Ředítko určené pro olejové barvy, které urychluje jejich schnutí a zmenšuje viditelnost tahů štětcem. Je nežloutnoucí a má saténový nádech. Přidávejte přímo do barvy, důkladně promíchejte. Vybírat můžete z několika velikostí
Kufřík vhodný pro ukládání a přenos barev a dalších malířských pomůcek. Je složený primárně z masivního bukového dřeva a kovového rozdělovače kufříku, který je možný různě upravovat dle potřeby. Do horní části kufříku lze umístit plátno jako do stojanu
Kufřík vhodný pro ukládání a přenos barev a dalších malířských pomůcek. Je složený primárně z masivního bukového dřeva a kovového rozdělovače kufříku, který je možný různě upravovat dle potřeby. Do horní části kufříku lze umístit plátno jako do stojanu
Kufřík vhodný pro ukládání a přenos barev a dalších malířských pomůcek. Vyrábí se z masivního bukového dřeva, ošetřeného olejem. Vnitřní prostor je možné upravovat pomocí dělícího rozdělovače (viz. foto). Součástí je dřevěná paleta. Vyrábí italská značka
Dřevěný kufřík Renesans na barvy 32x23.5x6 cm | | Dřevěný kufřík značky Renesans je výborným doplňkem pro všechny umělce, kteří si rádi sestavují vlastní paletu barev. Je praktický a snadno přenosný, proto je možné jej použít všude, kde Vás právě
Řezbářská dláta na dřevo / sada 6 ks CHWCS24 | | Řezbářství je velmi staré řemeslné umění, které se zachovalo do dnešních dob. Mezi základní řezbářské nářadí patří dláto, používá se na tvorbu reliéfů, ornamentů a soch. Materiálem, který
Velký set pro malbu technikou pouring od francouzské značky Pébéo. Pouring je malba řídkými akrylovými barvami, kdy se jednotlivé odstíny lijí přes sebe. V této sadě najdete kompletní výbavu pro pouring (barvy jsou již naředěné, nicméně pro větší ředivost barev
Sada suchých pastelů Renesans v luxusním provedení krásné dřevěné kazety. Suché pastely Renesans jsou ručně vyráběny jen z těch nejlepších pigmentů a pojících materiálů, díky kterým mají výrazné a pestré barvy. Jsou měkké, lehce se roztírají a dobře vzájemně
Ekologické ředidlo pro olejové barvy. Určené pro ředění olejových barev a mytí štětců. Je bez zápachu, neobsahuje amoniak, je rozpustné a ředitelné vodou. Neškodí lidskému zdraví ani životnímu prostředí, vhodné i pro alergiky
Čistě bílý podkladový nátěr pro přípravu podkladů pro malbu olejovými, akrylovými a temperovými barvami. Je vhodným základním nátěrem na všechny porézní materiály jako je plátno, sololit, dřevo, kámen nebo sádra. Vytváří matný a krycí povrch. Nanáší se neředěný
Texturovací pasta na akrylové bázi, vhodná pro vytváření reliéfů a 3D struktur. Používá se buď samotná, akrylová barva se pak nanáší až na zatvrdnutou barvu, anebo v kombinaci s akrylovou barvou, kdy je pasta již natónovaná. Velké struktury doporučujeme nanášet v několika
Texturovací pasta na akrylové bázi, vhodná pro vytváření reliéfů a 3D struktur. Používá se buď samotná, akrylová barva se pak nanáší až na zatvrdnutou barvu, anebo v kombinaci s akrylovou barvou, kdy je pasta již natónovaná. Velké struktury doporučujeme nanášet v několika
Dřevěná lakovaná kazeta pro barvy, rozměrově určena především pro tubičky o obsahu 60ml. Možné použití pro barvy různých typů i značek - Renesans, Umton, a další. Vrchní část je otevíratelná vytáhnutím, při uzavření přesně zapadne do krabičky obdélníkového
Tekuté medium pro akrylové barvy, vhodné na techniky odlévaní a vytváření speciálních efektů. Zvyšuje tekutost akrylových barev při zachování jejich barevné stálosti a intenzity. Poměr smíchání barev a media může být libovolný, doporučujeme vyzkoušet. Lze rovněž
