Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha #2956259

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha #2956259

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha #2956259

Nejnižší cena za posledních 45 dní: 390 Kč

Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha - popis produktu

eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha - parametry produktu

KategorieKnihy

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha - historie ceny a dostupnosti

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha - další zajímavé produkty

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha - jak nakoupit nejvýhodnější?