Nejnižší cena za posledních 60 dní: 1 892 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku.
Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A může zvýšit objem vody pro lepší odvodňovací výkon.
Zbrusu nová konstrukce profilu a zesílená konstrukce bočnice mohou zvýšit tuhost pneumatiky.
Zoubkovaná stěna obvodové drážky: Odvede vodu v obvodových drážkách rychle a efektivně, stejně tak sníží hluk způsobený třením mezi proudem vzduchu a stěnou žlábku.
Pro vnitřní a vnější boční drážku na ramenu běhounu používáme zkosenou konstrukci pro optimalizaci úhlu bočních drážkování a to může snížit zvuk pohybu pneumatiky a efektivně zlepšit tuhost bloku.
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
ContiCrossContact™ LX 2 Bezpečnost na silnici a ještě mnohem více. Pro vozidla SUV a off-road. Prostřednictvím nové pneumatiky ContiCrossContact™ LX 2 rozšiřuje Continental své portfolio o pneumatiku pro vozidla SUV, která umožňuje bezpečnou a komfortní jízdu po silnici a má
Technologie Mileage Plus O 25% více najetých kilometrů*. Vysoká elasticita a ohebnost dezénu napomáhá menšímu opotřebení způsobeného nerovnostmi na vozovce (v širokém rozpětí venkovních teplot) Technologie Wet Braking O 4% kratší brzdná dráha na mokru*. Nižší tuhost směsi
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
AllSeasonExpert 2 Uniroyal AllSeasonExpert 2 poskytuje mimořádně vysokou bezpečnost a spolehlivost během celého roku. Aquaplaning: Bezpečné řízení na mokru s vynikající ochranou před aquaplaningem Krátká brzdná dráha a lepší trakce na zasněžených cestách Handling: Precizní
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A