Krásná kazeta z bukového dřeva pro suché i olejové pastely v provedení menšího 'kufříku'. Celkem se do kazety vejde 19ks standartních pastelů, možno použít pro pastely různých značek. Doporučujeme například jako dárkové pouzdro pro pastely či pro jejich snadný přenos a
Bílý akrylový šeps pro úpravu povrchu před malbou akrylovými či olejovými barvami. Nanášejte štětcem ve 2-4 vrstvách. Šeps zasychá do 24 hodin, následně můžete nanést další vrstvu / malovat. Je vhodný pro plátno, sololit, dřevo či další povrchy. Výhodný poměr
Vysoce kvalitní arabská guma. Užívá se jako příměs do akvarelových barev pro zvýšení jejich transparentnosti
Balzámový terpentýn pro ředění olejových barev a mytí štětců. Je vyroben z nejjakostnějších pryskyřic ze dřeva jehličnatých stromů, má vysokou rozpustivost při nízkém stupni vypařování. Ze všech ředítek pro olejové barvy žloutne nejméně
Malířský kufřík kovový Mixed Media Art – obsahuje 90 ks různých malířský potřeb – pastelky, tempery, voskovky, štětce, ořezávátka, gumy a další…
Terpentýnový olej pro ředění olejových barev a výrobě malířských medií. Zmenšuje hustotu barev a urychluje schnutí. Olej nezbavuje barvy lesku ani sytosti
Bílý akrylový šeps střední kvality za výhodnou cenu. Velké balení 2,5l. Nenalezli jste zde odpověď na to co Vás k tomuto produktu zajímá? Neváhejte nás kontaktovat a my Váš dotaz rádi zodpovíme
Mléčně bílá pasta založená na koncentrované akrylové pryskyřici. Po zaschnutí se z pasty stane průhledný gel, který se využívá především pro plastickou reliéfní malbu. Lze přímo míchat s barvami nebo použít jako podklad a následně přemalovat. Je
Mléčně bílá pasta založená na koncentrované akrylové pryskyřici. Po zaschnutí se z pasty stane průhledný gel, který se využívá především pro plastickou reliéfní malbu. Lze přímo míchat s barvami nebo použít jako podklad a následně přemalovat. Je
Mléčně bílá pasta založená na koncentrované akrylové pryskyřici. Po zaschnutí se z pasty stane průhledný gel, který se využívá především pro plastickou reliéfní malbu. Lze přímo míchat s barvami nebo použít jako podklad a následně přemalovat. Je
Bílý šeps se užívá jako univerzální podklad pod malbu. Ideální pro nátěr plátna a dalších bezprašných nasákavých materiálů. Doba schnutí tohoto šepsu je v řádu několika hodin, doporučená dobu pro malbu na šeps je 24 hodin a více. Šeps má velice dobrou přilnavost k
Terpentýnový olej neboli rektifikovaný terpentýn je osvědčeným přípravkem pro ředění olejových barev a čištění štětců. Lze jím ředit i laky a ředítka pro olejomalbu. Odpařuje se beze zbytku, netvoří film. Mírně urychluje schnutí. | Terpentýn je dost silný, proto
Medium II je suché ředítko, rychle schnoucí a bez přídavku sikativu. Urychluje zasychání, používá se v malbě prima a to v postupné malbě ve spodních a středních vrstvách. Ředítko zabraňuje vzniku zaražených míst v malbě
Speciálně upravené mastné ředítko pro olejové barvy. Používá se k omezení rychlosti schnutí barev např. při vysokých teplotách. Díky složení ředítka olejomalba ani po dlouhé době nežloutne, skvělé ředící vlastnosti jsou samozřejmostí. Doporučujeme používat místo
Damarový lak je směsí terpentýnu a damarové pryskyřice (v poměru 1:3), používá se převážně jako závěrečný lak pro ochranu malby po jejím dokončení, ale lze jej použít i při přípravě podkladu před malováním. Vytváří téměř nežloutnoucí voděodolnou
Hustá strukturovací pasta použivaná k tvorbě textur, podkladů a 3D struktur s efektem jemných průhledných 'perliček' o velikost cca 3mm. K nanášení můžete použít například špachtle, k úplnému vyschnutí pasty dochází v řádu několika dní, v závislosti na tloušťce
Svítící prášek - pigment s fosforeskujícím efektem. Po nasvícení na světle několik hodin vyzařuje zelené světlo. Je možné jej přimíchat do báze (pojiva) pro výrobu barev, nebo přímo do akrylové barvy
Tekuté medium pro akrylové barvy, vhodné na techniky odlévaní a vytváření speciálních efektů. Zvyšuje tekutost akrylových barev při zachování jejich barevné stálosti a intenzity. Poměr smíchání barev a media může být libovolný, doporučujeme vyzkoušet. Lze rovněž
Základní sada tiskařských barev od německého vyhlášeného výrobce Schmincke vhodných zejména pro linoryt. Velice dobrý poměr kvalita/cena, doporučujeme jak pro školy, tak i pro pokročilé umělce. Hlavní výhodou barev je možnost ředit je vodou. Nezapáchají, dají se
Univerzální fixativ na alkoholové bázi, vhodný pro širokou škálu materiálů a povrchů. Je bezbarvý, nežloutnoucí a rychleschnoucí. Dává jemně lesklý nádech. Chrání proti nečistotám, slunci a dalším běžným vlivům - nechrání proti UV záření, takže doporučujeme
Hustá strukturovací pasta použivaná k tvorbě textur, podkladů a 3D struktur s efektem velice jemného písku. K nanášení můžete použít například špachtle, k úplnému vyschnutí pasty dochází v řádu několika dní, v závislosti na tloušťce vrstvy. Po vyschnutí lze dále
Hustá strukturovací pasta použivaná k tvorbě textur, podkladů a 3D struktur s efektem jemné pasty připomínající vzhledem sníh. K nanášení můžete použít například špachtle, k úplnému vyschnutí pasty dochází v řádu několika dní, v závislosti na tloušťce vrstvy. Po
Základní báze pro tvorbu krakelovacího efektu (popraskání malby). Používá se v kombinaci s krakelovacím lakem 2 Schmincke (číslo výrobce 50075). Je transparentní, rychleschnoucí, ředí se ředidly pro olejové barvy. Aplikace: 1) na čerstvě zaschlou nezalakovanou malbu naneste
Ředítko určené pro olejové barvy, které urychluje jejich schnutí a zmenšuje viditelnost tahů štětcem. Je nežloutnoucí a má saténový nádech. Přidávejte přímo do barvy, důkladně promíchejte. Vybírat můžete z několika velikostí
Čistě bílý podkladový nátěr pro přípravu podkladů pro malbu olejovými, akrylovými a temperovými barvami. Je vhodným základním nátěrem na všechny porézní materiály jako je plátno, sololit, dřevo, kámen nebo sádra. Vytváří matný a krycí povrch. Nanáší se neředěný
Závěrečný lak ve spreji vhodný pro olejové a akrylové barvy, vyrábí britská značka Winsor&Newton. Je bezbarvý, povrch fixuje před vnějšími vlivy (prach, světlo, UV záření,..). Sjednocuje celkový obraz a dává mu matný nádech. Lak nežloutne a chrání dlouhodobě. Je vhodný
Sada silikonových tvořítek pro použití v keramice, modelování, malbě, apod. Díky použití silikonu jsou tvořítka odolná a pružná zároveň, ideální pro vyhlazování povrchu, škrábání,.. Velikosti jednotlivých tvarů jsou: 4x7cm, 4x9cm, 5x9cm, 5,5x10,5cm
Vypalovací barvy Porcelaine od značky Pébéo na porcelán a hrnčířské materiály, které se však dají použít i na kovy, sklo, měď či ocel. Barvy jsou tekuté, vzájemně mísitelné a průhledné či krycí. Po vypálení jsou lesklé, podobné smaltu či glazuře. Vypalujte až
Za studena presovaný lněný olej značky Umton. Lněný olej je nejpoužívanějším mastným olejem pro ředění olejových barev. Zasychá rychleji než olej saflorový a vytváří tvrdší film. Negativním efektem lněného oleje je jeho žloutnutí u starších maleb, proto pokud chcete
Sada tvořítek pro modelování z keramické/sochařské hlíny či jiných hmot. 10 různých tvarů, díky kterým dosáhnete jakéhokoliv tvaru. Dřevěná násadka, kovové oko
Přírodní houba lisovaná je ideální pro litografické techniky s inkousty, její porézní povrch umožňuje velkou rovnoměrnou absorpci inkoustu. Je přirozeně biologicky odbouratelný. Může být také použita pro akvarel
Bílý šeps se užívá jako univerzální podklad pod malbu. Ideální pro nátěr plátna a dalších bezprašných nasákavých materiálů. Doba schnutí tohoto šepsu je v řádu několika hodin, doporučená dobu pro malbu na šeps je 24 hodin a více. Šeps má velice dobrou přilnavost k
Čistě bílý podkladový nátěr pro přípravu podkladů pro malbu olejovými, akrylovými a temperovými barvami. Je vhodným základním nátěrem na všechny porézní materiály jako je plátno, sololit, dřevo, kámen nebo sádra. Vytváří matný a krycí povrch. Nanáší se neředěný
Lesklý závěrečný lak ve spreji vhodný zejména pro olejové a akrylové barvy, ale také další techniky jako tisk (tradiční i technický) či fotografie. Lak fixuje horní vrstvu malby, chrání ji proti prachu, nečistotám a vnějším vlivům. Lak má také UV filtr pro ochranu maleb
Ocelová špachtle pro malbu, obvykle olejovými či akrylovými barvami. Špachtle je ohebná, avšak poměrně pevná. délka 'nože' 24cm ocel + plastová rukojeť
Ocelová špachtle pro malbu, obvykle olejovými či akrylovými barvami. Špachtle je ohebná, avšak poměrně pevná. délka 'nože' 15,5cm ocel + plastová rukojeť
Ocelová špachtle pro malbu, obvykle olejovými či akrylovými barvami. Špachtle je ohebná, avšak poměrně pevná. délka 'nože' 10cm ocel + plastová rukojeť
Ocelová špachtle pro malbu, obvykle olejovými či akrylovými barvami. Špachtle je ohebná, avšak poměrně pevná. délka 'nože' 13,5cm ocel + plastová rukojeť
Ocelová špachtle pro malbu, obvykle olejovými či akrylovými barvami. Špachtle je ohebná, avšak poměrně pevná. délka 'nože' 13,5cm ocel + plastová rukojeť
Ocelová špachtle pro malbu, obvykle olejovými či akrylovými barvami. Špachtle je ohebná, avšak poměrně pevná. délka 'nože' 14,5cm ocel + plastová rukojeť
Ocelová špachtle pro malbu, obvykle olejovými či akrylovými barvami. Špachtle je ohebná, avšak poměrně pevná. délka 'nože' 20cm ocel + plastová rukojeť
Ocelová špachtle pro malbu, obvykle olejovými či akrylovými barvami. Špachtle je ohebná, avšak poměrně pevná. délka 'nože' 14,5cm ocel + plastová rukojeť
Ocelová špachtle pro malbu, obvykle olejovými či akrylovými barvami. Špachtle je ohebná, avšak poměrně pevná. délka 'nože' 10,5cm ocel + plastová rukojeť
Ocelová špachtle pro malbu, obvykle olejovými či akrylovými barvami. Špachtle je ohebná, avšak poměrně pevná. délka 'nože' 11,5cm ocel + plastová rukojeť
Florentynský čistič olejomaleb na bázi terpentýnu a alkoholu. Vhodný pro čištění starých maleb. Aplikujte pouze tenkou vrstvu, nejlépe pomocí jemného štětečku, po krátkém čase čistič odstraňte a malbu vytřete vlhkým hadříkem
Hliníkový rám pro jednoduché vyvěšení obrázku na zeď. Součástí jsou pevná záda z MDF desky, sklo a háčky po stranách, které celý obrázek drží. Plakát, fotku či obrázek si sami jednoduše vsadíte do rámu a pověsíte pomocí háčku na zeď. Zadní stěna je opatřena
Ředítko určené pro olejové barvy, které urychluje jejich schnutí a zmenšuje viditelnost tahů štětcem. Je nežloutnoucí a má saténový nádech. Přidávejte přímo do barvy, důkladně promíchejte. Vybírat můžete z několika velikostí
'Magická' podložka vhodná pro trénování tahů štětcem a kaligrafii. Na podložku se maluje pouze samotnou vodou - na místě, kam se voda dostane povrch ztmavne. Po krátké době však opět dostane svou běžnou barvu a tak je možné tahy opakovat. Ukázku použití najdete ve videu v
