Velký slovník marketingových komunikací - Pavel Horňák, Olga Jurášková - e-kniha

Velký slovník marketingových komunikací - Pavel Horňák, Olga Jurášková - e-kniha

Velký slovník marketingových komunikací - Pavel Horňák, Olga Jurášková - e-kniha

Nejnižší cena za posledních 45 dní: 297 Kč

Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.

Velký slovník marketingových komunikací - Pavel Horňák, Olga Jurášková - e-kniha - popis produktu

eBook: Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z prax e.

Velký slovník marketingových komunikací - Pavel Horňák, Olga Jurášková - e-kniha - parametry produktu

KategorieKnihy

Velký slovník marketingových komunikací - Pavel Horňák, Olga Jurášková - e-kniha - historie ceny a dostupnosti

Velký slovník marketingových komunikací - Pavel Horňák, Olga Jurášková - e-kniha - další zajímavé produkty

Velký slovník marketingových komunikací - Pavel Horňák, Olga Jurášková - e-kniha - jak nakoupit nejvýhodnější?