Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Kniha Strategie a taktika prodeje: Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji: Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce, potřebné dnes pro úspěch prodejního cyklu a obchodního případu. Prodejní know-how jednoho z nejzkušenějších profesionálů z obchodní teorie a praxe je zde sdíleno srozumitelnou formou, vychází z jeho dlouholetého úspěšného působení v prodeji a z jeho studií a praktického aplikování moderní psychologie. Zkušený, ale i začínající prodejce zde přehledně a na jednom místě nalezne všechny nástroje z pomyslné profesní brašny prodejce. Jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují tak, aby popisovaly postup celým prodejním cyklem. Je zde ukázáno, jak důležité pro úspěšný prodej je znát a umět používat jak taktiku, tak i strategii. V knize jsou uvedeny odpovídající příklady z praxe zkušeného profesionála, které umožňují čtenáři hlouběji a citlivěji vnímat vyzkoušené praktiky. Kromě doporučení ohledně všech nástrojů profesní brašny potřebných k dodržování pravidel prodávání poskytuje autor též komplexní rady z pohledu psychologie – aby prodejce nezapomínal vnímat sebe a ostatní kolem sebe a také důležitost zapojení emoční inteligence při jednání. K poznání sebe a ostatních jsou zde uvedeny vybrané typologie a vysvětlení, jak je použít k navázání dobrého vztahu, získání potřebných informací, poznání potřeb klientů, volby přesvědčivého prezentování řešení a docilování souhlasu k uzavření prodeje. Doporučení v mnoha částech této publikace jsou důležitá nejen pro úspěch v prodeji, ale i pro získávání souhlasu při vedení lidí, při jednání mezi partnery, rodiči a dětmi i kdekoliv jinde v profesním či osobním životě. Pomáhají prodejcům získávat více obchodních příležitostí, mít lepší vztahy se zákazníky, dodavateli, kolegy a nadřízenými, dosahovat výborných obchodních výsledků, udržovat nadprůměrný příjem, a přitom žít úspěšný život plný vnitřního klidu, spokojenosti a radosti z vykonané práce.
Produkt Strategie a taktika prodeje: Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji má EAN kód 9788087079645.
Kategorie | Knihy |
EAN | 9788087079645 |
Kniha Strategie a taktika prodeje: Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji: | Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce, potřebné dnes pro úspěch prodejního cyklu a obchodního případu. Prodejní know-how jednoho z
eBook: Kniha Škola úspěchu – JAK JSEM SVŮJ NEÚSPĚCH V PRODEJI OBRÁTIL NA ÚSPĚCH je pro všechny, kteří se zabývají odvětvím obchodu. Ať už jste realitní makléř nebo prodáváte podílové fondy, reklamu či nápady – tato kniha je právě pro vás. | Když bylo Franku
Elektronická kniha Borůvky na prodej:Kouzelný příběh o přátelství Rozárky a Márinky a o tom jak borůvky mohou přinést štěstíUprostřed městečka pod třemi javory si holčička rozložila stánek s borůvkami. Nevěděla, že z protějšího domu ji pozoruje jiná holčička. A ta
eBook: Kniha zaměřená pro všechny, jenž uvažují o přivydělávání prodejem svých fotografií či ilustrací přes mikrofotobanky. Autor sám se této činnosti několik let věnuje a na základě svých zkušeností sepsal knihu, která seznámí začátečníky s celou problematikou a
Kniha Láska na prodej: Se sedmnáctiletou Eliškou život najednou pořádně zatočí. Bezstarostné mládí končí. Rodiče se rozcházejí a Eliška zůstává sama s matkou, která utápí svůj žal v alkoholu. Ve finanční tísni přijímá nabídku neznámého muže, který jí slíbí
Kniha Prodej na prvním místě je o principech a technikách, které využívají úspěšné firmy na sociálních sítích k získání pozornosti, udržení pozornosti, prodeji a získání opakovaných nákupů. Má jediný cíl. Ve snadno vstřebatelné a čtivé formě vám předat, co
