Nejnižší cena za posledních 60 dní: 1 878,20 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje nerovnoměrnému opotřebení běhounu a poskytuje dostatečnou trakci.
Pevné středové žebro návrh posiluje rovné řízení a jízdních vlastností. Přijetí vynikající rozpustné oxid křemičitý a jedinečné prostředky snížit valivý odpor v podstatě stejně jako zvyšuje přilnavost za mokra. Pomocí jedinečného syntetického kaučuku s 'Chain-End' Modifikace posiluje úsporu paliva a trakci. Ha-bez-oleje formule pro všechny velikosti v souladu s EU na ochranu životního prostředí zákony.
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
Technologie pro úsporu paliva Kinergy eco je výsledkem vývoje, v kterém došlo ke kombibaci nových materiálů, např nano částic siliky a při aplikaci nové technologie mísení. Nové technologie zdokonalují účinnost úspory paliva a výkon na mokrých vozovkách. Provedení penumatiky
Technologie pro úsporu paliva Kinergy eco je výsledkem vývoje, v kterém došlo ke kombibaci nových materiálů, např nano částic siliky a při aplikaci nové technologie mísení. Nové technologie zdokonalují účinnost úspory paliva a výkon na mokrých vozovkách. Provedení penumatiky
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
MICHELIN CROSSCLIMATE 2, expert v kategorii celoročních pneumatik . Celoroční bezpečnost za každého počasí a dlouhotrvající vynikající výkony na sněhu. Expert v kategorii celoročních pneumatik. Pneumatika vyvinutá pro bezpečnou jízdu v jakýchkoliv podmínkách a za
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
2 je vedoucí vysoce moderní technologií, která výsledkem vývoje s aplikací provedení dezénu v bionických tvarech (tvaru zubu jaguára) za účelem zajištění optimálního přilnutí pneumatiky na vozovku. Technolgie „GripTech“ se používá na Ventus Prime2 za účelem prémiového
Hankook Kinergy Eco 2 K435 Chytrá volba pro řidiče i životní prostředí Kinergy Eco² je letní pneumatika s optimalizovaným valivým odporem, vhodná především pro menší a středně velká vozidla. Výsledkem důsledného a pokračujícího vývoje předchozího modelu, který
Nankang NS-20 jsou letni pneumatiky vykonavaji zejmena na silnicich pokrytych vodou, ale na suche vozovce. Drazky jsou usporadany vertikalne od kanalizace behounu pomoci vlhkych podminkach. Na levem a pravem rameni pruhu jsou dalsi dve, ktere pomahaji odvod vody pod pneumatiky. Inovativní behoun s