Winsor & Newton je čistič laku na obrazu malovaného olejovými barvami, je na bázi přírodních pryskyřic a amoniaku. Rozpouští oxidaci lněného oleje a odstraňuje povrchové nečistoty na obrazu. Nezapomeňte, že u starších a hlavně cenných děl by jste měli svěřit odstranění
Jemná špachtle vhodná pro sochaře, keramiky, ale také restaurování a další účely. Vyrobena z nerezové oceli pro zajištění dlouhé životnosti a dlouhodobé funkčnosti. Určena i pro nejpřesnější detaily. Vyrobeno v Itálii
Jemná špachtle vhodná pro sochaře, keramiky, ale také restaurování a další účely. Vyrobena z nerezové oceli pro zajištění dlouhé životnosti a dlouhodobé funkčnosti. Určena i pro nejpřesnější detaily. Vyrobeno v Itálii
Jemná špachtle vhodná pro sochaře, keramiky, ale také restaurování a další účely. Vyrobena z nerezové oceli pro zajištění dlouhé životnosti a dlouhodobé funkčnosti. Určena i pro nejpřesnější detaily. Vyrobeno v Itálii
Jemná špachtle vhodná pro sochaře, keramiky, ale také restaurování a další účely. Vyrobena z nerezové oceli pro zajištění dlouhé životnosti a dlouhodobé funkčnosti. Určena i pro nejpřesnější detaily. Vyrobeno v Itálii
Jemná špachtle vhodná pro sochaře, keramiky, ale také restaurování a další účely. Vyrobena z nerezové oceli pro zajištění dlouhé životnosti a dlouhodobé funkčnosti. Určena i pro nejpřesnější detaily. Vyrobeno v Itálii
Jemná špachtle vhodná pro sochaře, keramiky, ale také restaurování a další účely. Vyrobena z nerezové oceli pro zajištění dlouhé životnosti a dlouhodobé funkčnosti. Určena i pro nejpřesnější detaily. Vyrobeno v Itálii
Podkladový šeps vhodný pro univerzální použití na různé povrchy - plátno, dřevo, papír, apod. Díky variantě ve spreji se rychle a jednoduše nanáší, zároveň nejsou vidět tahy štětcem. Po zaschnutí (řádově desítky minut dle vrstvy) je možné přemalovat akrylem, olejem
Podkladový šeps vhodný pro univerzální použití na různé povrchy - plátno, dřevo, papír, apod. Díky variantě ve spreji se rychle a jednoduše nanáší, zároveň nejsou vidět tahy štětcem. Po zaschnutí (řádově desítky minut dle vrstvy) je možné přemalovat akrylem, olejem
Závěrečný lak ve spreji vhodný pro akrylové barvy, vyrábí značka Renesans. Je bezbarvý, povrch fixuje před vnějšími vlivy (prach, světlo,..). Sjednocuje celkový obraz a dává mu matný nádech. Lak nežloutne a chrání dlouhodobě. Je vhodný pro interiér i exteriér. | Před
Little Brian Paint Sticks standard | | Sada 12 metalických barev je připravena pro malé výtvarníky, kteří si chtějí zkusit kreslit podobně jako s pastelkou, ovšem ve výsledku podobnému malování vodovými barvami. | | Barvičky mají vysouvací mechanismus obvyklý pro lepidla. Děti s nimi
Sypká engoba ve škále 14 základních barev, které možné mezi sebou dále mísit. Teplota výpalu všech odstínů je stejná a to 1050-1160°C. Engoby jsou bezolovnaté a vhodné pro výrobu užitkové i dekorativní keramiky. Pro ředění stačí běžná pitná voda. Vysoké krycí
Transparentní pasta na olejové bázi, vhodná pro zvýšení hustoty olejových barev a tvorbu reliéfních efektů. Pomocí štětce či špachtle můžeme vytvořit expresivní výrazné tahy a hrubou plastickou strukturu. Míchejte přímo s olejovými barvami až do poměru 1:5. Olejová
Sada malířských špachtlí značky Phoenix z nerezové oceli a masivní dřevěné lakované rukojeti, pro použití při strukturované malbě, míchání, apod. Délka špachtlí je přibližně 20cm dle ocelové části. Sada se skládá z 5 různých tvarů, jednotlivé typy můžete vidět
