Nejnižší cena za posledních 45 dní: 241 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje s přístupy v oblasti CSR, se současnou praxí a případovými studiemi a projekty CSR z České republiky. Přináší postupy a návody pro přípravu a realizaci CSR strategie v organizacích a snaží se i odpovědět na možnosti dalšího směrování tématu CSR v budoucnosti. Autoři knihy nahlížejí téma CSR z různých úhlů pohledu. Díky rozsahu svých dosavadních pracovních aktivit představují téma jak z perspektivy poradenské firmy nabízející služby v oblasti CSR, tak ze strany veřejné správy, která především využívá přínosů ze CSR aktivit, ale i z pohledu institucí akademické půdy, které analyzují dané téma a sledují jeho další vývoj.
Produkt Společenská odpovědnost organizace - Marek Pavlík, Martin Bělčík má EAN kód 9788024731575.
Kategorie | Knihy |
EAN | 9788024731575 |
Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje s přístupy v oblasti CSR, se
eBook: Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje s přístupy v oblasti CSR, se
Publikace řeší vybrané problémy společenské odpovědnosti firem (CSR) s ohledem na specifika firem společensky citlivých odvětví, jako jsou například firmy chemického průmyslu, výrobci alkoholických a tabákových výrobků či firmy hazardního průmyslu
Publikace se jako první v ČR komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility) v oblasti sportu. Mimo jiné se snaží ukázat i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních
eBook: Nově na trh přichází zcela ojedinělá publikace, která řeší vybrané problémy společenské odpovědnosti firem (CSR) s ohledem na specifika firem společensky citlivých odvětví, jako jsou například zbrojařské firmy, firmy chemického průmyslu, výrobci alkoholických a
eBook: Již třetí vydání praktické příručky pro neziskové organizace se nově věnuje pravidlům fungování správní rady, přináší novinky v oblasti legislativy a radí, jak oslovovat dárce a sponzory a získávat je pro záměry organizace. | | V knize zkušených praktiků v oblasti
eBook: Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu
Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie,
Již třetí vydání praktické příručky pro neziskové organizace se nově věnuje pravidlům fungování správní rady, přináší novinky v oblasti legislativy a radí, jak oslovovat dárce a sponzory a získávat je pro záměry organizace. | V knize zkušených praktiků v oblasti
eBook: Nové vydání úspěšné publikace o nohejbalu přináší všem rekreačním a výkonnostním hráčům aktualizované informace o této oblíbené sportovní hře. Autoři v ní seznamují s aktuálními pravidly hry, radí s technickým vybavením hráčů i vlastního sportoviště,
eBook: Na trhu ojedinělá publikace prakticky ukazuje, jak efektivně přistupovat k řízení obcí a regionů s cílem zajistit kvalitnější a efektivnější veřejnou správu, vyšší zaměstnanost a konkurenceschopnost. Autoři vycházejí kromě rozsáhlé praxe v Česku i ze
eBook: Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky
Na trhu ojedinělá publikace prakticky ukazuje, jak efektivně přistupovat k řízení obcí a regionů s cílem zajistit kvalitnější a efektivnější veřejnou správu, vyšší zaměstnanost a konkurenceschopnost. Autoři vycházejí z českých i zahraničních zkušeností a
Publikace se věnuje řízení regionů a spolupráci zainteresovaných skupin s cílem kvalitnějšího života v regionech a zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Přibližuje indikátory kvality života, věnuje se stakeholders managementu, upozorňuje na hrozby a prezentuje možnosti
eBook: Většina manažerů považuje delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti manažeři málokdy skutečně delegují. Nejčastější výhradou vůči delegování je, že než aby manažer podřízeným vše složitě
eBook: Na trhu ojedinělá publikace se věnuje řízení regionů a spolupráci všech zainteresovaných skupin s cílem kvalitnějšího života v regionech a zvýšení jejich konkurenceschopnosti: | | Přibližuje metody hodnocení ukazatelů kvality života v regionu. | Věnuje se zapojení
eBook: Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna i o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i
eBook: „Ošetřování nemocných jest povoláním těžkým, dvakrát, třikrát těžším, jedná-li se o ošetřování choromyslných!“ Těmito slovy dr. Jana Hrašeho, ředitele Královského zemského ústavu pro choromyslné v Dobřanech, uvádějí autoři čtenáře do problematiky
eBook: V jednotlivých kapitolách se autoři zabývají teoretickým zázemím poradenské psychologie a pomocí stručných příkladů je propojují s poradenskou praxí. Nevyhýbají se ani úskalím, se kterými se pracovníci i klienti poraden potýkají. Témata jednotlivých kapitol byla