Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Chloe Chloé svými designy vyjadřuje ženskost, současnost, lehkost a volného ducha. Tyto hodnoty jsou vyjádřeny v kolekci oční optiky, která využívá ikonické elementy příznačné pro francúczsky módní dům - jemné materiály, kulaté tvary, teplé a pískové odstíny. Každý
Tom Ford Tom Ford je jedním z nejrespektovanějších a nejúspěšnějších designérů současnosti. Poté, co vedl módní domy Gucci a Yves Saint Laurent jako kreativní ředitel, vyhlásil v roce 2005 vznik značky TOM FORD. Velkolepě zhotovené a překrásně zakončené rámy
Tom Ford Tom Ford je jedním z nejrespektovanějších a nejúspěšnějších designérů současnosti. Poté, co vedl módní domy Gucci a Yves Saint Laurent jako kreativní ředitel, vyhlásil v roce 2005 vznik značky TOM FORD. Velkolepě zhotovené a překrásně zakončené rámy
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Giorgio Armani Značku Giorgio Armani založil v roce 1975 Giorgio Armani, vlivný a slavný módní návrhář z Itálie. S mnoha podznačkami zastřešenými pod vlajkovou lodí Giorgio Armani se stal jednou z nejrespektovanějších značek v módním průmyslu, která přitahuje zvučná
Tom Ford Tom Ford je jedním z nejrespektovanějších a nejúspěšnějších designérů současnosti. Poté, co vedl módní domy Gucci a Yves Saint Laurent jako kreativní ředitel, vyhlásil v roce 2005 vznik značky TOM FORD. Velkolepě zhotovené a překrásně zakončené rámy
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Saint Laurent Založen v roce 1961, Yves Saint Laurent byl prvním krejčovským domem, který představil koncept prêt-à-porter (připraveno k nošení) luxusu. Šlo o revoluční bod v propojení módního průmyslu a společnosti. Yves Saint Lauren se tak stal jedním z nejprominentnějších
Saint Laurent Založen v roce 1961, Yves Saint Laurent byl prvním krejčovským domem, který představil koncept prêt-à-porter (připraveno k nošení) luxusu. Šlo o revoluční bod v propojení módního průmyslu a společnosti. Yves Saint Lauren se tak stal jedním z nejprominentnějších
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Mont Blanc Montblanc je odrazem úspěchu a triumfu vycházejícího ze vzdělání a síly mysli. Hvězda Montblanc symbolizuje vrchol ikonického Mont Blanc, druhého nejvyššího vrcholu Evropy. Oční optika Montblanc ztělesňuje duši této značky - sofistikovaný luxus odrzrkadľujúci se
Pro koho? Sluneční brýle Etro ETRO0016/G/S 1ED/IR jsou součástí nejnovější Etro kolekce navržené pro ženy . Tento elegantní celorámový model odráží aktuální trendy v designérské oční optice a jeho okrouhlý rám dělá Etro ETRO0016/G/S ideální volbou především pro
Pro koho? Sluneční brýle Etro ETRO0017/S ETV/HA jsou součástí nejnovější Etro kolekce navržené pro ženy . Tento elegantní celorámový model odráží aktuální trendy v designérské oční optice a jeho obdélníkovej rám dělá Etro ETRO0017/S ideální volbou především pro
Pro koho? Sluneční brýle Etro ETRO0017/S KB7/9O jsou součástí nejnovější Etro kolekce navržené pro ženy . Tento elegantní celorámový model odráží aktuální trendy v designérské oční optice a jeho obdélníkovej rám dělá Etro ETRO0017/S ideální volbou především pro
Sluneční brýle z kolekce David Beckham. Model s jednobarevnými skly a obroučkami z plastu. Brýle mají filtr UV 400
David Beckham Jeden z nejznámějších mužů světa, proslavený nejen svojí sportovní kariérou, ale také špičkovým stylem, se rozhodl proniknout hlouběji do módního světa a začal spolupracovat s italským výrobcem luxusních brýlí Safilo. Brýle David Beckham tak nabízí ty
Pro koho? Sluneční brýle Etro ETRO0016/G/S ETV/HA jsou součástí nejnovější Etro kolekce navržené pro ženy . Tento elegantní celorámový model odráží aktuální trendy v designérské oční optice a jeho okrouhlý rám dělá Etro ETRO0016/G/S ideální volbou především pro
Pro koho? Sluneční brýle Etro ETRO0016/G/S KB7/9O jsou součástí nejnovější Etro kolekce navržené pro ženy . Tento elegantní celorámový model odráží aktuální trendy v designérské oční optice a jeho okrouhlý rám dělá Etro ETRO0016/G/S ideální volbou především pro
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Emilio Pucci Emilio Pucci byl vynikající kolorista, který čerpal inspiraci z přírody a exotických kultur. Na základě nich vytvářel své typické potisky, abstraktní vzory a infuze kaleidoskopických barev. Jeho radikální přístup k módě a vize průkopníka se naplno projevila i v
Emilio Pucci Emilio Pucci byl vynikající kolorista, který čerpal inspiraci z přírody a exotických kultur. Na základě nich vytvářel své typické potisky, abstraktní vzory a infuze kaleidoskopických barev. Jeho radikální přístup k módě a vize průkopníka se naplno projevila i v
Emilio Pucci Emilio Pucci byl vynikající kolorista, který čerpal inspiraci z přírody a exotických kultur. Na základě nich vytvářel své typické potisky, abstraktní vzory a infuze kaleidoskopických barev. Jeho radikální přístup k módě a vize průkopníka se naplno projevila i v
Burberry Navržena v Londýně a vyráběna v Itálii, kolekce oční optiky Burberry vyvažuje prvky své 150-leté tradice s moderním designem. Značku založil v roce 1856 Thomas Burberry a reputaci získala zejména díky mistrovské řemeslné zručnosti a klasickému britskému stylu. Pro
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Nike Nike nastolila revoluci v atletickej
