Nejnižší cena za posledních 45 dní: 390 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Kategorie | Knihy |
eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? | Co se mu líbí a co naopak odmítá? | Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? | Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? | | Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní
eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? | Co se mu líbí a co naopak odmítá? | Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? | Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? | | Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka
eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. | | Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom,
eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který
eBook: Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího
eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka
eBook: První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a
eBook: Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům
eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně
eBook: Publikace je uceleným textem v oblasti aplikované psychologie, má využití pro všechny formy studia nelékařských oborů i v oblasti dalšího vzdělávání ve zdravotnictví a ve zdravotnicko sociální oblasti. Předložená publikace je odborná ucelená učebnice, určená
eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se
Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Díky této knížce se nejen neztratíte v davu, ale
eBook: Vztah aplikované psychologie a psychologie jako takové lze připodobnit ke vztahu mezi užitým uměním a uměním obecně. Monografie mapuje uplatňování teoretických psychologických poznatků při praktické činnosti, například v oblasti sociálně psychologického výcviku nebo
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i
eBook: Kniha přináší nejnovější poznatky z oblasti psychologie přesvědčování, ovlivňování a manipulace. Profesionálům i studentům oborů psychologie, marketingu a managementu poskytuje přehled o aktuálních trendech, o nových komunikačních prostředcích a metodách. Autor je
eBook: Učebnice psychologie podává teoretický výklad obecné psychologie, seznamuje s metodologií, zabývá se vývojovou psychologii, základy pedagogiky a základy sociální psychologie. Informace jsou zpracovány v rozsahu odpovídajícím požadavkům kladeným na studenty
eBook: Kniha informuje o významných aspektech psychologie osobnosti od vzniku této disciplíny a dále o psychických vlastnostech, z nichž se osobnost skládá, o jejím vývoji, funkcích či povaze problémového Já. | | Díky přehledně a srozumitelně uspořádanému výkladu lépe
eBook: Kniha představuje základy psychologie a behaviorální patologie sériových vrahů. Jako ukázku různých podob tohoto patologického fenoménu uvádí stručné příběhy těch nejbrutálnějších sériových vrahů dnešní doby, a to od jejich dětství až do aktuálního stadia
eBook: Text je určen studentům psychologie, přírodovědeckých fakult a odborné psychologické veřejnosti. Definuje a vymezuje předmět komparativní psychologie a charakterizuje její vztah s dalšími příbuznými obory (srovnávací biologie, antropologie, zoopsychologie, sociobiologie,
eBook: Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i spolupracovníky. Zvládání sebe sama, porozumění
eBook: V této skvělé knize najdete odpověď. Pozitivní psychologie se zabývá vědeckým poznáním toho, co nás udržuje duševně zdravými a šťastnými. Krása tohoto přístupu, ať už ve smyslu léčení, nebo prevence deprese, spočívá v jeho srozumitelnosti a přístupnosti
eBook: Pro současnou forenzní psychologii je charakteristický deliktově specifický přístup. Místo obecných, univerzálních výpovědí o pachatelích, zločinech a jejich obětech se již několik let prosazuje studium a výzkum konkrétních okruhů kriminality. A právě proto se doc
eBook: Monografie shrnuje nové poznatky o hlavních tématech psychologie osobnosti: temperamentu, rysech, inteligenci, sebepojetí, motivaci a vývoji osobnosti. Pozornost je věnována též otázkám osobní pohody a duchovního rozměru života. Do knihy je zařazeno i téma zcela nové: