Nejnižší cena za posledních 60 dní: 1 423 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále snižuje hluk vznikající z bočních drážek na ramenu běhounu.
Lehký profil a úzká konstrukce šířky běhounu snižují valivý odpor. Vnější vzorek podporuje ovladatelnost, větší bloky vzorku na ramenu běhounu nabízí lepší manipulaci v zatáčkách. Tlumiče pro ochranu před hlukem na bočních drážkách blokují průchodu vzduchu do dezénu v drážkách pro snížení hluku. Zkosená konstrukce stěn drážky prochází vodním filmem pro lepší přilnavost za mokra.
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
• A539 je projektovana aby mohla umoznit nizky uroven hluku, lepsi prilnavost
• A539 je projektovana aby mohla umoznit nizky uroven hluku, lepsi prilnavost
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
Perfektní ochrana na mokru! Expert do deště pro kompaktní vozidla.Větší bezpečnost za deště při větší hospodárnosti. Skvělá volba pro všechny kompaktní vozidla. Vyvinuta pro kompaktní vozidla. Specialista pro ještě větší bezpečnost na suchých i mokrých silnicích
• Nove vyvinute energeticky usporne pneumatiky.• Vylepsena spotreba paliva.• Nizky valivy odpor.• Vynikajici vykonnost brzdeni na mokru.• Vynikajici jizdni vlastnosti.• Posledni kremicita behounova smes.• Pro male vahy a kompaktni vozy
ContiPremiumContactTM 2 - Nastoluje standard v bezpečnosti ContiPremiumContact 2 má úplně nový typ 3-D drážek. Tato inovativní technologie optimalizuje brzdný výkon na mokrém i suchém povrchu. Díky novým 3-D drážkám, voda je odváděna mnohem efektivněj - poskytuje vynikající
• Nove vyvinute energeticky usporne pneumatiky.• Vylepsena spotreba paliva.• Nizky valivy odpor.• Vynikajici vykonnost brzdeni na mokru.• Vynikajici jizdni vlastnosti.• Posledni kremicita behounova smes.• Pro male vahy a kompaktni vozy
Winter Activa SV-3 zajišťuje vynikající kontrolu nad vozidlem ve všech zimních podmínkách. Vyznačuje se směrovým dezénem s příčnými velkými drážkami běhounu pro vynikající přilnavost na sněhu a ledu. Variabilní rozteč v ramenní části zajišťuje nízký hluk
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále