Nejnižší cena za posledních 45 dní: 1 072 Kč
Ceny a dostupnost se mohou měnit i několikrát za den. Zkontrolujte si aktuální údaje přímo v e-shopech. Všechny dostupné barvy a velikosti naleznete přímo v e-shopech.
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále snižuje hluk vznikající z bočních drážek na ramenu běhounu.
Lehký profil a úzká konstrukce šířky běhounu snižují valivý odpor. Vnější vzorek podporuje ovladatelnost, větší bloky vzorku na ramenu běhounu nabízí lepší manipulaci v zatáčkách. Tlumiče pro ochranu před hlukem na bočních drážkách blokují průchodu vzduchu do dezénu v drážkách pro snížení hluku. Zkosená konstrukce stěn drážky prochází vodním filmem pro lepší přilnavost za mokra.
Produkt Nankang Econex NA-1 ( 165/70 R12 77T ) popisuje EAN kód 4717622048827.
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
Nankang TOURSPORT XR611 Nankang XR611 je dobrou volbou pneumatiky pro celoroční jízdu. Navržena s ohledem na výkonnost, XR611 je navržen s optimální rovnováhou trakce a valivého odporu pro zlepšení účinnosti paliva a je konstruována tak, aby vydržela delší dobu. Je zahrnutá
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NANKANG CX-668 jsou pneumatiky se ctyrma sirokyma drazky ktere minimalizuji riziko aquaplaningu a zvysuji ovladatelnost na mokre vozovce. Dvojite drazky na rameni pneumatiky rozkladaji brzdne síly a zajistuji rovnomerne opotrebeni pneumatiky. Lamely na rameni efektivne snizuji hladinu hluku a
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
Centrum drážky s menší hloubkou zvětší vertikální boční tuhost bloku a zabrání deformaci bloku a dále sníží spotřebu energie. Ramenní dno drážky s velkým úhlem designu udrží ramenní blok, snižuje spotřebu energie. Dvě sekce boční drážky na rameno profilu zabraňuje
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále
NA-1 má jednoznačně navržený asymetrický vzor. Vnitřní vzorec zdůrazňuje výkon odvodnění. Větší poměr objemových částic zlepšuje odvodňovací výkon na mokrých silnicích. Zvětšená třetí část poloměru běhounu snižuje kontaktní tlak v ramenu běhounu a dále