Nejnižší cena za posledních 60 dní: 268 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
eBook: Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem,
eBook: Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům
Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní
eBook: Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní
The catalogue shows through the texts of Lada Hubatová-Vacková, Daniela Kramerová, Hana Machková, Pavla Pauknerová, Klára Peloušková, Radek Sidun, Jiří Suk and Jindřich Vybiral that the term Czech design hides a number of remarkable products and works. It traces the relationship between
eBook: Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je
Dr. Hak-ča Han Munová vede mezináboženské a mezinárodní hnutí za mír. Od dětství poznamenaného válkou toužila naplnit Boží sen o světě, na němž zavládne mír. Obřadem Svaté svatby se provdala za reverenda Son-mjong Muna a prožila život plný sebeobětování, vytrvalosti a
Kniha se zaměřuje na etablování Slovinska jako samostatného aktéra mezinárodních vztahů po jeho vystoupení z jugoslávské federace. Analýza sleduje procesy formulování a prosazování zahraniční politiky státu téměř v reálném čase, bez historických nánosů a zkreslení. V
Kniha Střední, jižní a východní Evropa a rok 1918: společenské a mezinárodní souvislosti navazuje na sérii publikací projektu Konference mladých slavistů spojeného s Filozofickou fakultou Univerzity Karlovy. 11 textů od účastníků již čtrnáctého konferenčního ročníku ze
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem 'Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem', je koncipována v duchu doby jako 'all-in-one'. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a
Švýcarská autorka Lydia Bosson, mezinárodně uznávaná aromaterapeutka a učitelka s více než pětadvacetiletou praxí, která spolu se svým manželem Philippem založila a vede holistickou školu aromaterapie a ájurvédy Usha Veda, nám ve své knize Hydrolaterapie nabízí své
Kniha Evy Machkové a kolektivu více než dvaceti praktikujících lektorů je zásobárnou konkrétních příkladů využití principu dramatické výchovy ve vyučování. Může sloužit jako přímý zdroj konkrétních cvičení a také jako inspirace k rozvíjení vlastních nápadů
eBook: Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také
Edward Gordon Craig patří k velkým divadelním vizionářům 20. století. Mezinárodně významná výstava divadelního umění Theaterkunst-Ausstellung 1914 v curyšském Kunstgewerbemuseum představila Angličana Gordona Craiga - a spolu s ním Švýcara Adolpha Appiu - jako významného
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na
Supercharge ROI by Rebuilding Content Marketing Around Your Customer Marketing has always been about my brand, my product, my company. That's 'inside-out' marketing. Today, customers hate it--and ignore it. What does work? Customized messages they already care about. Marketing that respects their
Marketing Breakfast is an introduction to marketing which analyses all the aspects a business person, start-up or anyone interested needs to know. The book analyses in a very simple way what marketing is and guides the reader how to create and implement a simple yet effective marketing strategy
In H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. It's not just technological advances that have made it necessary to revisit the way
The leading authority on agile marketing shows how to build marketing operations that can pivot freely and yet remain committed to priorities. As a marketer, are you tired of chasing marketing fads and algorithm rumors that seem to change every couple of months? This guide to building the perfect