Mezi nejvíce zastoupené značky patří Grada, Fragment, Argo, Svojtka, CPress, SLOVART, Karolinum, Host, HarperCollins, ALBATROS, Crew, E-knihy jedou, Bambook, MOBA, Penguin, Triton, Viz Media,Subs. of Shogakukan Inc, Infoa, Wolters Kluwer, Albatros Media, Cooboo, Fontána, Ikar, Epocha alebo Portál. Všechny značky
Facebook jsme si s kapelou založili v lednu 2010. Asi dva roky mi trvalo, než mi opravdu došlo, jak dobrá je to spojka mezi kapelou a fanoušky. Takže někdy v roce 2013 jsem začal psát častěji, častěji odpovídat na komentáře, a to pouze z jediného důvodu: Moc mě to bavilo (a
Sbírka fejetonů, které kapelník skupiny Mňága a žďorp Petr Fiala publikoval v posledních letech každý týden v časopise Reflex. Částečně je to deník kapely Mňága a žďorp, částečně autorův osobní. Texty spojuje absolutní svoboda témat, o kterých Petr Fiala říká: