Nejnižší cena za posledních 60 dní: 116 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Publikace reaguje na reformu našeho školství. Poskytuje podklady, náměty a doporučení, které pomohou učitelům matematiky při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu. Může pomoci i rodičům a veřejnosti získat představu o změnách pohledů na matematiku v základním vzdělávání. Ukazuje možnost dalšího vzdělávání učitelů a nabízí metodickou pomoc při zavádění moderních metod výuky. Kromě orientačního návrhu hodinových dotací předmětu a základního rozvržení učiva je pozornost věnována také mezipředmětovým vazbám, novým vyučovacím metodám a postupům (např. projektové vyučování, počítačem podporovaná výuka, diagnostické metody), práci s talentovanými žáky i se žáky se speciálními poruchami učení.
Publikace reaguje na reformu našeho školství. Poskytuje podklady, náměty a doporučení, které pomohou učitelům matematiky při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu. Může pomoci i rodičům a veřejnosti získat představu o změnách pohledů na matematiku v základním
Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika
Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro gymnaziální vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i