Mezi nejvíce zastoupené značky patří Grada, Fragment, Argo, Svojtka, CPress, SLOVART, Karolinum, Host, HarperCollins, ALBATROS, Crew, E-knihy jedou, Bambook, MOBA, Penguin, Triton, Viz Media,Subs. of Shogakukan Inc, Infoa, Wolters Kluwer, Albatros Media, Cooboo, Fontána, Ikar, Epocha a Portál. Všechny značky
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
V. Osová souměrnost. | | | Shodnost geometrických útvarů. | Osová souměrnost, zobrazení v osové souměrnosti, útvary osově souměrné. | | | VI. Objem a povrch krychle a kvádru. | | | Konstrukce krychle a kvádru. | Objem krychle a kvádru. Jednotky objemu. | Převádění jednotek objemu. | Povrch krychle
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo) | V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i
IV. Řešení soustavy lineárních rovnic se dvěma neznámými. | | | Řešení soustavy dvou lineárních rovnic. | Slovní úlohy řešené pomocí lineární rovnice nebo soustavy dvou rovnici. | Slovní úlohy o pohybu řešené pomocí soustavy dvou rovnic o dvou neznámých. | Slovní úlohy na
Dělení desetinného čísla desetinným číslem. | Test - 35 minut | Aritmetický průměr a slovní úlohy. | Souhrnné opakování. | Test - 25 minut | | | III. Dělitelnost přirozených čísel. | | | Násobek a dělitel. | Znaky dělitelnosti přirozených čísel (2, 3, 4, 5, 9, 10). | Prvočísla a složená