Nejpopulárnější značky těchto produktů jsou AmeliaHome, Sportful, CASTELLI, James & Nicholson, Blancheporte, Samohýl Exclusive, MALFINI, POC, Ardon, ALÉ, HOLOKOLO, HAVEN, Cerva, ČistéOblečení, DSTREET, Santini, CERV, ONLY, Brandit, Gap, Tommy Hilfiger, Sam 73, MAYORAL, Kilpi a Under Armour. Všechny značky
Zdá se, že v současné politické atmosféře je nemožné vést rozumnou konverzaci s někým, kdo zastává odlišný názor. Ať už zveřejňujete svoje postoje na sociálních sítích nebo mluvíte se spolužáky ve škole či s kolegy v zaměstnání (nebo jen doufáte, že přežijete ve
KNIHA PRO VŠECHNY, KDO CHTĚJÍ VÉST VYROVNANÝ ŽIVOT. Podle svých vlastních slov byl Dale Carnegie v mládí jedním z nejnešťastnějších lidí na světě: dělal práci, kterou neměl rád, žil mimořádně chudě a jeho život byl plný obav a starostí. Jednoho dne se ale rozhodl
Kniha pro všechny, kdo chtějí vytěžit maximum ze svého života. Kdo by nechtěl vytěžit maximum z roků, které nám byly zde na zemi přisouzeny? Třetinu svého života prospíme, alespoň třetinu zasvětíme budování kariéry. A když to dobře dopadne, zbývající třetinu věnujeme
eBook: Kniha pro všechny, kdo chtějí vést vyrovnaný život | Podle svých vlastních slov byl Dale Carnegie v mládí jedním z nejnešťastnějších lidí na světě: dělal práci, kterou neměl rád, žil mimořádně chudě a jeho život byl plný obav a starostí. Jednoho dne se ale
eBook: Kdo by nechtěl vytěžit maximum z roků, které nám byly zde na zemi přisouzeny? Třetinu svého života prospíme, alespoň třetinu zasvětíme budování kariéry. A když to dobře dopadne, zbývající třetinu věnujeme odpočinku, kulturnímu nebo duchovnímu vyžití nebo jen tak
eBook: „Tato kniha učí čtenáře, jak při vedení rozhovorů účinně argumentovat, jak smiřovat protichůdná stanoviska a nenuceně přesvědčovat konverzačního partnera. Autoři upřímně přiznávají, že se v minulosti při vedení rozhovorů sami dopouštěli různých chyb a