Největší nabídka produktů je dostupná v materiálech Acetátové, Plastové, Kovové, Ocelové, EKO plast, Propionátové, BIO plast, RECYKLOVANÝ acetát, EKO acetát, Nylonové, Titanové, EKO kov, Hliníkové, BIO acetát a Pravá kůže. Všechny materiály
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Missoni Značku Missoni založili v roce 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakem značky jsou barevné kombinace, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spojovaná s estetickými a technologickými inovacemi, patří k nejlepším představitelům italské módy a designu, přičemž
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Missoni Značku Missoni založili v roce 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakem značky jsou barevné kombinace, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spojovaná s estetickými a technologickými inovacemi, patří k nejlepším představitelům italské módy a designu, přičemž
Missoni Značku Missoni založili v roce 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakem značky jsou barevné kombinace, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spojovaná s estetickými a technologickými inovacemi, patří k nejlepším představitelům italské módy a designu, přičemž
Missoni Značku Missoni založili v roce 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakem značky jsou barevné kombinace, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spojovaná s estetickými a technologickými inovacemi, patří k nejlepším představitelům italské módy a designu, přičemž
Missoni Značku Missoni založili v roce 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakem značky jsou barevné kombinace, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spojovaná s estetickými a technologickými inovacemi, patří k nejlepším představitelům italské módy a designu, přičemž
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Missoni Značku Missoni založili v roce 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakem značky jsou barevné kombinace, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spojovaná s estetickými a technologickými inovacemi, patří k nejlepším představitelům italské módy a designu, přičemž
Missoni Značku Missoni založili v roce 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakem značky jsou barevné kombinace, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spojovaná s estetickými a technologickými inovacemi, patří k nejlepším představitelům italské módy a designu, přičemž
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Love Moschino Moschino je italská luxusní módní značka, kterou v roce 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z nejpoutavějších značek v médiích a získala si podporu řady celebrit. LOVE Moschino se od ostatních luxusních módních značek odlišuje kreativním, ironickým a
Love Moschino Moschino je italská luxusní módní značka, kterou v roce 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z nejpoutavějších značek v médiích a získala si podporu řady celebrit. LOVE Moschino se od ostatních luxusních módních značek odlišuje kreativním, ironickým a
Love Moschino Moschino je italská luxusní módní značka, kterou v roce 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z nejpoutavějších značek v médiích a získala si podporu řady celebrit. LOVE Moschino se od ostatních luxusních módních značek odlišuje kreativním, ironickým a
Love Moschino Moschino je italská luxusní módní značka, kterou v roce 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z nejpoutavějších značek v médiích a získala si podporu řady celebrit. LOVE Moschino se od ostatních luxusních módních značek odlišuje kreativním, ironickým a
Love Moschino Moschino je italská luxusní módní značka, kterou v roce 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z nejpoutavějších značek v médiích a získala si podporu řady celebrit. LOVE Moschino se od ostatních luxusních módních značek odlišuje kreativním, ironickým a
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Love Moschino Moschino je italská luxusní módní značka, kterou v roce 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z nejpoutavějších značek v médiích a získala si podporu řady celebrit. LOVE Moschino se od ostatních luxusních módních značek odlišuje kreativním, ironickým a
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Pierre Cardin Pierre Cardin se proslavil geometrickým avantgardním designem, který zaujal lidí na celém světě. Kolekce oční optiky Pierre Cardin je charakteristická elegantními tvary, které jsou klasické, ale zároveň aktuální, zdobené drahocennými detaily. Brýle Pierre Cardin
Pierre Cardin Pierre Cardin se proslavil geometrickým avantgardním designem, který zaujal lidí na celém světě. Kolekce oční optiky Pierre Cardin je charakteristická elegantními tvary, které jsou klasické, ale zároveň aktuální, zdobené drahocennými detaily. Brýle Pierre Cardin
Pierre Cardin Pierre Cardin se proslavil geometrickým avantgardním designem, který zaujal lidí na celém světě. Kolekce oční optiky Pierre Cardin je charakteristická elegantními tvary, které jsou klasické, ale zároveň aktuální, zdobené drahocennými detaily. Brýle Pierre Cardin
Pierre Cardin Pierre Cardin se proslavil geometrickým avantgardním designem, který zaujal lidí na celém světě. Kolekce oční optiky Pierre Cardin je charakteristická elegantními tvary, které jsou klasické, ale zároveň aktuální, zdobené drahocennými detaily. Brýle Pierre Cardin
