Nejnižší cena za posledních 60 dní: 1 729 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále snižuje hluk vznikající z bočních drážek na ramenu běhounu.
Lehký profil a úzká konstrukce šířky běhounu snižují valivý odpor. Vnější vzorek podporuje ovladatelnost, větší bloky vzorku na ramenu běhounu nabízí lepší manipulaci v zatáčkách. Tlumiče pro ochranu před hlukem na bočních drážkách blokují průchodu vzduchu do dezénu v drážkách pro snížení hluku. Zkosená konstrukce stěn drážky prochází vodním filmem pro lepší přilnavost za mokra.
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
Spolehlivá pneumatika Dosáhněte nové výšiny v oblasti komfortu Zažijte přírodu z každého úhlu. S lehkostí zvládnete všechno, ať už jste vysoko nebo nízko. Nadšený odchod - uvolněný příchod. S pneumatikou Semperit Comfort-Life 2. Kvalita od Semperitu zajišťuje maximální
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
N blue HD Plus SPECIÁLNĚ PRO VYSOKÝ VÝKON Vynikající chování na suché vozovce Vynikající chování na mokré vozovce Snížená spotřeba paliva 4 široké podélné drážky – dokonalejší odvod vody Vysoká tuhost dezénových bloků v ramenní části – dokonalejší
N blue HD Plus SPECIÁLNĚ PRO VYSOKÝ VÝKON Vynikající chování na suché vozovce Vynikající chování na mokré vozovce Snížená spotřeba paliva 4 široké podélné drážky – dokonalejší odvod vody Vysoká tuhost dezénových bloků v ramenní části – dokonalejší