Nejnižší cena za posledních 60 dní: 104 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Nový titul Dějepis 9 nahrazuje v ucelené řadě Dějepis 6–9 původní učebnici moderních dějin. Obsahové členění, rozsah učiva i jeho celková návaznost nedoznaly výrazných změn. V souladu s požadavky RVP ZV byla učebnice doplněna o motivační texty a úkoly zaměřené jak na indivudální, tak i kolektivní práci, orientaci v textu a dalších informačních zdrojích.Nová je didaktická podpora učebnice. I pro 9. ročník je titul vydán jak v žákovské verzi, tak i ve verzi s komentářem pro učitele. K dispozici je i pracovní sešit, obsahující řadu rozmanitých cvičení, často vázaných na látku probíranou v učebnici.
Nový titul Dějepis 9 nahrazuje v ucelené řadě Dějepis 6–9 původní učebnici moderních dějin. Obsahové členění, rozsah učiva i jeho celková návaznost nedoznaly výrazných změn. V souladu s požadavky RVP ZV byla učebnice doplněna o motivační texty a úkoly zaměřené jak na
Nová verze pracovního sešitu je doplňujícím materiálem pro novou učebnici Dějepis 9 z ucelené řady Dějepis 6–9. Učebnice i pracovní sešit zpracovávají obsahově téměř stejnou část dějin jako předchozí materiály, v nové verzi však začínají až rokem 1914, tudíž
Nový, kompletně přepracovaný titul nahrazuje v ucelené řadě Dějepis 6–9 původní učebnici o novověku. Obsahové členění i rozsah učiva a tudíž i celková návaznost zůstaly více méně zachovány, pouze se učebnice rozšířila o období do roku 1914, aby tak nové
Nová verze pracovního sešitu je doplňujícím materiálem pro novou učebnici Dějepis 8 z ucelené řady Dějepis 6–9. Učebnice i pracovní sešit zpracovávají obsahově téměř stejnou část dějin jako předchozí materiály, v nové verzi však končí až rokem 1914, tudíž lépe
9-40 | Připravili jsme pro vás ucelenou řadu učebnic dějepisu, které jsou koncipovány v souladu s RVP ZV. Dějiny jsou žákům podány srozumitelným jazykem a v co nejjednodušší formě. Učebnice nekladou důraz na jména a letopočty, ale na hledání příčin a souvislostí
Učebnice dějepisu pro 9. ročník je vytvořena v souladu s moderními trendy výuky dějepisu. Důraz je kladen na názornost, srozumitelnost, logické souvislosti a mezipředmětové vztahy. Podrobně jsou probrány nedávné dějiny. | Učebnicové texty jsou systematicky a
9-43 | Nový barevný pracovní sešit tvoří funkční celek s učebnicí Dějepis 9. Je součástí ucelené řady učebnic a pracovních sešitů dějepisu, která klade důraz na provázanost učiva a jeho praktickou využitelnost a je vytvořena v souladu s RVP ZV. Pracovní sešit obsahuje
Pracovní sešit k učebnici dějepisu pro 9. ročník ZŠ
Nový dějepis pro SOŠ poskytuje základní přehled českých i světových dějin od pravěku po moderní dobu.Kniha slouží k výuce dějepisu na všech typech středních odborných škol a je uzpůsobena pro jednoleté i dvouleté kurzy tohoto předmětu. Kromě hlavního výkladu je
Čtvrtá z řady učebnic dějepisů pro 6.–9. ročník. Řada je tvořena vždy jednou učebnicí a jedním pracovním sešitem pro každý ročník. Řadu doplňují metodické příručky pro učitele, které usnadňují práci vyučujícího v hodinách dějepisu. Tato učebnice se věnuje
Moderně připravená učebnice dějin středověku mapuje události na našem území v kontextu celosvětového vývoje. Publikace výrazně zohledňuje problematiku každodenního života, otázku postavení žen, rasovou problematiku v dějinách apod.Učební text, doplněný obrázky,
Pracovní sešit doplňuje učebnici a spolu s ní vytváří první díl nové řady pro výuku dějepisu na středních školách. Sešit cíleně rozvíjí texty učebnice, umožňuje pracovat s dobovými oficiálními dokumenty, vzpomínkami svědků, tiskem, propagandou, sekundární
Moderně připravená učebnice dějin středověku mapuje události na našem území v kontextu celosvětového vývoje. Publikace výrazně zohledňuje problematiku každodenního života, otázku postavení žen, rasovou problematiku v dějinách apod.Učební text, doplněný obrázky,
Třetí z řady učebnic dějepisu pro gymnázia a střední školy – uplatní se především na gymnáziích, ale i na dalších typech škol, neboť je v učebnicích grafi cky odlišen základní výklad od rozšiřujícího textu. Vzhledem k rozvržení učiva s důrazem na nové dějiny
Úvahy a diskuse o tom, jak psát dějiny 'po konci dějin', jak psát literární dějiny a pěstovat literární historiografii, získaly v našem prostředí na významu po roce 1989. Tyto diskuse zproblematizovaly nejen 'psaní dějin literatury, ale i samotný obor literární historie. Nad
Kniha České dějiny očima Psa:Máte rádi dějepis? Pak sáhněte po této knížce. Pes žil totiž s lidmi odjakživa, doprovázel rytíře i sedláky, procházel dějinami. Se zaujetím sledoval českou historii od praotce Čecha přes Přemyslovce, Lucemburky až k Janu Husovi. Někdy do
Učebnice je vytvořena v souladu s moderními trendy výuky dějepisu. Důraz je kladen na textovou názornost a srozumitelnost s ohledem na věk žáků, poukazování na souvislosti dějinného vývoje jednotlivých států a na mezipředmětové vztahy. | Učebnice je systematicky a přehledně
Titul poskytuje základní přehled dějin dopravy, který lze využít ve výuce dějepisu na všech typech škol i k obohacení výuky odborných předmětů. | | | Součást řady Stručné dějiny oborů, která zatím obsahuje 9 svazků o průměrném rozsahu 40 stran. V tomto svazku Doprava lze
Pracovní sešit 2v1 k učebnici Dějepis 9 nové vydání obsahuje úkoly k jednotlivým tématům v učebnici, které jsou nově prostřednictvím kódů v zápatí každé strany rozšířeny o další zábavná online cvičení a kvízy s okamžitou zpětnou vazbou. Pracovní sešit je
Příručka učitele doplňuje sadu materiálů k badatelské výuce dějepisu. Každé kapitole jsou věnovány čtyři strany: První dvoustrana obsahuje vzdělávací cíle kapitoly, vazbu na stávající verzi RVP ZV (2021) a návrh na uchopení kapitoly tak, aby ji bylo možné zvládnout
Učebnice si kladou za cíl zaujmout a inovativním způsobem přiblížit dějiny studentům. Dosahují toho například navozením dobové atmosféry, díky které mohou studenti zažít konkrétní období nebo událost (např. přibližují to, jak vypadal běžný den v domácnosti, studenti
Učebnice si kladou za cíl zaujmout a inovativním způsobem přiblížit dějiny studentům. Dosahují toho například navozením dobové atmosféry, díky které mohou studenti zažít konkrétní období nebo událost (např. přibližují to, jak vypadal běžný den v domácnosti, studenti
Učebnice si kladou za cíl zaujmout a inovativním způsobem přiblížit dějiny studentům. Dosahují toho například navozením dobové atmosféry, díky které mohou studenti zažít konkrétní období nebo událost (např. přibližují to, jak vypadal běžný den v domácnosti, studenti