Dolce & Gabbana Ikonická značka Dolce&Gabbana vznikla v roce 1985, kdy se Domenico Dolce a Stefano Gabbana seznámili v Miláně. Neustále inspirovaní podmanivou Sicílií a její kulturou „pomáhají hvězdám vypadat jako hvězdy“. Jejich modely brýlí Dolce&Gabbana jsou okouzlující,
Dolce & Gabbana Ikonická značka Dolce&Gabbana vznikla v roce 1985, kdy se Domenico Dolce a Stefano Gabbana seznámili v Miláně. Neustále inspirovaní podmanivou Sicílií a její kulturou „pomáhají hvězdám vypadat jako hvězdy“. Jejich modely brýlí Dolce&Gabbana jsou okouzlující,
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Chromance je nejpokročilejší technologie Ray-Ban slunečních čoček, jaká kdy byla navržena. Dokonale kombinuje výhody technologie polarizačního filtru s výrazným vylepšením barev, díky čemuž každodenní barvy vypadají jasněji, ostřeji a výjimečněji. Všichni víme, že
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Polo Ralph Lauren Módní návrhář Ralph Lauren odstartoval svou kariéru před více než 40 lety v New Yorku malou kolekcí kravat. Dnes je Ralph Lauren symbolem nadčasového amerického designu a ve svém portfoliu má více než 25 značek. Kolekce oční optiky Polo Ralph Lauren je
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Chromance je nejpokročilejší technologie Ray-Ban slunečních čoček, jaká kdy byla navržena. Dokonale kombinuje výhody technologie polarizačního filtru s výrazným vylepšením barev, díky čemuž každodenní barvy vypadají jasněji, ostřeji a výjimečněji. Všichni víme, že
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Emporio Armani Armani je jedním z průkopníků v designérské oční optice. Již v roce 1988 Giorgio Armani svou první kolekcí oční optiky přetransformoval brýle z obyčejných funkčních nástrojů na nenahraditelné módní doplňky. Ve světě Armani jsou brýle neodmyslitelnou
Emporio Armani Armani je jedním z průkopníků v designérské oční optice. Již v roce 1988 Giorgio Armani svou první kolekcí oční optiky přetransformoval brýle z obyčejných funkčních nástrojů na nenahraditelné módní doplňky. Ve světě Armani jsou brýle neodmyslitelnou
Burberry Navržena v Londýně a vyráběna v Itálii, kolekce oční optiky Burberry vyvažuje prvky své 150-leté tradice s moderním designem. Značku založil v roce 1856 Thomas Burberry a reputaci získala zejména díky mistrovské řemeslné zručnosti a klasickému britskému stylu. Pro
Emporio Armani Armani je jedním z průkopníků v designérské oční optice. Již v roce 1988 Giorgio Armani svou první kolekcí oční optiky přetransformoval brýle z obyčejných funkčních nástrojů na nenahraditelné módní doplňky. Ve světě Armani jsou brýle neodmyslitelnou
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Polo Ralph Lauren Módní návrhář Ralph Lauren odstartoval svou kariéru před více než 40 lety v New Yorku malou kolekcí kravat. Dnes je Ralph Lauren symbolem nadčasového amerického designu a ve svém portfoliu má více než 25 značek. Kolekce oční optiky Polo Ralph Lauren je
Miu Miu Miu Miu je experimentální značkou založenou Miucciou Prada, pojmenovanou podle přezdívky z jejího dětství. Miu Miu je avantgardnejšou, hravější a výstřednější sestrou značky Prada. Kolekce oční optiky Miu Miu okamžitě zaznamenala úspěch mezi ženami toužícími po
Michael Kors Michael Kors – založen v roce 1981 americkým módním návrhářem Michaelem Korsem – je synonymem luxusního městského stylu pro ženy a muže na celém světě. Spojením moderního půvabu se sportovním nádechem se Michael Kors stal světovou senzací. Brýle Michael Kors
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Emporio Armani Armani je jedním z průkopníků v designérské oční optice. Již v roce 1988 Giorgio Armani svou první kolekcí oční optiky přetransformoval brýle z obyčejných funkčních nástrojů na nenahraditelné módní doplňky. Ve světě Armani jsou brýle neodmyslitelnou
Ray-Ban Junior Během své téměř osm dekád dlouhé historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v inovacích oční optiky, ale také v pop-kultuře. Ray-Ban byl vůbec první značkou, která představila kolekci oční optiky určenou speciálně pro děti od 8 do 12 let. Ray-Ban Junior
