Nejnižší cena za posledních 45 dní: 94 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
4-96 Vlastivěda 4 – Poznáváme svět kolem nás – Kde žijeme, učebnice POROZUMĚNÍ V SOUVISLOSTECH Učebnice v souladu se stávajícím RVP do učiva zahrnují základní geografické, politické, hospodářské a kulturní údaje o České republice a Evropě. Zároveň však již zohledňují Hlavní směry vzdělávací politiky ČR do roku 2030+, jejichž cílem je zaměřit vzdělávání na získání kompetencí potřebných pro aktivní občanský, profesní i osobní život. Proto jsou nově zařazena také témata, která u žáků podporují sebepoznání a sebehodnocení, podněcují je ke kritickému myšlení a povzbuzují je v jejich prosociálním chování a v zájmu o dění ve společnosti. Učebnice doporučená pro 4. ročník je rozdělena do čtyř základních oddílů. V oddíle Žijeme mezi lidmi se žáci zamyslí nad tím, jaké máme vlastnosti, jak si můžeme plánovat plnění úkolů či jak se k sobě navzájem máme správně chovat. V oddíle Žijeme na Zemi si žáci rozšíří dosavadní znalosti o Zemi, o podnebí a počasí, o typech krajin, orientaci v krajině a na mapě a seznámí se základními geografickými údaji o Evropě. Oddíl Žijeme v České republice žákům představí Českou republiku z hlediska zeměpisného, kulturního i hospodářského. Všechny kraje jsou probrány jen stručně společně, informace o místě svého bydliště a o kraji, v němž bydlí, žáci sami zpracují na základě otázek do pracovního sešitu. Podrobnější představení jednotlivých krajů však budou k dispozici na internetových stránkách NOVÉ ŠKOLY, s.r.o., a v MIUč+. Závěrečný oddíl Základy finanční gramotnosti žákům dané téma přiblíží v rozsahu přiměřeném jejich věku.
Produkt Vlastivěda 4 – Poznáváme svět kolem nás – Kde žijeme (učebnice) je označen EAN kódem 9788076003071.
Kategorie | Knihy |
EAN | 9788076003071 |
4-96 Vlastivěda 4 – Poznáváme svět kolem nás – Kde žijeme, učebnice POROZUMĚNÍ V SOUVISLOSTECH Učebnice v souladu se stávajícím RVP do učiva zahrnují základní geografické, politické, hospodářské a kulturní údaje o České republice a Evropě. Zároveň však již
5-96 Učebnice bude rozdělena do tří základních oddílů: Jsme občané České republiky, Jsme obyvatelé Evropské unie a Jsme obyvatelé světa. V prvním z nich si žáci si rozšíří znalosti o způsobu řízení našeho státu, o volbách, o významu státu pro jeho obyvatele, např
4-40 | Aktualizované 7. vydání NOVĚ OBSAHUJE témata o: | | hospodaření (finanční gramotnost), | vlastnictví, | Armádě České republiky, | korupci, | poskytování služeb, | kulturních institucích. | | | PŮVODNÍ TÉMATA jsou upravena podle požadavků aktuálního RVP ZV. | V učebnici je kladen
4-95 | Barevný pracovní sešit je vždy rozvržen obdobně jako příslušná učebnice a svým obsahem odpovídá předkládaným učebním textům. Pomocí otevřených otázek i nápaditých a zábavných úkolů (řešení doplňovaček, přesmyček, osmisměrek) si žáci procvičí a upevní
4-95 Barevný pracovní sešit je vždy rozvržen obdobně jako příslušná učebnice a svým obsahem odpovídá předkládaným učebním textům. Pomocí otevřených otázek i nápaditých a zábavných úkolů (řešení doplňovaček, přesmyček, osmisměrek) si žáci procvičí a upevní
5-93 | V učebnici doporučené pro 5. ročník z řady Porozumění v souvislostech se žáci seznámí se způsobem života a práce našich předků i s hlavními událostmi českých dějin – od počátku novověku až do současnosti. | Větší prostor, než bývá zvykem, je
