Nejnižší cena za posledních 60 dní: 231 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Chuť malovat je vlastní každému člověku. Tradiční výchova, především ve škole, se snaží směřovat tuto přirozenou potřebu k umění. Zamezí-li se tomu, může se vyvinout zcela jiný projev, který Arno Stern nazývá stopou. Na rozdíl od uměleckého díla není stopa určena nějakému příjemci. Vzniká z pravlastní potřeby člověka projevovat se tvůrčím způsobem a obrací se výlučně k samotnému malujícímu člověku. Pokud se stopa může rozvíjet bez vlivu vnějších faktorů, člověk si uvědomí plný potenciál svých schopností a svou nezávislost na úsudku ostatních. Arno Stern považuje sebe sama za někoho, kdo při hře s malováním slouží, kdo malujícího nepoučuje, ani jeho obrázky neinterpretuje. Oblast jeho výzkumu, výrazová semiologie, zkoumá zvláštnosti, atributy a procesy formulace. Během svých četných pobytů mezi obyvateli pralesa a pouště (mimo jiné v Peru, Afghánistánu, Mexiku, Guatemale, Etiopii, Nigérii a na Nové Guineji) mohl Arno Stern prohloubit své poznatky z každodenní praxe v ateliéru a rozšířit je v univerzální strukturu. Tuto knihu doporučujeme všem, kdo se setkávají s kreslícími dětmi – rodičům, vychovatelům, pedagogům –, nebo těm, kdo chtějí podpořit dospělé, aby znovu objevili radost z malování. Když Arno Stern v roce 1946 jako tehdy 22letý mladík začal pečovat o válečné sirotky v jednom pařížském dětském domově, netušil, že se tak nastartuje jeho neobyčejná kariéra. Bez jakékoliv představy o svém úkolu nechal děti malovat. Již díky prvním zkušenostem si uvědomil důležitost této hry – a také skutečnost, že je k ní potřeba vhodnějších podmínek. Vynalezl tedy zvláštní zázemí – stůl s paletou a ochranné stěny. Zrodil se ateliér, prostor s nesrovnatelnou atmosférou, který dodnes podněcuje jak děti, tak i dospělé k tomu, aby si hráli s malováním, a umožňuje jim prožívat vlastní spontaneitu.
Chuť malovat je vlastní každému člověku. Tradiční výchova, především ve škole, se snaží směřovat tuto přirozenou potřebu k umění. Zamezí-li se tomu, může se vyvinout zcela jiný projev, který Arno Stern nazývá stopou. Na rozdíl od uměleckého díla není stopa určena
Kniha Zrada v aréně: Historické krimi ze Starého Říma:Julie se svým bratrem Quintem jsou na stopě spiknutí, jehož obětí je jejich otec - uznávaný a slavný závodník.Ten však jednoho dne nečekaně utrpí potupnou porážku, a to v nečestném boji... Kdo a proč přiotrávil jeho
Hra v peknom prostredí je krajšia a lákavejšia. Platí to aj o tej futbalovej. Futbalové arény sú v súčasnosti už viac než štadióny. Predstavujú športovo-kultúrne stánky, komplexy, nevyhnutne prepojené s biznisom, ktoré by iba futbal neuživil. Potrebujú žiť 365 dní v roku
Sam Berger je na pokraji zhroucení. Jeho partnerka Molly Blomová zmizela beze stopy a on ji nemůže najít. Uprostřed zoufalství ho zastihne záhadná, ale lákavá nabídka: vypátrat unesenou Nadju, aniž by do celého případu zatáhl policii. Během pátrání Sam najde v lesní skrýši
První společný případ zavede komisaře Daniela Buchholze a jeho kolegyni Ninu Salomonovou na stopu tajemného internetového fóra Morituri, které se nachází v obtížně přístupné části internetové sítě, jíž se přezdívá darknet. Jeho členové mohou navrhovat jména
Opavsko zaujímá celou dolní část povodí řeky Opavy a jejich přítoků. Přirozeně lze opavsko rozdělit do tří částí, a to na Hlučínsko, Vítkovsko a samotné město Opava s blízkým kolím. Opavsko leží z části na místě velkého břídlicového naleziště. Břdlice tu byla
eBook: Jak si procvičit abecedu a čtení? Nejlépe hrou! Luštění, hádání a malování je jedna velká hra, která zaplnila tuto vesele ilustrovanou knížku. Malí školáci v ní najdou patnáct rozmanitých kapitol plných křížovek, osmisměrek a obrázkového luštění. Díky