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
uvex Pouze uvědoměním si minulosti může člověk formovat budoucnost. 60 let zdokonalování ochranných kapacit, komfortu, výdrže a designu svých produktů v kombinaci s německým inženýrským géniem je to, co dělá uvex (uv-ex = ultraviolet excluded) jedinečným. Lyžaři, cyklisté
uvex Pouze uvědoměním si minulosti může člověk formovat budoucnost. 60 let zdokonalování ochranných kapacit, komfortu, výdrže a designu svých produktů v kombinaci s německým inženýrským géniem je to, co dělá uvex (uv-ex = ultraviolet excluded) jedinečným. Lyžaři, cyklisté
uvex Pouze uvědoměním si minulosti může člověk formovat budoucnost. 60 let zdokonalování ochranných kapacit, komfortu, výdrže a designu svých produktů v kombinaci s německým inženýrským géniem je to, co dělá uvex (uv-ex = ultraviolet excluded) jedinečným. Lyžaři, cyklisté
David Beckham Jeden z nejznámějších mužů světa, proslavený nejen svojí sportovní kariérou, ale také špičkovým stylem, se rozhodl proniknout hlouběji do módního světa a začal spolupracovat s italským výrobcem luxusních brýlí Safilo. Brýle David Beckham tak nabízí ty
Under Armour Under Armour, americká značka založená v roce 1996 sportovcem Kevinem Plankem, je předním vynálezcem, prodejcem a distributorem značkového sportovního vybavení. Vizí značky je inspirovat výkonnými řešeními, bez kterých si už život ani nebudete umět představit
Kalhotky klasického střihu světoznámé značky Calvin Klein. Kalhotky jsou nižšího střihu. Okolo pasu mají širší pružnou gumu na které je zepředu i zezadu nápis Calvin Klein. Kalhotky mají uvnitř balvněný klín pro pohodlné nošení. Materiál je vyrobený z 21% zrecyklované
Carrera Ducati Carrera | Ducati je kolekce brýlí, která se zrodila ze spolupráce slavných značek Carrera a Ducati. Všechny modely jsou určeny nejen pro motorkáře, ale pro všechny, kteří mají v sobě závodního ducha. Tato kolekce je inspirována ikonickým designem motocyklového
Dámská luxusní košilka značky Babella. Pro rafinovanou vílu je určena košilka v jemné barevné kombinaci hladké látky a lehoučké, pavučinkové krajky. Střih lehce do 'Áčka' zakryje případné nedostatky. Díky vysokému podílu viskozy je košilka jemňoučká a velmi příjemná
Under Armour Under Armour, americká značka založená v roce 1996 sportovcem Kevinem Plankem, je předním vynálezcem, prodejcem a distributorem značkového sportovního vybavení. Vizí značky je inspirovat výkonnými řešeními, bez kterých si už život ani nebudete umět představit
Dámská luxusní košilka značky Babella. Pro rafinovanou vílu je určena košilka v jemné barevné kombinaci hladké látky a lehoučké, pavučinkové krajky. Střih lehce do 'Áčka' zakryje případné nedostatky. Díky vysokému podílu viskozy je košilka jemňoučká a velmi příjemná
Dámská luxusní košilka značky Babella. Pro rafinovanou vílu je určena košilka v jemné barevné kombinaci hladké látky a lehoučké, pavučinkové krajky. Střih lehce do 'Áčka' zakryje případné nedostatky. Díky vysokému podílu viskozy je košilka jemňoučká a velmi příjemná
Under Armour Under Armour, americká značka založená v roce 1996 sportovcem Kevinem Plankem, je předním vynálezcem, prodejcem a distributorem značkového sportovního vybavení. Vizí značky je inspirovat výkonnými řešeními, bez kterých si už život ani nebudete umět představit
Dámská luxusní košilka značky Babella. Pro rafinovanou vílu je určena košilka v jemné barevné kombinaci hladké látky a lehoučké, pavučinkové krajky. Střih lehce do 'Áčka' zakryje případné nedostatky. Díky vysokému podílu viskozy je košilka jemňoučká a velmi příjemná
Missoni Značku Missoni založili v roce 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakem značky jsou barevné kombinace, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spojovaná s estetickými a technologickými inovacemi, patří k nejlepším představitelům italské módy a designu, přičemž
David Beckham Jeden z nejznámějších mužů světa, proslavený nejen svojí sportovní kariérou, ale také špičkovým stylem, se rozhodl proniknout hlouběji do módního světa a začal spolupracovat s italským výrobcem luxusních brýlí Safilo. Brýle David Beckham tak nabízí ty