Hrubá pasta na olejové bázi, vhodná pro zvýšení hustoty olejových barev a tvorbu reliéfních efektů. Pomocí štětce či špachtle můžeme vytvořit expresivní výrazné tahy a hrubou plastickou strukturu. Míchejte přímo s olejovými barvami až do poměru 1:5. Olejová barva je po
Netradiční malířská špachtle od italské značky RGM, která narozdíl od většiny špachtlí není zasazena do dřevěné rukojeti, ale je vyráběna z celistvého kusu masivní oceli. Výhodou je především větší pevnost ale také například snadnější údržba nebo širší paleta
Mléčně bílá pasta založená na koncentrované akrylové pryskyřici. Po zaschnutí se z pasty stane průhledný gel, který se využívá především pro plastickou reliéfní malbu. Lze přímo míchat s barvami nebo použít jako podklad a následně přemalovat. Je
Mléčně bílá pasta založená na koncentrované akrylové pryskyřici. Po zaschnutí se z pasty stane průhledný gel, který se využívá především pro plastickou reliéfní malbu. Lze přímo míchat s barvami nebo použít jako podklad a následně přemalovat. Je
Mléčně bílá pasta založená na koncentrované akrylové pryskyřici. Po zaschnutí se z pasty stane průhledný gel, který se využívá především pro plastickou reliéfní malbu. Lze přímo míchat s barvami nebo použít jako podklad a následně přemalovat. Je
Mléčně bílá pasta založená na koncentrované akrylové pryskyřici. Po zaschnutí se z pasty stane průhledný gel, který se využívá především pro plastickou reliéfní malbu. Lze přímo míchat s barvami nebo použít jako podklad a následně přemalovat. Je
Terpentýnový olej pro ředění olejových barev a výrobě malířských medií. Zmenšuje hustotu barev a urychluje schnutí. Olej nezbavuje barvy lesku ani sytosti. Dostupný ve velikostech 100ml a 1l
Artisan Water Mixable Oil Mediums jsou média, která se používají pro míchání s vodou ředitelnými olejovými barvami (Artisan Water Mixable Oils). Média mění či zlepšují vlastnosti olejových barev, např. zkracují či prodlužují dobu schnutí, zvyšují lesk, tekutost a texturu
Silikonový olej pro techniku lití akrylových barev. V kombinaci s pouring mediem vytváří v malbě kruhové útvary a speciální efekty. Přidává se přímo do akrylové barvy již namíchané s pouring mediem. Použivá se v menším množství než pouring medium, v závislosti na
Černá tabulová barva na bázi akrylu, která vytváří matný neprůhledný povrch vhodný pro popisování křídou. Doporučujeme pro výrobu vlastních tabulek a tabulí na křídu, lze použít na dřevo, kov, sololit, umělou hmotu i interiérovou zeď. Po zaschnutí lze z barvy křídu
Koncový lesklý lak na dekupáž s želatinovou konzistencí. Tvoří vysoce odolný, perfektně průhledný lesklý povrch a tím chrání dekorované předměty. Aplikujte pomocí jemného suchého štětce, pro tvorbu lepšího povrchu několik vrstev, neřeďte. Může být použit také jako
Clip rám pro jednoduché a levné vyvěšení obrázku na zeď. Součástí jsou pevná záda, plexi sklo a háčky po stranách, které celý obrázek drží. Plakát, fotku či obrázek si sami jednoduše vsadíte do clipu a pověsíte pomocí háčku na zeď. formát 50x60cm jednoduché
Brousek pro ostření nožů, rydel či dlát. Jedná se o vápenec, který je vhodný spíše pro hrubší broušení. Pro vyloženě hladké ostření doporučujeme začít s tímto brouskem a detaily poté dohladit například brousky Arkansas, které jsou jemnější. | Hrubost je cca 220 u
Podklad pro krakelovací lak se používá jako první vrstva při tvorbě trhlin. Nejprve naneseme měkkým suchým štětcem na povrch podklad pod krakelovací lak, když je na dotek suchý, aplikujeme krakelovací lak. Trhlinky se vytvoří během několika hodin