Love Moschino Moschino je italská luxusní módní značka, kterou v roce 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z nejpoutavějších značek v médiích a získala si podporu řady celebrit. LOVE Moschino se od ostatních luxusních módních značek odlišuje kreativním, ironickým a
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Love Moschino Moschino je italská luxusní módní značka, kterou v roce 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z nejpoutavějších značek v médiích a získala si podporu řady celebrit. LOVE Moschino se od ostatních luxusních módních značek odlišuje kreativním, ironickým a
Love Moschino Moschino je italská luxusní módní značka, kterou v roce 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z nejpoutavějších značek v médiích a získala si podporu řady celebrit. LOVE Moschino se od ostatních luxusních módních značek odlišuje kreativním, ironickým a
Love Moschino Moschino je italská luxusní módní značka, kterou v roce 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z nejpoutavějších značek v médiích a získala si podporu řady celebrit. LOVE Moschino se od ostatních luxusních módních značek odlišuje kreativním, ironickým a
Love Moschino Moschino je italská luxusní módní značka, kterou v roce 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z nejpoutavějších značek v médiích a získala si podporu řady celebrit. LOVE Moschino se od ostatních luxusních módních značek odlišuje kreativním, ironickým a
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Polo Ralph Lauren Módní návrhář Ralph Lauren odstartoval svou kariéru před více než 40 lety v New Yorku malou kolekcí kravat. Dnes je Ralph Lauren symbolem nadčasového amerického designu a ve svém portfoliu má více než 25 značek. Kolekce oční optiky Polo Ralph Lauren je
Polo Ralph Lauren Módní návrhář Ralph Lauren odstartoval svou kariéru před více než 40 lety v New Yorku malou kolekcí kravat. Dnes je Ralph Lauren symbolem nadčasového amerického designu a ve svém portfoliu má více než 25 značek. Kolekce oční optiky Polo Ralph Lauren je
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí,
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
BOSS Boss, založen v roce 1970, je asi nejznámějším produktem německého luxusního módního domu Hugo Boss. Od svých začátků šití uniforem ve druhé světové válce, přes jejich první značkový oblek v roce 1970, Boss začal brzy sponzorovat řadu sportovních akcí včetně
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton a nejmladší módní návrhář, který kdy získal prestižní ocenění CFD. V roce 1984 spolu s Robertem Duffym vytvořili značku Marc Jacobs založenou na dvou velmi jednoduchých konceptech: láska k módě
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – italská blogerka, podnikatelka a módní návrhářka – uvedla na trh svou popovou módní značku v roce 2012. Během několika sezón značka jasně definovala svůj styl, který vždy dotváří známé logo oka. Chiara Ferragni je značkou štěstí,
Moschino Tato italská módní společnost založená roku 1983 Francem Moschinem je hrdá na svůj inovativní design, který boří bariéry módního světa. Se silným zaměřením na doplňky je hlavní zprávou, kterou se snaží Moschino předat to, že by lidé měli nosit oblečení,
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Carrera Všechno to začalo s Carrera Panamericana – nejdelším, nejrychlejším a nejnebezpečnějším závodem na světě, po kterém se Wilhelm Anger rozhodl pojmenovat svou společnost sportovních brýlí již v roce 1956. Dnes Carrera brýle přepisují svou vlastní historii a spojují
Polarizace Speciální filtr čočky zabraňuje odrazům slunečních paprsků, ktoré oslepují váš pohled, přímo do očí. Oceníte ji zejména v letním období a také při jízdě autem, pěší turistice nebo vodních a zimních sportech. Seventh Street Safilo vždy bylo synonymem kvality
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Polo Ralph Lauren Módní návrhář Ralph Lauren odstartoval svou kariéru před více než 40 lety v New Yorku malou kolekcí kravat. Dnes je Ralph Lauren symbolem nadčasového amerického designu a ve svém portfoliu má více než 25 značek. Kolekce oční optiky Polo Ralph Lauren je
Polo Ralph Lauren Módní návrhář Ralph Lauren odstartoval svou kariéru před více než 40 lety v New Yorku malou kolekcí kravat. Dnes je Ralph Lauren symbolem nadčasového amerického designu a ve svém portfoliu má více než 25 značek. Kolekce oční optiky Polo Ralph Lauren je
Polo Ralph Lauren Módní návrhář Ralph Lauren odstartoval svou kariéru před více než 40 lety v New Yorku malou kolekcí kravat. Dnes je Ralph Lauren symbolem nadčasového amerického designu a ve svém portfoliu má více než 25 značek. Kolekce oční optiky Polo Ralph Lauren je
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Tommy Hilfiger Návrhář Tommy Hilfiger v roce 1985 založil stejnojmennou značku, která se stala celosvětovým ukazatelem klasického amerického stylu. Okamžitě rozpoznatelná díky ikonické červeno-bílo-modré kombinaci barev je značka Tommy Hilfiger jedna z nejpřednějších
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?
Ray-Ban Během své téměř osmdesátileté historie Ray-Ban neustále posouval hranice nejen v optických inovacích, ale také v popkultuře. Od prezidentů po hvězdy stříbrného plátna, od umělců po topmodelky, Ray-Ban brýle jsou nedílnou kulturní ikonou pro každou generaci. Pro koho?