Under Armour Under Armour, americká značka založená v roce 1996 sportovcem Kevinem Plankem, je předním vynálezcem, prodejcem a distributorem značkového sportovního vybavení. Vizí značky je inspirovat výkonnými řešeními, bez kterých si už život ani nebudete umět představit
Carolina Herrera Carolina Herrera, módní návrhářka z Venezuely, kterou vždy přitahovala krása a elegance módy, je rozpoznatelná pro svůj vlastní smysl pro styl. Její kolekce brýlí nadále inspiruje ženy i muže, aby byli sebevědomí ve své kůži. Brýle Carolina Herrera jsou
Carolina Herrera Carolina Herrera, módní návrhářka z Venezuely, kterou vždy přitahovala krása a elegance módy, je rozpoznatelná pro svůj vlastní smysl pro styl. Její kolekce brýlí nadále inspiruje ženy i muže, aby byli sebevědomí ve své kůži. Brýle Carolina Herrera jsou
Carolina Herrera Carolina Herrera, módní návrhářka z Venezuely, kterou vždy přitahovala krása a elegance módy, je rozpoznatelná pro svůj vlastní smysl pro styl. Její kolekce brýlí nadále inspiruje ženy i muže, aby byli sebevědomí ve své kůži. Brýle Carolina Herrera jsou
McQ McQ, vytvořená v roce 2006, je linie britského luxusního módního domu Alexander McQueen. Jako u její vlajkové lodi, i v McQ se potýká haute-couture s městským streetstylem. Tato značka odráží svěží, drzí pohled na zažité tradice. Prvky z prominentních návrhů nedávné
Polaroid Junior Polaroid je světovou jedničkou v oblasti technologie polarizovaných čoček a jednou z nejdůvěryhodnějších značek oční optiky. Kolekce oční optiky Polaroid Junior je navržena na základě důkladné analýzy potřeb těch nejmenších. Rámy jsou výjimečně ohebné,
Tommy Hilfiger Návrhář Tommy Hilfiger v roce 1985 založil stejnojmennou značku, která se stala celosvětovým ukazatelem klasického amerického stylu. Okamžitě rozpoznatelná díky ikonické červeno-bílo-modré kombinaci barev je značka Tommy Hilfiger jedna z nejpřednějších
Tommy Hilfiger Návrhář Tommy Hilfiger v roce 1985 založil stejnojmennou značku, která se stala celosvětovým ukazatelem klasického amerického stylu. Okamžitě rozpoznatelná díky ikonické červeno-bílo-modré kombinaci barev je značka Tommy Hilfiger jedna z nejpřednějších
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Fossil Fossil čerpá inspiraci v typickém designu 20.tych let minulého století a kombinuje ho se současnou estetikou. Sluneční brýle Fossil jsou synonymem mládí a sportu, s polarizovanými čočkami a přizpůsobivými panty. Kolekce dioptrických brýlí Fossil nabízí širokou škálu
Tyto pánské slipy z kolekce Azmeron lákají na klasický střih a prvky sexy leopardího vzoru. Komfort a pohodlí vám umožní nosit je jak v ložnici, tak i na denní nošení. Přítomnost průsvitných materiálů zaujme a dodá celku pikantnost. | | - klasické slipy Azmeron | - fascinující
Pánové, buďte vždy připraveni na dokonalé žhavé rande. Nenechejte nic náhodě a obohaťte svůj o tyto naprosto jedinečné slipy Obsessive BOLDERO v sexy černé barvě. Budete se v nich cítit jako v bavlnce. Jsou ušity z hedvábně jemného saténu, který něžně pohladí vaši
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Pánové, buďte vždy připraveni na dokonalé žhavé rande. Nenechejte nic náhodě a obohaťte svůj o tyto naprosto jedinečné boxerky Obsessive BOLDERO v sexy černé barvě. Budete se v nich cítit jako v bavlnce. Jsou ušity z hedvábně jemného saténu, který něžně pohladí vaši
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Persol Persol(z ”per il sole”, což ve volném překladu znamená ”pro slunce”) vznikl v roce 1917 a okamžitě se stal mezinárodní senzací. Brýle Persol su snadno rozeznatelné díky své ikonické Supreme arrow (kovové šipce na postranice) a jsou dodnes ručně vyráběné v
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Prada Linea Rossa Snadno rozpoznatelné díky ikonické červené lince na postranic, brýle Prada Linea Rossa jsou lifestyle kolekcí značky Prada. Prada Linea Rossa je určena pro muže a je ideální volbou pro ty, kteří hledají vyváženou kombinaci elegance a sportu. Pro koho? Dioptrické
Giorgio Armani Značku Giorgio Armani založil v roce 1975 Giorgio Armani, vlivný a slavný módní návrhář z Itálie. S mnoha podznačkami zastřešenými pod vlajkovou lodí Giorgio Armani se stal jednou z nejrespektovanějších značek v módním průmyslu, která přitahuje zvučná
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Emporio Armani Armani je jedním z průkopníků v designérské oční optice. Již v roce 1988 Giorgio Armani svou první kolekcí oční optiky přetransformoval brýle z obyčejných funkčních nástrojů na nenahraditelné módní doplňky. Ve světě Armani jsou brýle neodmyslitelnou
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Dolce & Gabbana Ikonická značka Dolce&Gabbana vznikla v roce 1985, kdy se Domenico Dolce a Stefano Gabbana seznámili v Miláně. Neustále inspirovaní podmanivou Sicílií a její kulturou „pomáhají hvězdám vypadat jako hvězdy“. Jejich modely brýlí Dolce&Gabbana jsou okouzlující,
Dolce & Gabbana Ikonická značka Dolce&Gabbana vznikla v roce 1985, kdy se Domenico Dolce a Stefano Gabbana seznámili v Miláně. Neustále inspirovaní podmanivou Sicílií a její kulturou „pomáhají hvězdám vypadat jako hvězdy“. Jejich modely brýlí Dolce&Gabbana jsou okouzlující,
Persol Persol(z ”per il sole”, což ve volném překladu znamená ”pro slunce”) vznikl v roce 1917 a okamžitě se stal mezinárodní senzací. Brýle Persol su snadno rozeznatelné díky své ikonické Supreme arrow (kovové šipce na postranice) a jsou dodnes ručně vyráběné v
HUGO Od svého vzniku v roce 1924 se portfolio značky HUGO BOSS rozdělilo na dvě samostatné značky – BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší sourozenec – představuje uvolněný styl pro každodenní nošení. Brýle HUGO jsou o něco odvážnější, dobrodružnější a zaměřené
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
HUGO Od svého vzniku v roce 1924 se portfolio značky HUGO BOSS rozdělilo na dvě samostatné značky – BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší sourozenec – představuje uvolněný styl pro každodenní nošení. Brýle HUGO jsou o něco odvážnější, dobrodružnější a zaměřené
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Chloe Chloé svými designy vyjadřuje ženskost, současnost, lehkost a volného ducha. Tyto hodnoty jsou vyjádřeny v kolekci oční optiky, která využívá ikonické elementy příznačné pro francúczsky módní dům - jemné materiály, kulaté tvary, teplé a pískové odstíny. Každý
Chloe Chloé svými designy vyjadřuje ženskost, současnost, lehkost a volného ducha. Tyto hodnoty jsou vyjádřeny v kolekci oční optiky, která využívá ikonické elementy příznačné pro francúczsky módní dům - jemné materiály, kulaté tvary, teplé a pískové odstíny. Každý
Ray-Ban Junior Během své téměř osm dekád dlouhé historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v inovacích oční optiky, ale také v pop-kultuře. Ray-Ban byl vůbec první značkou, která představila kolekci oční optiky určenou speciálně pro děti od 8 do 12 let. Ray-Ban Junior
Max Mara Max Mara je vyjádřením ženskosti a nadčasové elegance. Max Mara dodnes sídlí na místě svého vzniku, v italském městečku Reggio Emilia, a je jedním z největších módních dómů v zemi, synonymem pro luxus, styl a kvalitu. Kolekce oční optiky Max Mara je vytvořena pro
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Horsefeathers Prvotní idea na vytvoření značky
Love Moschino Moschino je italská luxusní módní značka, kterou v roce 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z nejpoutavějších značek v médiích a získala si podporu řady celebrit. LOVE Moschino se od ostatních luxusních módních značek odlišuje kreativním, ironickým a
Oakley ”Misí Oakley je vyrábět produkty, které fungují a vypadají lépe než cokoli jiného,” řekl Jim Jannard, když v roce 1975 zakládal Oakley ve své garáži. Dnes je Oakley světovým lídrem v oblasti volnočasových a sportovních brýlí, přičemž neustále vede v oblastech
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vstupem do tohoto oddělení bezvýhradně souhlasíte a potvrzujete, že jste dosáhli věku 18 let, případně 21 let tam, kde je to vyžadováno zákonem, dále že sem vstupujete dobrovolně a že neumožníte přístup do tohoto oddělení nezletilým osobám.