Nejnižší cena za posledních 60 dní: 44 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Písanka k přepracovaným učebnicím nese schvalovací doložku MŠMT k výuce dle RVP. Obsahuje tvořivé podněty pro malé písaře – nevede již děti k opisování podle vzoru, ale pracuje s nimi komunikačním způsobem. Děti odpovídají na otázky, dotvářejí texty, popisují obrázky apod. – pracují živě, jsou nuceny před psaním i během něj přemýšlet. K dispozici mají dostatek volných řádků se vzory i bez nich pro tříbení vlastního rukopisu. Motivační říkanky a obrázky jsou samozřejmou součástí všech písanek z nakladatelství Prodos.
Písanka k přepracovaným učebnicím nese schvalovací doložku MŠMT k výuce dle RVP. Obsahuje tvořivé podněty pro malé písaře – nevede již děti k opisování podle vzoru, ale pracuje s nimi komunikačním způsobem. Děti odpovídají na otázky, dotvářejí texty, popisují
Písanka k přepracovaným učebnicím nese schvalovací doložku MŠMT k výuce dle RVP. Obsahuje tvořivé podněty pro malé písaře – nevede již děti k opisování podle vzoru, ale pracuje s nimi komunikačním způsobem. Děti odpovídají na otázky, dotvářejí texty, popisují
32 pracovních stran Písanky 1 s předtištěnými vzory, řádky a značkami slouží k technickému nácviku psaní písmen, slabik, slov i prvních krátkých vět
32 pracovních stran Písanky 2 pokračuje v nácviku stejnou metodou, předtištěné vzory, řádky a značky slouží k technickému nácviku psaní písmen, slabik, slov i vět. Děti již také zkouší převést do psacího písma věty z tiskací předlohy
Posledních 32 pracovních stran Písanky 3 vede děti k samostatnějšímu procvičování psacích dovedností. Malí písaři převádějí do psacího písma tiskací předlohy, zapisují slovem, co vidí na obrázku, doplňují jednoduché věty. Stále jsou jim k dispozici pomocné linky
24 stran Písanky cviků vede děti k soustředěnému nácviku jednoduchých tahů – děti obtahují a napodobují vzory ve tvaru čárek, stříšek, klubíček, kliček, obloučků ap. Ke každému cviku mají na stránce motivační obrázek a vtipnou říkanku
Aktualizovaná písanka s pomocnou liniaturou a s veselými říkankami, plná obrázků, které si děti mohou vybarvit, slouží k procvičování tahů spojitého psacího písma. Řádky se vzorem jsou určeny k nácviku tvarů, prázdné řádky se hodí pro rozvoj vlastního
Stejně jako první díl i aktualizované Půlhodinky psaní – Písanka 2 obsahují pomocnou liniaturu, nejprve vždy se vzorem písmene, poté už jako volné řádky pro nácvik spojitého písma a vlastního rukopisu. Nechybí ani zábavné říkanky a obrázky. V některých cvičeních
Nový Slabikář je rozvážným tvůrčím počinem metodičky PaedDr. Hany Mikulenkové. Pro spolupráci na literárně-umělecké složce Slabikáře si vybrala Radka Malého, současného básníka a překladatele tvorby pro děti i dospělé. Ilustracemi pak Slabikář proslavil nápaditý
'Malá písanka' je určena těm dětem, které si hůře pamatují tvary písmen a počáteční psaní jim působí potíže, nebo jim rozsah základního nácviku nestačí. Písanka má neobvyklý formát, je podstatně zúžená a děti píší na krátké řádky. To zlepšuje jejich
Písanka 1 pro 1. ročník k analyticko-syntetické metodě čtení je součástí souboru čtyř písanek. Písanka v sobě integruje procvičování psaní i čtení těchto písmen: l, a, e, o, m, i, s, p, u, t, j, J, M, I, A, O, n, N, d
Písanka 4 pro 1. ročník k analyticko-syntetické metodě čtení je součástí souboru čtyř písanek. Písanka v sobě integruje procvičování psaní i čtení těchto písmen: q, Q, w, W, x, X
Písanka 2 pro 1. ročník k analyticko-syntetické metodě čtení je součástí souboru čtyř písanek. Písanka v sobě integruje procvičování psaní i čtení těchto písmen: k, v, y, V, U, r, z, h, H, b, c, C, Č, č, S, š, Z, ž, Ž, P, R, Ř, B, L. Kromě písmenek písanky obsahuje i
Písanka 3 pro 1. ročník k analyticko-syntetické metodě čtení je součástí souboru čtyř písanek. Písanka v sobě integruje procvičování psaní i čtení těchto písmen: ď, Ď, ť, Ť, ň, Ň, ch, CH, K, g, G, f, F, D. A taky E
Písanka 3 pro 1. ročník k analyticko-syntetické metodě čtení je součástí souboru čtyř písanek. Písanka v sobě integruje procvičování psaní i čtení těchto písmen: ď, Ď, ť, Ť, ň, Ň, ch, CH, K, g, G, f, F, D. A taky E
Písanka 4 pro 1. ročník k analyticko-syntetické metodě čtení je součástí souboru čtyř písanek. Písanka v sobě integruje procvičování psaní i čtení těchto písmen: q, Q, w, W, x, X
Moje první Písanka 6-7 roky. Je pracovní materiál, který doplňuje a usnadňuje první krůčky při osvojování psaní a procvičování ruky. Zábavné a kreativní úkoly a aktivity Výukové materiály pro začátečníky. Rady a nápady pro rodiče. Ideální materiál, který pomáhá
Učebnice, kterou znáte, byla částečně přepracována tak, aby vyhovovala současným požadavkům na vzdělávání a 2. vydání již nese schvalovací doložku MŠMT pro výuku dle RVP. Nová podoba zachovává celou koncepci, obsah i většinu úkolů, takže neohrozí vaše přípravy z
Matematika pro 3. ročník je poslední učebnicí v 1. vzdělávacím období a měla by završit osvojování všech pro ně formulovaných očekávaných výstupů. Učebnice splňuje základní požadavek RVP na to, aby učivo pro děti nebylo odtažitým abstraktním modelem, ale dovolilo
Plnobarevná, graficky vstřícně uspořádaná publikace předkládá dětem na 60 stránkách rozmanité úkoly, na kterých si nenásilně osvojují učivo o přirozeném čísle, nácvik číslic a základní geometrické znalosti. V závěru 1. dílu se děti již seznamují s jednoduchými
Dvoubarevný pracovní sešit obsahuje na 32 stranách řadu cvičení a úkolů, které upevňují matematické dovednosti, osvojování očekávaných výstupů a rozvíjení klíčových kompetencí. Zadání zdaleka nevycházejí pouze z čísel, množství z nich operuje s obrázky. Děti
Matematika pro 4. ročník je první učebnicí pro 2. vzdělávací období 1. stupně ZŠ dle RVP. Učebnice splňuje základní požadavek RVP na to, aby učivo pro děti nebylo odtažitým abstraktním modelem, ale aby umožnilo přímou praktickou aplikaci. Teprve ta dětem dovolí pochopit
Učebnice splňuje základní požadavek RVP na to, aby učivo pro děti nebylo odtažitým abstraktním modelem, ale dovolilo přímou praktickou aplikaci. Teprve ta dětem umožní pochopit základní matematické vztahy ve světě kolem nás a rozvíjet je a smysluplně a účelně využívat v