Nejnižší cena za posledních 60 dní: 259 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Drsný a často nelítostný - takový je v zásadě svět významné současné ruské autorky Svetlany Vasilenko. Po románu Blběnka (Pulchra 2010), kterým se poprvé představila české veřejnosti, přichází v roce 2011 nakladatelství s povídkovým sborníkem (rozsahem jednotlivé texty připomínají spíše novely), tedy žánrem, v němž je Svetlana Vasilenko nejsilnější a taky nejúspěšnější. V knize se opět setkáváme s nepřikrášleným prostředím současného, v mnoha ohledech stále ještě dosti drsného sovětského Ruska. Dostáváme se mezi hrdiny takzvaně lidové, až se nejednou ocitáme někde na samém okraji onoho příslovečného 'lidu'. Hlavními protagonisty příběhů jsou velmi často ženy. Svetlana Vasilenko je mistryně jasného, úsporného, přehledného a zároveň obrazivého a barvitého stylu vyprávění. Zároveň umí najít a vypodobnit zvláštní poetiku míst jinak prvoplánově nepoetických, jako jsou velké stavby, průmyslová města či naopak bezútěšné zapadlé vesnice a podobně. Spolu s texty S. Vasilenko vnikl do českého literárního prostředí fenomén tolik zajímavé současné ruské literární školy. Podle novely Šamara byl natočen stejnojmenný film, kde je Vasilenko autorkou scénáře. Film získal prestižní mezinárodní ocenění Yvese Montanda. Bestseller v Rusku, USA, přeložen do mnoha jazyků.
Drsný a často nelítostný - takový je v zásadě svět významné současné ruské autorky Svetlany Vasilenko. Po románu Blběnka (Pulchra 2010), kterým se poprvé představila české veřejnosti, přichází v roce 2011 nakladatelství s povídkovým sborníkem (rozsahem jednotlivé texty
První kniha populární ruské autorky Svetlany Vasilenko, která byla přeložena do češtiny. Dramatická odysea dítěte a popis umírajícího původního světa, na jehož troskách povstává fantasmagorická (ne)skutečnost. Očima blázínka vidíme, jak vypadá Rusko minulého století,
Světlana je některými považována na největší odbojovou organizaci proti komunistickému režimu v bývalém Československu, jiní v ní vidí uměle vytvořenou organizaci někdejší tajné policie StB. Členy Světlany i některé příslušníky Státní bezpečnosti, kteří se
eBook: Třetí kniha spisovatelky a ilustrátorky Světlany Glaserové vznikla podle autentických vzpomínek jejího vlastního otce. Na jedné straně bolševické impérium třicátých let 20. století živořící pod krutovládou soudruha Stalina a na druhé malý chlapec, napůl Čech –
Following the overwhelming success of AWKWARD and BRAVE, Svetlana Chmakova's award winning Berrybrook Middle School series continues with its next installment - CRUSH Jorge seems to have it all together. He's big enough that nobody really messes with him, but he's also a genuinely sweet guy with a
Following the overwhelming success of AWKWARD and BRAVE, Svetlana Chmakova's award winning Berrybrook Middle School series continues with its next installment - CRUSH Jorge seems to have it all together. He's big enough that nobody really messes with him, but he's also a genuinely sweet guy with a
Knižní rozhovor populární moderátorky Světlany Witowské s televizní a rozhlasovou legendou Kamilou Moučkovou není klasickým rozhovorem, ale skutečným dialogem dvou silných žen, které kromě profese pojí i silné přátelské pouto navzdory rozdílu dvou generací. Vyprávění o
Ve skutečné bojové situaci není útočník omezen pravidly, ani morálními zábranami.Útočník se rozhoduje na čistě sobeckém základě. Ve skutečné bojové situaci útočník určuje, za jakých podmínek se povede boj výhodný pro něj. Skutečný boj bývá často zahájen bez
Combining personal memoir, philosophical essay, and historical analysis, Svetlana Boym explores the spaces of collective nostalgia that connect national biography and personal self-fashioning in the twenty-first century. She guides us through the ruins and construction sites of post-communist
Uvedením Posledních svědků završuje nakladatel vydání pěti svazků nositelky Nobelovy ceny Světlany Alexijevičové, které autorka považuje za své kompletní knižní dílo. Jedná se, stejně jako v ostatních jejích svazcích, o knihu sestavenou ze stovek rozhovorů, jež
Svetlana Boym writes a new genealogy of modernity, moving beyond older debates between modernism and postmodernism to focus on the intersection of art, architecture, technology, and philosophy in the early twenty-first century. Drawing on theories of Georg Simmel, Henri Bergson, Aby Warburg, and
eBook: Válka nemá ženskou tvář je knižní prvotinou pozdější držitelky Nobelovy ceny. Světlana Alexijevičová, tehdy třicetiletá, při jejím psaní poprvé použila žánr, který ji později proslavil a o němž někteří kritici hovoří jako o „románu hlasů“, poprvé zde
Studená válka, Washington, D.C. Jack „Kovboj“ Platt a Genadij Vasilenko. Agent CIA proti agentovi KGB. Na první pohled jsou oba nesmiřitelní a tvrdí, na druhou stranu mají v sobě něco, co je spojuje. Jsou v pravém smyslu rebely uvnitř svých špionážních agentur. To je první
When the Swedish Academy awarded Svetlana Alexievich the Nobel Prize, it cited her for inventing 'a new kind of literary genre,' describing her work as 'a history of emotions--a history of the soul.' Alexievich's distinctive documentary style, combining extended individual monologues with a collage
Návštěva babičky s sebou v mysli každého z nás neodmyslitelně nese příslib něčeho dobrého na zub. Moudrá babička tedy může využít situace a pro mlsné jazýčky, ochotné v očekávání nějaké dobrůtky z domácí kuchyně oželet návštěvu své oblíbené cukrárny,
eBook:,First published in 1925, ‘Gabriel Samara – Peacemaker’ is set in the future, in 1940 in a progressive Russia. Gabriel Samara, a dedicated and principled man, is visiting the United States seeking funding when he encounters the beautiful Catherine Borans, of royal Russian descent. Risk
Samar Yazbek was well-known in her native Syria as a writer and a journalist but, in 2011, she fell foul of the Assad regime and was forced to flee. Since then, determined to bear witness to the suffering of her people, she revisited her homeland by squeezing through a hole in the fence on the