Hliníkový rám pro jednoduché vyvěšení obrázku na zeď. Součástí jsou pevná záda z MDF desky, sklo a háčky po stranách, které celý obrázek drží. Plakát, fotku či obrázek si sami jednoduše vsadíte do rámu a pověsíte pomocí háčku na zeď. Zadní stěna je opatřena
Hliníkový rám pro jednoduché vyvěšení obrázku na zeď. Součástí jsou pevná záda z MDF desky, sklo a háčky po stranách, které celý obrázek drží. Plakát, fotku či obrázek si sami jednoduše vsadíte do rámu a pověsíte pomocí háčku na zeď. Zadní stěna je opatřena
Krakelovací lak pro dekupáž pro vytváření prasklin na povrchové vrstvě různých materiálů. Je založen na vodní bázi, používá se na povrchy, které byly předtím natřeny podkladem pro krakelovací lak nebo finálním lesklým lakem. | Po zaschnutí podkladu pro krakelovací lak či
Damarový lak je směsí terpentýnu a damarové pryskyřice (v poměru 1:3), používá se převážně jako závěrečný lak pro ochranu malby po jejím dokončení, ale lze jej použít i při přípravě podkladu před malováním. Vytváří téměř nežloutnoucí voděodolnou
Speciálně upravené mastné ředítko pro olejové barvy. Používá se k omezení rychlosti schnutí barev např. při vysokých teplotách. Díky složení ředítka olejomalba ani po dlouhé době nežloutne, skvělé ředící vlastnosti jsou samozřejmostí. Doporučujeme používat místo
Medium II je suché ředítko, rychle schnoucí a bez přídavku sikativu. Urychluje zasychání, používá se v malbě prima a to v postupné malbě ve spodních a středních vrstvách. Ředítko zabraňuje vzniku zaražených míst v malbě
Terpentýnový olej neboli rektifikovaný terpentýn je osvědčeným přípravkem pro ředění olejových barev a čištění štětců. Lze jím ředit i laky a ředítka pro olejomalbu. Odpařuje se beze zbytku, netvoří film. Mírně urychluje schnutí. | Terpentýn je dost silný, proto
Špachtle z nerezové oceli zasazena do dřevěné rukojeti, vhodná pro nanášení barvy na plátno, k vytváření struktur, 3D efektů, míchání apod. Pro olejové, akrylové, temperové a kvašové barvy. Různé šířky od 2cm do 10cm
Transparentní fixativ v tekuté podobě pro ochranu kresby či malby. Aplikujte na dokončené dílo uhlem, pastelem, tužkou, temperou či akvarelem pomocí jemného štětce nebo fixírky. Dostupné v obsahu 100ml, výrobcem je značka Renesans
Rafinovaný lněný olej vhodný pro ředění olejových barev (či jejich výrobu). Je základem každé běžné olejové barvy a dává ji typicky viskózní konzistenci. Na rozdíl od terpentýnu či většiny dalších ředidel nezkracuje dobu schnutí barvy. Časem má tendenci jemně
Maskovací hmota ve formě fixu slouží k uchování bílých míst na malbě akvarelovými a kvašovými barvami nebo inkousty. Nejprve naneseme na papír kreslící gumu a po jejím zaschnutí malujeme barvami. Po zaschnutí barev gumu opatrně gumu sloupneme třením prstem, klasickou gumou
Ekologické ředidlo pro olejové barvy. Určené pro ředění olejových barev a mytí štětců. Je bez zápachu, neobsahuje amoniak, je rozpustné a ředitelné vodou. Neškodí lidskému zdraví ani životnímu prostředí, vhodné i pro alergiky
Sada 6 zářivých barev je připravena pro malé výtvarníky, kteří si chtějí zkusit kreslit podobně jako s pastelkou, ovšem ve výsledku podobnému malování vodovými barvami. Barvičky mají vysouvací mechanismus obvyklý pro lepidla. Děti s nimi mohou kreslit na papír, magnetickou
Malý stojánek vhodný zejména pro dekorační účely. Doporučujeme používat primárně pro formáty A4 či menší
Sypká engoba ve škále 14 základních barev, které možné mezi sebou dále mísit. Teplota výpalu všech odstínů je stejná a to 1050-1160°C. Engoby jsou bezolovnaté a vhodné pro výrobu užitkové i dekorativní keramiky. Pro ředění stačí běžná pitná voda. Vysoké krycí
