamnějších ochotnických souborů České republiky – Divadelní spolek bratří Mrštíků z jihomoravských Boleradic. Autoři zkoumají sto deset let starou historii, připomínají pády i
Jak vypadalo české dětské divadlo v první polovině 19. století? Jak se v něm odrážely školské reformy, sílící české národní hnutí a sociální proměny, postupná emancipace české literatury od vzorů především z německé kultury? Fenomén historie divadla pro děti je
Publikaci tehdejšího dramaturga Divadla na provázku, který 18. listopadu 1989 jako první vyhlásil ze scény stávku českých divadel, tvoří z více než třetiny zmenšený reprint výstavy, která byla koncipována pro expedici do Jihoafrické republiky u příležitosti desátého
Česká divadla - Encyklopedie divadelních souborů je první z řady slovníků, připravovaných v Divadelním ústavu v rámci projektu Česká divadelní encyklopedie. Encyklopedie divadelních souborů představuje první ucelené slovníkové zpracování českého divadla v historickém
Druhý díl trilogie Rytmus, tvorba, divadlo pojednává o rytmologické problematice z hlediska symboloniky, discipliny věnované studiu reflexe rytmu a z rytmu odvozených kvalit v lidské aktivitě. Po vstupním a zobecňujícím dílu, vydaném v roce 2013, je pokračování věnováno
První dvě volně provázané fantasy novely ze souboru rozděleného do dvou svazků.Klášter Tří bohů se ve zlých dobách gesherodského království stává zdrojem a útočištěm míru, za nějž se musí tvrdě bojovat. Kdo přivede do kláštera novou Matku, dostatečně silnou
eBook: Fiktivní rozhovory pánů W&H. | Slovo autora | Miluji humor Osvobozeného divadla. Mám rád jeho nadhled, břitkost, razanci, nadčasovost a lidskost – v jedinečném mixu a nezaměnitelném projevu. Napsal jsem krátké dialogy již zesnulých velikánů české divadelní a kulturní