Nejnižší cena za posledních 45 dní: 66 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Produkt Matýskova matematika, 5. díl (učebnice) má EAN kód 9788076001565.
Kategorie | Knihy |
EAN | 9788076001565 |
5-36 | Matýskova matematika pro 5. ročník se podobně jako v případě 4. ročníku skládá ze tří učebnic a tří pracovních sešitů. K jednotlivým učebnicím a pracovním sešitům jsou vytvářeny i multimediální interaktivní učebnice (MIUč+), včetně žákovských licencí tak,
1A-35 | Matýskova matematika, 1. díl - počítání do 5 - aktualizované vydání 2018Tituly mají udělenu schvalovací doložku MŠMT do roku 2024.Spoluautoři se snažili o to, aby aktualizovaná učebnice nejen splňovala všechny požadavky RVP, ale zároveň nabízela možnosti uplatnění
5-27 | Matýskova matematika pro 5. ročník se podobně jako v případě 4. ročníku skládá ze tří učebnic a tří pracovních sešitů. K jednotlivým učebnicím a pracovním sešitům jsou vytvářeny i multimediální interaktivní učebnice (MIUč+), včetně žákovských licencí tak,
5-23 | Průvodce obsahuje kromě metodického průvodce k jednotlivým stranám učebnice Matýskova matematika pro 5. ročník, 1. díl, také návrh ročního plánu, klíčové kompetence, očekávané výstupy a výsledky cvičení
2A-39 Metodický průvodce k Matýskově matematice 5. díl - aktualizované vydání 2019
3-35 Sedmý díl učebnice (ZDOKONALUJEME SE V POČÍTÁNÍ DO STA) je zaměřen zejména na důkladné procvičení sčítání a odčítání v oboru 0–100. Probírané učivo dále zahrnuje i početní operace se závorkami a bez závorek, jednoduché příklady na násobení a dělení mimo
2A-35 | Tento díl učebnice lze volitelně využít jako 4. díl v 1. ročníku, nebo jako 1. díl ve 2. ročníku. V případě, že ŠVP počítá i s počítáním do 20 s přechodem desítky, nebo v případě, že výuka matematiky v 1. ročníku bude postupovat rychleji, doporučujeme na konci
2A-37 Nová učebnice matematiky pro 2. ročník ZŠ podporující čtenářskou dovednost. Pro 2. ročník je určen 4., 5. a 6. díl Matýskovy matematiky. Šestý díl Matýskovy matematiky doporučujeme zařadit do výuky jako závěrečný díl matematiky ve 2. ročníku. V případě, že
4-36 | Učivo, které se probírá v 1. díle matematiky pro 4. ročník, je znovu zařazeno i do 2. dílu, pouze v rozšířeném číselném oboru 0 až 1 000 000. Toto dává žákům, kteří nezvládli plně pochopit probíranou látku v 1. díle, novou možnost, aby se ji mohli doučit a
3-36 | Osmý díl učebnice (POČÍTÁNÍ DO TISÍCE) je zaměřen zejména na počítání v číselném oboru 0–1000. Učivo zahrnuje početní operace se závorkami a bez závorek, jednoduché příklady na násobení a dělení mimo rozsah malé násobilky, násobení a dělení 10 a 100,
3-37 | Nová učebnice geometrie, která nevyžaduje návaznost na předchozí díly Matýskovy matematiky a lze ji pojmout jako samostatnou učebnici.Tato učebnice ucelenou formou uvádí žáky do problematiky geometrie a klade velký důraz na to, aby byla každá látka dostatečně a po malých
5-37 Matýskova matematika pro 5. ročník se podobně jako v případě 4. ročníku skládá ze tří učebnic a tří pracovních sešitů. K jednotlivým učebnicím a pracovním sešitům jsou vytvářeny i multimediální interaktivní učebnice (MIUč+), včetně žákovských licencí tak,
4-35 | První díl učebnice je zaměřen na početní operace v číselném oboru 0 až 10 000. Velký důraz se klade na pamětné počítání příkladů v daném číselném rozsahu, aby byli žáci schopni v reálném životě řešit jednodušší příklady zpaměti, nejenom písemně
2A-40 Metodický průvodce k Matýskově matematice 6. díl - aktualizované vydání 2019
1A-36 | Matýskova matematika, 2. díl - počítání do 10 - aktualizované vydání
5-25 Metodický průvodce obsahuje návrh ročního plánu, klíčové kompetence, očekávané výstupy a vysvětlivky ke zkratkám očekávaných výstupů ke Geometrii pro 5. ročník. Dále jsou do něj zařazeny metodické poznámky ke každé straně, výsledky cvičení a odkazy na
4-37 | Tento díl Matýskovy matematiky je koncipován tak, aby mohl být používán zároveň s jakoukoli jinou učebnicí matematiky. Návaznost na předchozí díly učebnice Matýskova matematika není nutná. Samostatná učebnice geometrie nabízí více prostoru pro systematický výklad
Učebnice je koncipována tak, aby žáci vnímali matematiku jako snadný a zajímavý předmět. Postupně jsou vedeni k vnímání počtu věcí do 10 a k vytváření správných matematických představ o sčítání a odčítání. K matematickým poznatkům žáci dospívají vlastní
Učebnice je připravena pro výuku matematiky v číselném oboru do 20. Učivo motivuje a připravuje žáky na vlastní řešení a procvičení úloh. Úlohy vychází ze situací, které popisují děj, jehož jsou děti přímými účastníky. Následně, při činnostech s počítanými