Nejnižší cena za posledních 60 dní: 161 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník - Zdeňka Michalová
Společně s Dyslektickou čítankou pro 2. - 3. ročník a Čítankou pro dyslektiky II, III a IV téže autorky tvoří ucelenou řadu učebnic pro nácvik techniky čtení a nácvik čtení s porozuměním pokrývající 1. - 9. ročník ZŠ. Značnou část učebnice tvoří práce s písmenem
Tato publikace navazuje na Dyslektickou čítanku pro 1. - 2. roč. a Dyslekticku čítanku pro 2. - 3. roč. a Dyslekticku čítanku pro 4. - 5. roč. téže autorky. Texty jsou voleny tak, aby svou rozmanitostí přitáhly ke čtení. Zpočátku jsou jednodušší, postupně však jejich
Tato publikace je pokračováním Dyslektické čítanky pro 6. - 7. ročník na druhém stupni základní školy. Při práci s čítankou je nutná přímá pomoc učitele (rodiče, speciálního pedagoga...). Dokáže čtenáře vhodně motivovat ke čtení a vytvářet ovzduší
Tuto čítanku již znáte pod názvem Čítanka pro dyslektiky II. Tato publikace navazuje na Dyslektickou čítanku pro 1. - 2. roč. a Dyslekticku čítanku pro 2. - 3. roč. téže autorky. Texty jsou voleny tak, aby svou rozmanitostí přitáhly ke čtení. Zpočátku jsou jednodušší,
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování
Čítanka je druhou částí nové řady čítanek pro 2. – 5. ročník ZŠ. Obsahujevýběr ukázek z domácí i zahraniční litrární tvorby pro děti. Každou ukázkuprovází soubor otázek, úkolů, vysvětlivky k textu a další standardní didaktickýaparát, na který jsou učitelé z
3-67 | K nové Čítance pro 3. ročník doporučujeme i její rozšířenou verzi- Čítanku 3 NOVĚ vhodná i pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. | Čítanka pro 3. ročník tematicky navazuje na čítanku pro 2. ročník, přidána jsou však témata nová, probíraná v prvouce
Pracovní sešit k Čítance 3/2 svým charakterem poskytuje možnost rozvíjet klíčové kompetence, činnostními prvky ve výuce umožňuje postupně ovládnout prakticky zaměřené očekávané výstupy RVP ZV
Čítanka byla upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 3, 1. ediční řada, pokračuje v seznamování s knihami autorů klasické dětské literatury. Přináší texty vhodné pro nácvik plynulého čtení, které žáky zaujmou i po stránce obsahové, a tím je motivují k rozvoji
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání
Čítanka 2/2 rozšiřuje výběr ukázek z prvního dílu Čítanky 2/1 o úryvky ze současné české i světové dětské literatury. Čítanka umožňuje zážitkové čtení i naslouchání a poutavostí vybraných ukázek motivuje žáky k vlastní četbě. Doplňkem je Pracovní sešit k
Čítanka 2/2 rozšiřuje výběr ukázek z prvního dílu Čítanky 2/1 o úryvky ze současné české i světové dětské literatury. Čítanka umožňuje zážitkové čtení i naslouchání a poutavostí vybraných ukázek motivuje žáky k vlastní četbě. Doplňkem je Pracovní sešit k
Tvoří další část ucelené řady čítanek pro 2. stupeň ZŠ a příslušný ročník víceletých gymnázií. Při výběru textů si autoři čítanky kladli za cíl zprostředkovat žákům širší kulturní souvislosti a pěstovat v nich uvědomělé čtenářství. Obsahuje i průřez
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování
V pracovních sešitech pro 3. ročník není písanková část samostatně vyčleněna - nácvik psaní je součástí cvičení práce s textem. Úkoly předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podněty (např. kvízy, křížovky, doplňovačky)
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 3. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich
Pracovní čítanka ČJ II.díl pro 3. ročník ZŠ
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 2, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich
Čítanka 3/1 pokračuje v seznamování s knihami autorů klasické dětské literatury. Přináší texty vhodné pro nácvik plynulého čtení, které žáky zaujmou i po stránce obsahové, a tím je motivují k rozvoji čtenářství. Čítanka také dále rozšiřuje poznání dětí o
Knížka je určena k práci s čítankou, obsahuje úkoly ke čtení a porozumění textu z čítanky, žáci plní a zapisují úkoly. V závěru motivuje žáky k zápisu o přečtených knihách (čtenářská stránka) a absolvovaných kulturních akcích (kulturní záznamník)
Čítanka je čtvrtou, závěrečnou částí nové řady čítanek pro 2.–5. ročník ZŠ. Má bohatý didaktický aparát, úkoly a otázky jsou zaměřené k četbě i k humanitním oborům, ukázky z literatury pro mládež jsou zaměřené na humor, literaturu fantasy a na životní
Tato nevšední čítanka, která pracuje s metodami, jež podporují samostatné a kritické myšlení žáků, je určena dětem, které již zvládly úplné základy čtení. Texty a s nimi související praktické úkoly přispívají k rozvoji techniky čtení a čtenářských dovedností a
Učebnice k vyučování čtení a literární výchovy ve 2. ročníku ZŠ obsahuje pečlivě vybrané texty jak z literatury klasické, tak z děl novodobých autorů našich i zahraničních. Žánrově jsou v čítance obsaženy básně, pohádky, povídky, hádanky, lidová říkadla i