Nejnižší cena za posledních 60 dní: 1 729 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále snižuje hluk vznikající z bočních drážek na ramenu běhounu.
Lehký profil a úzká konstrukce šířky běhounu snižují valivý odpor. Vnější vzorek podporuje ovladatelnost, větší bloky vzorku na ramenu běhounu nabízí lepší manipulaci v zatáčkách. Tlumiče pro ochranu před hlukem na bočních drážkách blokují průchodu vzduchu do dezénu v drážkách pro snížení hluku. Zkosená konstrukce stěn drážky prochází vodním filmem pro lepší přilnavost za mokra.
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
Projektovaný Vredestein se společnosti Giugiaro Design Ultrac je to základní pneumatika Konstrukce je prima Výborná na všechny pocasové podmínky
Prirodni dokonalost Ecopia EP150 spojuje bezprecedentni vztahu k zivotnimu prostredi se spolehlivosti a presnost, ktere muzete ocekavat od Bridgestone premiovych pneumatik Revolucni technologie materialu a inovativni design vedly k vyrazne nizsim valivym odporem, vynikajici trakci a velmi
Prirodni dokonalost Ecopia EP150 spojuje bezprecedentni vztahu k zivotnimu prostredi se spolehlivosti a presnost, ktere muzete ocekavat od Bridgestone premiovych pneumatik Revolucni technologie materialu a inovativni design vedly k vyrazne nizsim valivym odporem, vynikajici trakci a velmi
Prirodni dokonalost Ecopia EP150 spojuje bezprecedentni vztahu k zivotnimu prostredi se spolehlivosti a presnost, ktere muzete ocekavat od Bridgestone premiovych pneumatik Revolucni technologie materialu a inovativni design vedly k vyrazne nizsim valivym odporem, vynikajici trakci a velmi
ZV7 Letní pneumatika s vysokým výkonem a přilnavostí za mokra třídy 'A' Pro řidiče, kteří chtějí tu nejlepší kombinaci výkonu a bezpečnosti. Velké obvodové drážky rychle odvádí vodu pro redukci aquaplaningu Nový vzorek běhounu s 3D lamelami, které pomáhají zahřát
MICHELIN CROSSCLIMATE 2, expert v kategorii celoročních pneumatik . Celoroční bezpečnost za každého počasí a dlouhotrvající vynikající výkony na sněhu. Expert v kategorii celoročních pneumatik. Pneumatika vyvinutá pro bezpečnou jízdu v jakýchkoliv podmínkách a za
MICHELIN PRIMACY 4+ – vyrobená tak, aby zajišťovala dlouhotrvající větší bezpečnost. Zažijte vyšší úroveň dlouhotrvající bezpečnosti(1) s pneumatikou MICHELIN PRIMACY 4+ vyrobenou tak, aby chránila vás i vaše spolucestující, kilometr za kilometrem. Letní pneumatika
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále