Nejnižší cena za posledních 60 dní: 23 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
2-79 Písanka obsahuje psaní slov, vět a nacvičuje přepis krátkých textů. Jednotlivé úkoly procvičují pozornost žáků při psaní, rozvíjejí jejich uvažování. Také tento díl je doplněn různými úkoly, rébusy a hádankami, obsahuje prvky sebehodnocení a práce s chybou. Písanka je mezipředmětově propojena s učivem českého jazyka a prvouky.
3-79 | Druhý díl dvoubarevné písanky je více věnován opisům, přepisům a úkolům, které nadále podporují čtení a psaní s porozuměním. Oba díly doplňují různé hádanky, rébusy, pranostiky, rčení, přísloví, přirovnání a další úkoly, které žáky vedou k práci s
K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným písmem,
2-79 | Písanka obsahuje psaní slov, vět a nacvičuje přepis krátkých textů. Jednotlivé úkoly procvičují pozornost žáků při psaní, rozvíjejí jejich uvažování. Také tento díl je doplněn různými úkoly, rébusy a hádankami, obsahuje prvky sebehodnocení a práce s chybou
2-78 | Písanka obsahuje postupné zopakování všech psacích tvarů písmen a číslic. Všechna malá písmena jsou doplněna krátkým textem o některém zvířeti začínajícím na dané písmeno. Žáci se tak seznámí s řadou zvířat, která žijí nejen u nás. Písankou prolínají
3-78 | Nové dvoubarevné písanky svým pojetím navazují na písanky pro druhý ročník a dále je rozvíjejí. Tematicky jsou členěny po měsících tak, jak žáci procházejí školním rokem. První díl je zaměřen na postupné opakování všech psacích tvarů písmen a číslic. Také
Druhý díl ze souboru tří písanek psacího vázaného písma pro 2. ročník
2-48 | Již vyšla Písanka pro 2. ročník, 1. díl, ze souboru učebních materiálů 'Píšeme tiskacím písmem'. | Písanka obsahuje postupné opakování všech tvarů písmen a číslic pro psaní nevázaným písmem. Všechna malá písmena jsou doplněna krátkým textem o některém
Třetí díl ze souboru tří písanek psacího vázaného písma pro 2. ročník
První díl ze souboru tří písanek psacího vázaného písma pro 2. ročník
Druhý díl ze souboru tří písanek nevázaného písma pro 2. ročník
Druhý díl ze souboru tří písanek nevázaného písma Sassoon pro 2. ročník
3-49 | K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným
Druhý díl ze souboru tří písanek vázaného písma pro 2. ročník
Třetí díl ze souboru tří písanek nevázaného písma Sassoon pro 2. ročník
První díl ze souboru tří písanek nevázaného písma Sassoon pro 2. ročník
První díl ze souboru tří písanek nevázaného písma pro 2. ročník
Třetí díl ze souboru tří písanek nevázaného písma pro 2. ročník
Stejně jako první díl i aktualizované Půlhodinky psaní – Písanka 2 obsahují pomocnou liniaturu, nejprve vždy se vzorem písmene, poté už jako volné řádky pro nácvik spojitého písma a vlastního rukopisu. Nechybí ani zábavné říkanky a obrázky. V některých cvičeních
Moderně zpracovaná písanka na celobarevných stranách rozvíjí grafomotoriku a logické myšlení žáků 2. ročníku. Vychází z tradičních metod výuky psaní. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je
2-49 | Písanka pro 2. ročník, 2. díl, ze souboru učebních materiálů 'Píšeme tiskacím písmem'. | V této písance se procvičuje psaní slov, vět a nacvičuje se přepis krátkých textů nevázaným písmem. Jednotlivé úkoly podporují zvýšenou pozornost žáků při psaní a
Třetí díl ze souboru tří písanek vázaného písma pro 2. ročník
Písanky korespondují s postupem učiva v učebnici. V písankách je pamatováno na procvičování písmen, slov, vět, číslic i matematických výrazů. Psací písmo použité v písankách je v souladu s aktuální tabulí psacího písma a prošlo schvalovacím řízením ve