Visual Merchandising: In-Store Communication to Enhance Customer Value (Zaghi Karin)(Paperback)

Visual Merchandising: In-Store Communication to Enhance Customer Value (Zaghi Karin)(Paperback)

Visual Merchandising: In-Store Communication to Enhance Customer Value (Zaghi Karin)(Paperback)

Nejnižší cena za posledních 45 dní: 2 694 Kč

Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.

Visual Merchandising: In-Store Communication to Enhance Customer Value (Zaghi Karin)(Paperback) - popis produktu

Buying behavior is a process that is conditioned by a complex receptive system, originating with the product's physical impulses (features such as function, size, packaging, and brand), its location (store, layout, display) and price. This book addresses this topic from a managerial

Visual Merchandising: In-Store Communication to Enhance Customer Value (Zaghi Karin)(Paperback) - další zajímavé produkty

Visual Merchandising: In-Store Communication to Enhance Customer Value (Zaghi Karin)(Paperback) - jak nakoupit nejvýhodnější?