5-95 | Barevný pracovní sešit je vždy rozvržen obdobně jako příslušná učebnice a svým obsahem odpovídá předkládaným učebním textům. Pomocí otevřených otázek i nápaditých a zábavných úkolů (řešení doplňovaček, přesmyček, osmisměrek) si žáci procvičí a upevní
4-43 | S pracovním sešitem si zábavnou formou procvičte probrané učivo. Vložili jsme i náměty k průběžnému čtvrtletnímu opakování. V příloze vás upoutají praktické úkoly se slepými mapkami
4-45 | Do učebnice jsou zařazeny hlavní události nejstarších českých dějin dovedené po nástup Habsburků na český trůn. V průběhu celé učebnice jsou zařazeny úkoly vztahující se k učivu probíranému v dalších předmětech. Naší snahou bylo uvést dějinné události do
1-71 | Učebnici byla prodloužena schvalovací doložka do roku 2025. Rozhlédněte se kolem sebe očima malé školačky Áji a vypravte se společně s ní do „světa prvňáčků“ – společně s naší pracovní učebnicí se vydejte na tematické výpravy v prostředí vaší školy a do
5-90 | Učebnice je členěna do několika větších celků. | Úvodní kapitola Žijeme na Zemi rozšiřuje poznatky z předchozích ročníků o podmínkách života na Zemi. Stručně pojednává o gravitaci – o jednom z přírodních zákonů, které na Zemi i v celém vesmíru působí
5-48 | Barevný pracovní sešit je rovněž rozvržen do 15 částí a vhodně doplňuje učebnici. Zábavnou formou si zde žáci mohou procvičovat a upevňovat své znalosti
5-30 | V 5. aktualizovaném vydání byla do této učebnice přidána kapitola Člověk ve společnosti. Tato kapitola se zabývá tématy: | | soužití mezi lidmi, | šikana, týrání a sexuální zneužívání, | člověk a informace, | zdraví a závislost, | osobní bezpečí, | první pomoc, | mimořádné
Učebnice Informatika pro 4. ročník ZŠ je zpracována tak, aby odpovídala modelovému školnímu vzdělávacímu programu a pokrývá všechny navržené a očekávané výstupy RVP ZV pro informatiku. Učebnice je zpracována důsledně podle ŠVP Opatrně vpřed. Učebnice obsahuje témata:
4-48 | Učebnici je vhodné doplnit tímto barevným pracovním sešitem, který zahrnuje mnoho zábavných úkolů a her k procvičení učiva a dalších námětů pro činnostní styl výuky. | Součástí tohoto pracovního sešitu je nově i časová přímka (všita uprostřed sešitu)
2A-35 | Tento díl učebnice lze volitelně využít jako 4. díl v 1. ročníku, nebo jako 1. díl ve 2. ročníku. V případě, že ŠVP počítá i s počítáním do 20 s přechodem desítky, nebo v případě, že výuka matematiky v 1. ročníku bude postupovat rychleji, doporučujeme na konci
3-75 | Učebnici a pracovnímu sešitu Já a můj svět (prvouka pro 3. ročník) byla prodloužena schvalovací doložka MŠMT: ”Schválilo MŠMT čj. MSMT-45745/2013 dne 31. března 2014 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro
Název učebnice naznačuje, že žáci jsou vedeni k tomu, aby při numerickém počítání i řešení slovních úloh o předložených zadáních uvažovali a dovedli se k postupu přesně vyjadřovat. Učivo je v mnoha případech osvojováno prostřednictvím námětů ze skutečného
4-35 | První díl učebnice je zaměřen na početní operace v číselném oboru 0 až 10 000. Velký důraz se klade na pamětné počítání příkladů v daném číselném rozsahu, aby byli žáci schopni v reálném životě řešit jednodušší příklady zpaměti, nejenom písemně
5-37 Matýskova matematika pro 5. ročník se podobně jako v případě 4. ročníku skládá ze tří učebnic a tří pracovních sešitů. K jednotlivým učebnicím a pracovním sešitům jsou vytvářeny i multimediální interaktivní učebnice (MIUč+), včetně žákovských licencí tak,