Nejnižší cena za posledních 45 dní: 1 400 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Arnette Arnette se zrodil v roce 1992 v Kalifornii a je považován za vůbec první značku brýlí určených pro mladé lidi vyznávající aktivní způsob života, především skateboardistů, snowboardisty a jezdců BMX. Arnette se řídí heslem: Dělat věci podle sebe a bavit se při tom je ten správný způsob života. Pro koho? Dioptrické brýle Arnette Wobani AN7239 2854 jsou součástí nejnovější Arnette kolekce navržené pro muže . Tento elegantní celorámový model odráží aktuální trendy v designérské oční optice a jeho Wayfarer rám dělá Arnette AN7239 ideální volbou především pro kulaté, oválné a srdcové tváře . Materiály Materiál použitý na výrobu tohoto rámu je odlehčený plast , který je zárukou výjimečné spolehlivosti a odolnosti. Poštovné zdarma od 1 700,00 KČ Zakupte si Arnette Wobani AN7239 2854 na eyerim právě teď a budou vám doručeny bezplatně přímo do vašich rukou , v jejich originálním balení.
Produkt Arnette Wobani AN7239 2854 - L (56) patří do skupiny produktů Dioptrické brýle, vyrábí jej značka Arnette, velikost je 56, v barvě Zelené, materiálové provedení je Plastové.
Produkt Arnette Wobani AN7239 2854 - L (56) má EAN kód 7895653271265.
Velikost | 56 |
Barva | Zelené |
Tvar brýlí | Squared |
Materiál | Plastové |
Určení | Pánské |
Odporúčaná cena | 1600.00 |
Kategorie | Zelenina, Pláště, Brýle, Dioptrické brýle |
Značka | Arnette |
Velikost | 56 |
Barva | Zelené |
Materiál | Plastové |
EAN | 7895653271265 |
Arnette Arnette se zrodil v roce 1992 v Kalifornii a je považován za vůbec první značku brýlí určených pro mladé lidi vyznávající aktivní způsob života, především skateboardistů, snowboardisty a jezdců BMX. Arnette se řídí heslem: Dělat věci podle sebe a bavit se při tom
Arnette Arnette se zrodil v roce 1992 v Kalifornii a je považován za vůbec první značku brýlí určených pro mladé lidi vyznávající aktivní způsob života, především skateboardistů, snowboardisty a jezdců BMX. Arnette se řídí heslem: Dělat věci podle sebe a bavit se při tom
Arnette Arnette se zrodil v roce 1992 v Kalifornii a je považován za vůbec první značku brýlí určených pro mladé lidi vyznávající aktivní způsob života, především skateboardistů, snowboardisty a jezdců BMX. Arnette se řídí heslem: Dělat věci podle sebe a bavit se při tom
Arnette Arnette se zrodil v roce 1992 v Kalifornii a je považován za vůbec první značku brýlí určených pro mladé lidi vyznávající aktivní způsob života, především skateboardistů, snowboardisty a jezdců BMX. Arnette se řídí heslem: Dělat věci podle sebe a bavit se při tom
Arnette Arnette se zrodil v roce 1992 v Kalifornii a je považován za vůbec první značku brýlí určených pro mladé lidi vyznávající aktivní způsob života, především skateboardistů, snowboardisty a jezdců BMX. Arnette se řídí heslem: Dělat věci podle sebe a bavit se při tom
Arnette Arnette se zrodil v roce 1992 v Kalifornii a je považován za vůbec první značku brýlí určených pro mladé lidi vyznávající aktivní způsob života, především skateboardistů, snowboardisty a jezdců BMX. Arnette se řídí heslem: Dělat věci podle sebe a bavit se při tom
Arnette Arnette se zrodil v roce 1992 v Kalifornii a je považován za vůbec první značku brýlí určených pro mladé lidi vyznávající aktivní způsob života, především skateboardistů, snowboardisty a jezdců BMX. Arnette se řídí heslem: Dělat věci podle sebe a bavit se při tom
Arnette Arnette se zrodil v roce 1992 v Kalifornii a je považován za vůbec první značku brýlí určených pro mladé lidi vyznávající aktivní způsob života, především skateboardistů, snowboardisty a jezdců BMX. Arnette se řídí heslem: Dělat věci podle sebe a bavit se při tom
Timberland Timberland je značkou pro ty, který si cení přírodu a čas strávený v ní. Timberland sluneční a dioptrické brýle ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanou sílu čelit elementům přírody. Motto značky Timberland: ”dělat dobře a dělat dobro”. Pro koho?
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Nike Nike nastolila revoluci v atletickej sportovní módě způsobenou inovativními produkty a reklamou. Nike Vision přenáší stejnou inspiraci a inovace do produktů oční optiky vyvinutých pro každý sport. Kolekce Nike díky lifestyle slunečním brýlím a dioptrickým rámem pomáhá
Polaroid Polaroid, založen v roce 1937 Edwinem Landem, je první značka, která použila polarizační filtr pro sluneční brýle. Od svého vzniku Polaroid čočky vždy nabízely nejvyšší kvalitu v kombinaci se špičkovými materiály a úpravami. U Polaroid brýlí je vizuální komfort
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Lacoste Historie značky Lacoste je příběhem tenisové legendy, jejíž nápady navždy změnily sportovní a módní průmysl. Inspirovaný svou přezdívkou, francouzská tenisová superstar René Lacoste umístil symbol malého krokodýla na bílou polokošili poprvé v roce 1920 - tehdy se
Emporio Armani Armani je jedním z průkopníků v designérské oční optice. Již v roce 1988 Giorgio Armani svou první kolekcí oční optiky přetransformoval brýle z obyčejných funkčních nástrojů na nenahraditelné módní doplňky. Ve světě Armani jsou brýle neodmyslitelnou
Emporio Armani Armani je jedním z průkopníků v designérské oční optice. Již v roce 1988 Giorgio Armani svou první kolekcí oční optiky přetransformoval brýle z obyčejných funkčních nástrojů na nenahraditelné módní doplňky. Ve světě Armani jsou brýle neodmyslitelnou