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Sluneční brýle z kolekce Tous. Model s jednobarevnými skly a obroučkami z plastu. Brýle mají filtr UV 400
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci
Cítíte se nostalgicky? Ikonické brýle Ray-Ban Clubmaster Classic jsou symbolem retro a nadčasového designu. Tento nesmrtelný styl je na trhu již od 50. let, kdy byl známý jako 'The Browline'. Hranatý celorámový černý rám se zlatými nýty na koncích a spáncích drží zelené
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Web Web brýle jsou již léta známé jako
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Web Web brýle jsou již léta známé jako
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Web Web brýle jsou již léta známé jako
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Web Web brýle jsou již léta známé jako
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Web Web brýle jsou již léta známé jako
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Michael Kors Michael Kors – založen v roce 1981 americkým módním návrhářem Michaelem Korsem – je synonymem luxusního městského stylu pro ženy a muže na celém světě. Spojením moderního půvabu se sportovním nádechem se Michael Kors stal světovou senzací. Brýle Michael Kors
Chcete vypadat stylově i za slunečného dne? Nenápadné, ale klasické sluneční brýle Ray-Ban RB2180 601/71 vám pomohou udělat vyjádřit se decentně a stylově, ať už půjdete kamkoli. Kulatý celoobroučkový černý rám byl navržen pro muže i ženy (unisex). Ukrývá zelené
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Jste připraveni na sezonu party na střeše? Tyto dokonalé brýle Ray-Ban Justin Classic jsou vše, co potřebujete, abyste se mohli pohybovat stylově. Jeho čtvercový celorámový černý rám se stříbrným podpisovým logem na bočnicích drží šedé čočky, které nabízejí 100% UV
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Web Web brýle jsou již léta známé jako legendární značka odhodlaných cestovatelů a badatelů. Jsou inspirovány 30. lety a lidským snem o létání. Značka brýlí Web začala vyrábět své brýle jako praktické pomůcky pro první piloty a vášnivé badatele přírody. Brýle Web se
Adidas Originals Adidas Originals, založená v roce 2001, je lifestylová značka, která čerpá inspiraci z bohatého dědictví Adidas. Značka spojuje současnou kulturu mladých s kreativitou a odvahou sportovců. Je to módní alter ego sportovních nadšenců, kteří svůj styl hrdě
Adidas Originals Adidas Originals, založená v roce 2001, je lifestylová značka, která čerpá inspiraci z bohatého dědictví Adidas. Značka spojuje současnou kulturu mladých s kreativitou a odvahou sportovců. Je to módní alter ego sportovních nadšenců, kteří svůj styl hrdě
Adidas Originals Adidas Originals, založená v roce 2001, je lifestylová značka, která čerpá inspiraci z bohatého dědictví Adidas. Značka spojuje současnou kulturu mladých s kreativitou a odvahou sportovců. Je to módní alter ego sportovních nadšenců, kteří svůj styl hrdě
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Adidas Originals Adidas Originals, založená v roce 2001, je lifestylová značka, která čerpá inspiraci z bohatého dědictví Adidas. Značka spojuje současnou kulturu mladých s kreativitou a odvahou sportovců. Je to módní alter ego sportovních nadšenců, kteří svůj styl hrdě
Adidas Originals Adidas Originals, založená v roce 2001, je lifestylová značka, která čerpá inspiraci z bohatého dědictví Adidas. Značka spojuje současnou kulturu mladých s kreativitou a odvahou sportovců. Je to módní alter ego sportovních nadšenců, kteří svůj styl hrdě
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Police Značka Police, založená italskými
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové,
Emporio Armani Armani je jedním z průkopníků v designérské oční optice. Již v roce 1988 Giorgio Armani svou první kolekcí oční optiky přetransformoval brýle z obyčejných funkčních nástrojů na nenahraditelné módní doplňky. Ve světě Armani jsou brýle neodmyslitelnou
Sluneční brýle z kolekce Tommy Jeans. Model s jednobarevnými skly a obroučkami v kombinaci plastu a kovu. Brýle mají filtr UV 400
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Tommy Hilfiger Návrhář Tommy Hilfiger v roce 1985 založil stejnojmennou značku, která se stala celosvětovým ukazatelem klasického amerického stylu. Okamžitě rozpoznatelná díky ikonické červeno-bílo-modré kombinaci barev je značka Tommy Hilfiger jedna z nejpřednějších
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové,
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové,
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové,
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Max&Co. Max Mara je vyjádřením ženskosti a
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Max&Co. Max Mara je vyjádřením ženskosti a
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Max&Co. Max Mara je vyjádřením ženskosti a
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Max&Co. Max Mara je vyjádřením ženskosti a
HUGO Od svého vzniku v roce 1924 se portfolio značky HUGO BOSS rozdělilo na dvě samostatné značky – BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší sourozenec – představuje uvolněný styl pro každodenní nošení. Brýle HUGO jsou o něco odvážnější, dobrodružnější a zaměřené