eBook: V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k
Sbírku Noc je na prodej emblematicky a zároveň skrytě ztělesňuje fotografie stínu, jediného pozůstatku člověka po výbuchu atomové bomby. Umocněný průvan nicoty prostupuje nocí skrze zdi i kosti, ale sama noc je na prodej, samo bolestné sdělení autorského subjektu je ustavičně
101 rad pro úspěšný prodej přináší základní pravidla, jak účinněji, etičtěji a častěji přesvědčit zákazníka. Objevíte také, že neexistuje prakticky nic na světě, co by přinášelo větší osobní uspokojení a potěchu než mít schopnost ušetřit druhé lidské
Kniha Srdce na prodej:Kateřině je osmnáct let a víc jak půlku svého života se pokouší vyrovnat s traumatickým zážitkem z dětství. Nešťastnou shodou náhod tehdy zavinila tragickou smrt své maličké sestřenice a celých deset let o tom mlčí. Na povrchu drsná dívka skrývá
Jak si prosadit svou v obchodě i v životě | Ať už jste prodejcem, manažerem pro prodej nebo podnikatelem, kniha „Prodej, nebo prodají tobě“ bude vaším průvodcem, který vám pomůže efektivně prodávat vaše nápady, produkty i služby komukoliv
Po neúspěšném pokusu o sebevraždu mladý úředník Hanio Jamada nabídne svůj život na prodej formou inzerátu v tokijském bulvárním deníku. Brzy se začínají ozývat různí zájemci se stále bizarnějšími nabídkami. Jak se sluší a patří pro četbu na pokračování, Mišima
Království na prodej zachycuje bouřlivé období Českého království, kdy Přemyslovce na trůně střídali Lucemburkové, jejichž hvězda díky císaři Jindřichu VII. právě vycházela, ale nikdo nemohl být úspěšným králem v Čechách bez Jindřicha z Lipé, prvního muže
eBook: 101 rad pro úspěšný prodej přináší základní pravidla, jak účinněji, etičtěji a častěji přesvědčit zákazníka. Objevíte také, že neexistuje prakticky nic na světě, co by přinášelo větší osobní uspokojení a potěchu než mít schopnost ušetřit druhé lidské
Prodej svoje know-how je úderným návodem na to, jak vzít to, co vás nejvíc baví, podlit se o to s ostatními a nechat si za to zaplatit. Je jedno, jestli podnikáte, studujete nebo hrajete na hudební nástroj. Po přečtení tohoto rudého zázraku vám bude jasné, že svět už nikdy
Pátý díl knižní edice KRIMI POVÍDKY s titulem 'Temná krása není na prodej' přináší nové napínavé příběhy z pera Hedy Bartíkové. Nejen mrazivá tajemství a falešná svědectví, důmyslná alibi či zdánlivě nesmyslné motivy, ale i historické křivdy a nízké lidské pudy
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost
eBook:,Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší
Druhé vydání úspěšné publikace z roku 2008 je aktualizováno, doplněno a rozšířeno o nové oblasti – oceňování a prodej lékařské praxe. Ve světě není běžné, aby se lékaři starali o složité obchody sami, nicméně základní povědomí o ekonomických souvislostech
Výtěžek z prodeje této knihy věnujeme zastupitelskému úřadu Ukrajiny v ČR k nákupu obranného vojenského materiálu. Z krátké diskuse na Twitteru vznikl nápad složit povídkovou sbírku, jejímž společným jmenovatelem by mohl být strach či smrt a současně hrdinství i naděje
Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu. Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby
Autorka z praxe vysvětluje čtenářům kroky vedoucí k úspěšnému prodeji. Dozvíte se, jak si počínat, když se dostanete na vedoucí místo, když přebíráte neznámý region, když si chcete být jisti svým zaměstnáním. Naučíte se, jak odpovědět na námitku: „Je to drahé“
Třetí pokračování švédské série s kriminální inspektorkou Emou Skaldovou. Cornelie a Hans Göranssonovi chtějí prodat svou vilu, protože se rozvádějí. Cornelie se svého muže bojí, protože ji v manželství fyzicky i psychicky týral. Našla si byt, do něhož se hodná