Lak na bázi pryskyřice a terpentýnu pro akrylové, temperové a kvašové barvy. Barvy chrání a dodává jim jantarově leský povrch, nežloutne a je rychleschnoucí. Je voděodolný, vhodný i na dřevo a nábytek do interiéru. Nenalezli jste zde odpověď na to co Vás k tomuto
Bílý šeps se užívá jako univerzální podklad pod malbu. Ideální pro nátěr plátna a dalších bezprašných nasákavých materiálů. Doba schnutí tohoto šepsu je v řádu několika hodin, doporučená dobu pro malbu na šeps je 24 hodin a více. Šeps má velice dobrou přilnavost k
Deska z masivního bukového dřeva nalepená na rámu, vytvářející 3D podklad pro malbu či různé další tvoření jako výpal do dřeva, dekorování fotkami, apod
Špachtle z nerezové oceli zasazena do dřevěné rukojeti, vhodná pro nanášení barvy na plátno, k vytváření struktur, 3D efektů, míchání apod. Pro olejové, akrylové, temperové a kvašové barvy. Různé šířky od 2cm do 10cm
Sypká engoba ve škále 14 základních barev, které možné mezi sebou dále mísit. Teplota výpalu všech odstínů je stejná a to 1050-1160°C. Engoby jsou bezolovnaté a vhodné pro výrobu užitkové i dekorativní keramiky. Pro ředění stačí běžná pitná voda. Vysoké krycí
Podklad se používá pro úpravu různých typů povrchů před malbou nebo dekupáží. Hodí se na dřevo, pvc, látku i další povrchy. Vytvoří elastickou, homogenní a krycí vrstvu. Může se ředit vodou. Schne na dotek 30 minut, zcela suchý je po 24 hodinách
Balzámový terpentýn pro ředění olejových barev a mytí štětců. Je vyroben z nejjakostnějších pryskyřic ze dřeva jehličnatých stromů, má vysokou rozpustivost při nízkém stupni vypařování. Ze všech ředítek pro olejové barvy žloutne nejméně
Ocelová špachtle pro malbu, obvykle olejovými či akrylovými barvami. Špachtle je ohebná, avšak poměrně pevná. Doporučujeme pro různé speciální efekty - malbu květin, obrazců, apod. celková délka 'nože' cca 7,5cm ocel + dřevěná rukojeť
Clip rám Falc 30x40cm pro jednoduché a levné vyvěšení obrázku na zeď. Součástí jsou pevná záda, normální sklo a háčky po stranách, které celý obrázek drží. Plakát, fotku či obrázek si sami jednoduše vsadíte do clipu a pověsíte pomocí háčku na zeď. Minimální
Terpentýnový olej pro ředění olejových barev a výrobě malířských medií. Zmenšuje hustotu barev a urychluje schnutí. Olej nezbavuje barvy lesku ani sytosti
Sypká engoba ve škále 14 základních barev, které možné mezi sebou dále mísit. Teplota výpalu všech odstínů je stejná a to 1050-1160°C. Engoby jsou bezolovnaté a vhodné pro výrobu užitkové i dekorativní keramiky. Pro ředění stačí běžná pitná voda. Vysoké krycí
Tekutý přípravek pro vykrývání ploch akvarelových maleb, které mají zůstat nepomalované. Velice snadno se aplikuje a rychle zasychá. Po nanesení barev lze medium lehce setřít dlaní či gumou
Japonské psací pero Copic s černým indickým inkoustem. Je vhodné pro kresbu, skicy, psaní či kaligrafii. Pero nelze znovu plnit! Nenalezli jste zde odpověď na to co Vás k tomuto produktu zajímá? Neváhejte nás kontaktovat a my Váš dotaz rádi zodpovíme
Sypká engoba ve škále 14 základních barev, které možné mezi sebou dále mísit. Teplota výpalu všech odstínů je stejná a to 1050-1160°C. Engoby jsou bezolovnaté a vhodné pro výrobu užitkové i dekorativní keramiky. Pro ředění stačí běžná pitná voda. Vysoké krycí
Sypká engoba ve škále 14 základních barev, které možné mezi sebou dále mísit. Teplota výpalu všech odstínů je stejná a to 1050-1160°C. Engoby jsou bezolovnaté a vhodné pro výrobu užitkové i dekorativní keramiky. Pro ředění stačí běžná pitná voda. Vysoké krycí