Nejnižší cena za posledních 60 dní: 2 410,70 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále snižuje hluk vznikající z bočních drážek na ramenu běhounu.
Lehký profil a úzká konstrukce šířky běhounu snižují valivý odpor. Vnější vzorek podporuje ovladatelnost, větší bloky vzorku na ramenu běhounu nabízí lepší manipulaci v zatáčkách. Tlumiče pro ochranu před hlukem na bočních drážkách blokují průchodu vzduchu do dezénu v drážkách pro snížení hluku. Zkosená konstrukce stěn drážky prochází vodním filmem pro lepší přilnavost za mokra.
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
Posílený brzdný výkon na mokré i suché vozovce Lepší ovladatelnost a kontrola Větší bezpečnost 3+1 hlavní dezénové drážky redukce aquaplaningu díky optimálnímu odvodu vody Tři silná dezénová žebra – zajišťují stabilitu a okamžitou kontrolu 3D příčné drážky
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
Michelin Pilot Sport 4 Připravte se na skutečný požitek z jízdy v naprosté bezpečnosti, s pneumatikami, které všechna vaše rozhodnutí okamžitě promítnou na silnici. Výhody produktu: Výjimečná kontrola nad vozidlem a přesné reakce na pokyny řízení Vysoká míra bezpečnosti
Nankang NS-20 jsou letni pneumatiky vykonavaji zejmena na silnicich pokrytych vodou, ale na suche vozovce. Drazky jsou usporadany vertikalne od kanalizace behounu pomoci vlhkych podminkach. Na levem a pravem rameni pruhu jsou dalsi dve, ktere pomahaji odvod vody pod pneumatiky. Inovativní behoun s
Nankang NS-20 jsou letni pneumatiky vykonavaji zejmena na silnicich pokrytych vodou, ale na suche vozovce. Drazky jsou usporadany vertikalne od kanalizace behounu pomoci vlhkych podminkach. Na levem a pravem rameni pruhu jsou dalsi dve, ktere pomahaji odvod vody pod pneumatiky. Inovativní behoun s
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku. Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A
Nově vyvinutá UHP pneumatika Nová vysoce disperzní směs běhounu s mikro silikou Vynikající jízdní a brzdné vlastnosti na suchých a mokrých vozovkách Zesílená konstrukce pro přesnou ovladatelnost a stabilitu i při vysokých rychlostech Zlepšená odolnost proti bočnímu
N Fera SU1 SPORTOVNÍ SPECIÁL PRO VELMI VYSOKÝ VÝKON Vynikající chování na suché vozovce Vynikající chování na mokré vozovce Vynikající ovladatelnost 4 široké podélné drážky – dokonalejší odvod vody Boční drážky pro akvaplaning – vynikající chování na mokré
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
Tři hlavní obvodové drážky na centrálním běhounu mohou zlepšit účinnost odvodnění a výkon při manipulaci na vlhku. Jedinečná konstrukce úhlu stěny drážky zabraňuje stresu z nadměrnému namáhání, aby se nepravidelné opotřebení efektivně snížilo. Kontinuální
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále