Nejčastější barvy ve kterých se tyto produkty vyrábějí zahrnují černé, Havana, Zlaté, Modré, Šedé, Červené, Hnědé, Stříbrné, Zelené, Růžové, Béžové, Průhledné, Fialové, mix, bílé, Oranžové, Žluté, černá, modrá, bílá, oranžová, zelená, bílý grafit alebo fialová. Všechny barvy
Web Web brýle jsou již léta známé jako legendární značka odhodlaných cestovatelů a badatelů. Jsou inspirovány 30. lety a lidským snem o létání. Značka brýlí Web začala vyrábět své brýle jako praktické pomůcky pro první piloty a vášnivé badatele přírody. Brýle Web se
Web Web brýle jsou již léta známé jako legendární značka odhodlaných cestovatelů a badatelů. Jsou inspirovány 30. lety a lidským snem o létání. Značka brýlí Web začala vyrábět své brýle jako praktické pomůcky pro první piloty a vášnivé badatele přírody. Brýle Web se
Web Web brýle jsou již léta známé jako legendární značka odhodlaných cestovatelů a badatelů. Jsou inspirovány 30. lety a lidským snem o létání. Značka brýlí Web začala vyrábět své brýle jako praktické pomůcky pro první piloty a vášnivé badatele přírody. Brýle Web se
Web Web brýle jsou již léta známé jako legendární značka odhodlaných cestovatelů a badatelů. Jsou inspirovány 30. lety a lidským snem o létání. Značka brýlí Web začala vyrábět své brýle jako praktické pomůcky pro první piloty a vášnivé badatele přírody. Brýle Web se
Carrera Ducati Carrera | Ducati je kolekce brýlí, která se zrodila ze spolupráce slavných značek Carrera a Ducati. Všechny modely jsou určeny nejen pro motorkáře, ale pro všechny, kteří mají v sobě závodního ducha. Tato kolekce je inspirována ikonickým designem motocyklového
Kohe by eyerim Trendy přicházejí a odcházejí, ale s brýlemi Kohe by eyerim budete vždy ukázkou dokonale nadčasového stylu. I samotný název kolekce pochází z anglického slova „coherent“ neboli „smysluplný, stálý“. Z nabídky modelů si vybere každý, jelikož je pro vás
Carrera Ducati Carrera | Ducati je kolekce brýlí, která se zrodila ze spolupráce slavných značek Carrera a Ducati. Všechny modely jsou určeny nejen pro motorkáře, ale pro všechny, kteří mají v sobě závodního ducha. Tato kolekce je inspirována ikonickým designem motocyklového
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikl v roce 1973 s cílem vyrábět brýle pro ženy, které chtěly sledovat současné trendy. Brýle Vogue eyewear spojují luxus s městským stylem. Vyberete si z modelů inspirovaných klasičtějším designem, tak i dámské brýle v retro stylu. Pro koho?
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Pracujete dlouho na počítači? Odpočíváte u sledování sociálních sítí a televizních pořadů? Nepotřebujete dioptrické brýle, ale vaše oči jsou namáhané? V eyerimu víme, jak důležité je chránit se před škodlivým zářením z obrazovek, proto vám představujeme naši
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Tom Ford Tom Ford je jedním z nejrespektovanějších a nejúspěšnějších designérů současnosti. Poté, co vedl módní domy Gucci a Yves Saint Laurent jako kreativní ředitel, vyhlásil v roce 2005 vznik značky TOM FORD. Velkolepě zhotovené a překrásně zakončené rámy
Tom Ford Tom Ford je jedním z nejrespektovanějších a nejúspěšnějších designérů současnosti. Poté, co vedl módní domy Gucci a Yves Saint Laurent jako kreativní ředitel, vyhlásil v roce 2005 vznik značky TOM FORD. Velkolepě zhotovené a překrásně zakončené rámy
Tom Ford Tom Ford je jedním z nejrespektovanějších a nejúspěšnějších designérů současnosti. Poté, co vedl módní domy Gucci a Yves Saint Laurent jako kreativní ředitel, vyhlásil v roce 2005 vznik značky TOM FORD. Velkolepě zhotovené a překrásně zakončené rámy
Tom Ford Tom Ford je jedním z nejrespektovanějších a nejúspěšnějších designérů současnosti. Poté, co vedl módní domy Gucci a Yves Saint Laurent jako kreativní ředitel, vyhlásil v roce 2005 vznik značky TOM FORD. Velkolepě zhotovené a překrásně zakončené rámy
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Gucci Značka Gucci, kterou v roce 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z nejstarších italských módních značek. Vlivné, inovativní a progresivní – podle nové vize kreativního ředitele Alessandra Micheleho představují Gucci brýle vrchol italské řemeslné dovednosti a jsou
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Ermenegildo Zegna Ermenegildo Zegna je jedním z nejrenomovanějších italských jmen v byznysu už odkdy ho mladý ”Gildo” v roce 1910 založil. Jeho vize byla vytvořit jedny znajkvalitnejších textilií světa založených na získávání vzácných tkanin přímo z míst jejiho původu
Guess Zakladatelé GUESS, bratři Marcianové, opustili Francii v roce 1981, aby následovali svůj americký sen. Jejich první kolekce během pár hodin zmizela z pultů a nová módní legenda byla na světě. GUESS brýle se staly symbolem mladého, dobrodružného a sexy životního stylu. Pro
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Vstaň. Ukaž se. Bav se! S naší novou udržitelnou kolekcí OiO by eyerim poznáš ten pravý styl bez hranic. Trendy modely slunečních a dioptrických brýlí plné barev doladí jakýkoli tvůj outfit. Vyber si, kým chceš dnes být s OiO. Barvy, které nenudí Modré? Žluté? Hnědé?
Vstaň. Ukaž se. Bav se! S naší novou udržitelnou kolekcí OiO by eyerim poznáš ten pravý styl bez hranic. Trendy modely slunečních a dioptrických brýlí plné barev doladí jakýkoli tvůj outfit. Vyber si, kým chceš dnes být s OiO. Barvy, které nenudí Modré? Žluté? Hnědé?
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
HUGO Od svého vzniku v roce 1924 se portfolio značky HUGO BOSS rozdělilo na dvě samostatné značky – BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší sourozenec – představuje uvolněný styl pro každodenní nošení. Brýle HUGO jsou o něco odvážnější, dobrodružnější a zaměřené
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Missoni Značku Missoni založili v roce 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakem značky jsou barevné kombinace, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spojovaná s estetickými a technologickými inovacemi, patří k nejlepším představitelům italské módy a designu, přičemž
Versace V roce 1978 v Miláně Gianni Versace založil ambiciózní značku a netrvalo dlouho, než se stal hvězdou na módním nebi. Tomuto inovátorovi a mistrovskému designérovi se podařilo navždy propojit módu s pop-kulturou. Dnes je Versace (a jeho slavné logo Medúzy) jedním z
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Burberry Navržena v Londýně a vyráběna v Itálii, kolekce oční optiky Burberry vyvažuje prvky své 150-leté tradice s moderním designem. Značku založil v roce 1856 Thomas Burberry a reputaci získala zejména díky mistrovské řemeslné zručnosti a klasickému britskému stylu. Pro
Dsquared2 Kanadské duo bratrů dvojčat a módních designérů Deana a Dana Catena se v 90. letech rozhodlo rozvířit vody světa italské módy. Inteligentní mix netradičního kanadského důvtipu a italského umění střihu je to, co reprezentuje filozofii značky Dsquared2. Kolekce oční
Swarovski Více než století dozadu, v dobách kdy elektrická energie začala oblítavať svět, už Swarovski zachycoval přirozené kouzlo světla. Každý kousek Swarovského křišťálu vypráví příběh a zhmotňuje více než 120 let mistrovského umu. Kolekce oční optiky Swarovski
Swarovski Více než století dozadu, v dobách kdy elektrická energie začala oblítavať svět, už Swarovski zachycoval přirozené kouzlo světla. Každý kousek Swarovského křišťálu vypráví příběh a zhmotňuje více než 120 let mistrovského umu. Kolekce oční optiky Swarovski
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Moncler Moncler, italská značka nejvíce známá svým sportovním oblečením, byla založena v roce 1952. Nejen produkty a duše značky Moncler jsou inspirovány přírodou a sportem v ní, ale dokonce i její jméno, které je zkratkou jednoho alpského městečka ve Francii. A sluneční
Moncler Moncler, italská značka nejvíce známá svým sportovním oblečením, byla založena v roce 1952. Nejen produkty a duše značky Moncler jsou inspirovány přírodou a sportem v ní, ale dokonce i její jméno, které je zkratkou jednoho alpského městečka ve Francii. A sluneční
Moncler Moncler, italská značka nejvíce známá svým sportovním oblečením, byla založena v roce 1952. Nejen produkty a duše značky Moncler jsou inspirovány přírodou a sportem v ní, ale dokonce i její jméno, které je zkratkou jednoho alpského městečka ve Francii. A sluneční
Swarovski Více než století dozadu, v dobách kdy elektrická energie začala oblítavať svět, už Swarovski zachycoval přirozené kouzlo světla. Každý kousek Swarovského křišťálu vypráví příběh a zhmotňuje více než 120 let mistrovského umu. Kolekce oční optiky Swarovski
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Swarovski Více než století dozadu, v dobách kdy elektrická energie začala oblítavať svět, už Swarovski zachycoval přirozené kouzlo světla. Každý kousek Swarovského křišťálu vypráví příběh a zhmotňuje více než 120 let mistrovského umu. Kolekce oční optiky Swarovski
Burberry Navržena v Londýně a vyráběna v Itálii, kolekce oční optiky Burberry vyvažuje prvky své 150-leté tradice s moderním designem. Značku založil v roce 1856 Thomas Burberry a reputaci získala zejména díky mistrovské řemeslné zručnosti a klasickému britskému stylu. Pro
Swarovski Více než století dozadu, v dobách kdy elektrická energie začala oblítavať svět, už Swarovski zachycoval přirozené kouzlo světla. Každý kousek Swarovského křišťálu vypráví příběh a zhmotňuje více než 120 let mistrovského umu. Kolekce oční optiky Swarovski
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Swarovski Více než století dozadu, v dobách kdy elektrická energie začala oblítavať svět, už Swarovski zachycoval přirozené kouzlo světla. Každý kousek Swarovského křišťálu vypráví příběh a zhmotňuje více než 120 let mistrovského umu. Kolekce oční optiky Swarovski
Carolina Herrera Carolina Herrera, módní návrhářka z Venezuely, kterou vždy přitahovala krása a elegance módy, je rozpoznatelná pro svůj vlastní smysl pro styl. Její kolekce brýlí nadále inspiruje ženy i muže, aby byli sebevědomí ve své kůži. Brýle Carolina Herrera jsou
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Dsquared2 Kanadské duo bratrů dvojčat a módních designérů Deana a Dana Catena se v 90. letech rozhodlo rozvířit vody světa italské módy. Inteligentní mix netradičního kanadského důvtipu a italského umění střihu je to, co reprezentuje filozofii značky Dsquared2. Kolekce oční
Moncler Moncler, italská značka nejvíce známá svým sportovním oblečením, byla založena v roce 1952. Nejen produkty a duše značky Moncler jsou inspirovány přírodou a sportem v ní, ale dokonce i její jméno, které je zkratkou jednoho alpského městečka ve Francii. A sluneční
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Dokonalá kombinace zdravých očí, stylu a ochrany před sluncem? Model Luna a jeho tenký kulatý tvar přichází s praktickým slunečním klipem, který okamžitě přemění tvé dioptrické brýle na sluneční. Jeho kovový rám vypadá skvěle na hranaté, srdcové a oválné tváři
Dokonalá kombinace zdravých očí, stylu a ochrany před sluncem? Model Luna a jeho tenký kulatý tvar přichází s praktickým slunečním klipem, který okamžitě přemění tvé dioptrické brýle na sluneční. Jeho kovový rám vypadá skvěle na hranaté, srdcové a oválné tváři
Prada V roce 1913 otevřel Mario Prada ve světoznámé milánské Galerii Vittora Emanuela svoji první prodejnu a netrvalo dlouho, než se Prada stala jednou z nejprominentnějších luxusních značek na světě. Prada využívá dokonalý smysl pro detail, výjimečnou kvalitu a ty
Bally Bally, založená ve Švýcarsku v roce 1851 Carlem Franzem Ballym, je jednou z nejdéle působících světových luxusních značek. Společnost Bally, která začínala jako výrobce bot, byla na přelomu století jednou z prvních globálních společností na světě. Dnes je tato
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
HUGO Od svého vzniku v roce 1924 se portfolio značky HUGO BOSS rozdělilo na dvě samostatné značky – BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší sourozenec – představuje uvolněný styl pro každodenní nošení. Brýle HUGO jsou o něco odvážnější, dobrodružnější a zaměřené
HUGO Od svého vzniku v roce 1924 se portfolio značky HUGO BOSS rozdělilo na dvě samostatné značky – BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší sourozenec – představuje uvolněný styl pro každodenní nošení. Brýle HUGO jsou o něco odvážnější, dobrodružnější a zaměřené
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Mont Blanc Montblanc je odrazem úspěchu a triumfu vycházejícího ze vzdělání a síly mysli. Hvězda Montblanc symbolizuje vrchol ikonického Mont Blanc, druhého nejvyššího vrcholu Evropy. Oční optika Montblanc ztělesňuje duši této značky - sofistikovaný luxus odrzrkadľujúci se
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Emilio Pucci Emilio Pucci byl vynikající kolorista, který čerpal inspiraci z přírody a exotických kultur. Na základě nich vytvářel své typické potisky, abstraktní vzory a infuze kaleidoskopických barev. Jeho radikální přístup k módě a vize průkopníka se naplno projevila i v
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně